Skip to main content
Ratkaisu

Miksi liittymäni ei toimi, vaikka maksoin sulun aiheuttaneet laskut?

  • August 26, 2025
  • 1 kommentti
  • 76 katselukertaa

Miksi liittymä ei ala toimia vaikka maksoin laskut minkä takia oli suljettu

 

---
Muokkaus MatildaJuulia: Otsikkoa muokattu kuvaamaan aihetta paremmin

Ratkaisu jäseneltä MatildaJuulia

Miksi liittymä ei ala toimia vaikka maksoin laskut minkä takia oli suljettu

Moikka ​@Jani4 ja tervetuloa Yhteisöön! Toivottavasti löydät foorumiltamme mielenkiintoisia sekä ajankohtaisia artikkeleita ja keskusteluja 😊

Maksamattomien laskujen takia suljetun liittymän pitäisi aueta automaattisesti 1–3 arkipäivän kuluessa sen jälkeen, kun kaikki erääntyneet laskut on maksettu. Voit tarkastella laskujesi tilannetta laskuarkistosta. Huomioithan, että maksujen kirjautumisessa voi olla 1–3 pankkipäivän viive pankista riippuen. Eli samana päivänä maksetut laskut saattavat vielä näkyä avoimena järjestelmässä.

Haluaisitko palata vielä tähän ketjuun kertomaan, onko liittymäsi alkanut toimia?

 

1 kommentti

MatildaJuulia
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • Ratkaisu
  • August 26, 2025

Miksi liittymä ei ala toimia vaikka maksoin laskut minkä takia oli suljettu

Moikka ​@Jani4 ja tervetuloa Yhteisöön! Toivottavasti löydät foorumiltamme mielenkiintoisia sekä ajankohtaisia artikkeleita ja keskusteluja 😊

Maksamattomien laskujen takia suljetun liittymän pitäisi aueta automaattisesti 1–3 arkipäivän kuluessa sen jälkeen, kun kaikki erääntyneet laskut on maksettu. Voit tarkastella laskujesi tilannetta laskuarkistosta. Huomioithan, että maksujen kirjautumisessa voi olla 1–3 pankkipäivän viive pankista riippuen. Eli samana päivänä maksetut laskut saattavat vielä näkyä avoimena järjestelmässä.

Haluaisitko palata vielä tähän ketjuun kertomaan, onko liittymäsi alkanut toimia?