Skip to main content
Kysymys

Miksi vainajan liittymän päättäminen maksaa?

  • 4. huhtikuuta 2025
  • 3 kommenttia
  • 111 katselukertaa

  • Savumerkittäjä
  • 1 kommentti

Onko teistä oikein kun lopettaa vainajan puhelin liittymän, niin siitä kohdataan ottaa lisä laskua yli 50€. Pitäisi pitää liittymää voimassa monta kuukautta turhaan, ettei tuo maksu mene, kun on määrä aikainen sopimus. Minusta tuo on jo törkeää toimintaa Telialta.

 

--

Muokkaus /SonjaMelina: täsmennetty otsikkoa “liittymän lopetus” löydettävyyden helpottamiseksi.

3 kommenttia

SonjaMelina
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderaattori
  • 335 kommenttia
  • 4. huhtikuuta 2025
Ipuli kirjoitti:

Onko teistä oikein kun lopettaa vainajan puhelin liittymän, niin siitä kohdataan ottaa lisä laskua yli 50€. Pitäisi pitää liittymää voimassa monta kuukautta turhaan, ettei tuo maksu mene, kun on määrä aikainen sopimus. Minusta tuo on jo törkeää toimintaa Telialta.

 

--

Muokkaus /SonjaMelina: täsmennetty otsikkoa “liittymän lopetus” löydettävyyden helpottamiseksi.

Hei ​@Ipuli ja kiva, että päätit liittyä Yhteisöön! Toivottavasti viihdyt parissamme ja löydät foorumilta paljon hyödyllistä luettavaa.

Liittymän irtisanominen kuolemantapauksissa onnistuu asiakaspalvelussamme ilman lisäkustannuksia myös määräaikaisen sopimuksen ollessa kyseessä, mutta laskutamme liittymiä ja palveluita irtisanomispäivään asti. Kerrottiinko sinulle, mistä tuo maksu siis koostuu?


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • 1 kommentti
  • 4. huhtikuuta 2025

Sanottiin että on määräaikainen sopimus, sen takia laskutetaan. Ymmärrän tuon kahden viikon sulkemis ajan, mutta en sitä että pitäisi pitää liittymää sen takia kun on määräaika, ettei tulisi lisä laskua siitä.


SonjaMelina
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderaattori
  • 335 kommenttia
  • 4. huhtikuuta 2025
Ipuli kirjoitti:

Sanottiin että on määräaikainen sopimus, sen takia laskutetaan. Ymmärrän tuon kahden viikon sulkemis ajan, mutta en sitä että pitäisi pitää liittymää sen takia kun on määräaika, ettei tulisi lisä laskua siitä.

Nyt kuulostaa, että sinulle on kerrottu asiakaspalvelussamme väärin. Meillä ei tosiaan laskuteta irtisanomismaksua, eikä irtisanomisaikaa noudateta kuolemantapauksissa edes määräaikaisen sopimuksen ollessa kyseessä. Olen pahoillani, että olet saanut väärää tietoa. Kehotankin nyt ottamaan uudelleen yhteyttä asiakaspalveluumme ja selittämään tilanteen, jotta voidaan korjata laskutus ja varmistaa, että asia tulee oikein hoidetuksi. Tarvittaessa voit vaikka viitata tähän käymäämme keskusteluun.


Vastaa