Skip to main content
Kysymys

Miksi Telia ei myy 4 g liittymää haluavalle

  • October 23, 2025
  • 3 kommenttia
  • 160 katselukertaa

Satapuu
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+4

Tuossa seurasin tuttavan liittymä kauppoja kun sopimus loppuu kohta. Kävi tänään kyselemässä Elisalta ja sitten Telialta liittymiä ja hintoja. Elisalta tarjottiin sitä mitä hän halusi mutta Telialta vain 5 g liittymiä. Eikö asiakas ole  se tarvitsija ja Telia tarjoava puoli liittymistä. Ei ollut kuin turhan kallista 5g liittymää reittittimeen ja puhelimeen. Tällä kertaa kävi että Elisa myi mitä asiakas halusi ja edullisesti. Mikä ihme on ettei 4g liittymiä Telia tahdo myydä niitä. Itsellä on kohta sama asia edessä myös. 

3 kommenttia

kustaa1967
Irkkaaja
  • October 23, 2025

Tuossa seurasin tuttavan liittymä kauppoja kun sopimus loppuu kohta. Kävi tänään kyselemässä Elisalta ja sitten Telialta liittymiä ja hintoja. Elisalta tarjottiin sitä mitä hän halusi mutta Telialta vain 5 g liittymiä. Eikö asiakas ole  se tarvitsija ja Telia tarjoava puoli liittymistä. Ei ollut kuin turhan kallista 5g liittymää reittittimeen ja puhelimeen. Tällä kertaa kävi että Elisa myi mitä asiakas halusi ja edullisesti. Mikä ihme on ettei 4g liittymiä Telia tahdo myydä niitä. Itsellä on kohta sama asia edessä myös. 

Liikkeistä en tiedä , mutta Telian verkkokaupassa on kyllä edelleen myynnissä 4G-liittymiä pari erilaista.

https://kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/puhelinliittymat.aspx

Arvelen , että kyllä niitä liikkeistäkin saa , kun vaatii.


Satapuu
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Aloittaja
  • Irkkaaja
  • October 27, 2025

Ne mitä myydään verkossa ja mitä tiskillä on hiukan ollut eroja. Siinä syy miksi itsekin käyn keskusteluja liittymän uudistamisesta ensin liikkeestä. Niin kuin tuttava Akin käi mutta Elisan voitoksi meni yli 30€ hinta erolla mikä on kuitenkin iso raha eläkeläiselle. Perää Jin oli soitettu mutta 5g tarjottu puhelin alkukantainen Doro. Kannattaisi Tiedustella asiakkaan puhelin mieltymyksistä kun liittymää kaupataan. Että sillai tällä kertaa. 


SakuMik
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • October 27, 2025

Ne mitä myydään verkossa ja mitä tiskillä on hiukan ollut eroja. Siinä syy miksi itsekin käyn keskusteluja liittymän uudistamisesta ensin liikkeestä.

Telia Kaupalla ja asiakaspalvelulla on enemmän kampanjoita yleisesti saatavilla kuin mitä löytyy suoraan verkkokaupasta. Jos en ole aivan väärässä, niin myös Minun Teliasta nykyinen asiakas voi nähdä useampia liittymävaihtoehtoja. 

Kannattaisi Tiedustella asiakkaan puhelin mieltymyksistä kun liittymää kaupataan. Että sillai tällä kertaa. 

Näin myös asiakaspalvelijan pitäisi toimia. On asiakkaan ja meidän etujemme mukaista, että palvelumme vastaavat asiakkaidemme tarpeita. Pahoittelut puolestani, jos tämä ei ole toteutunut asiakaspalvelussa.