Hei @papparai ja tervetuloa Yhteisöön!
Nyt on kyllä mennyt sinun lahjakortin toimituksessa kieltämättä normaalia pidempään aikaa. Normaali toimitusaika lahjakorteilla on seuraavan kuun loppuun menessä. Oliko se luvattu tässä kuussa, vai milloin sinulle sanottiin, että saapuu elokuun lopussa? Olen omasta puolestani pahoillani, että olet joutunut näin kauan odottamaan lahjakortin toimitusta.
Toukokuussa sanottiin että tulee kesäkuun alussa.
Kesäkuun puolivälissä soitin taas as. palveluun luvattiin kesäkuun lopussa.
Viime viikolla aloin hermostua ja soitin kolme kertaa JA SANOTTIIN ET TEHDÄÄN KYSELY ja tulee elokuun lopussa.
Tänään soitin ja sanottiin että ei voi tehdä muuta kuin odotella. Viime viikolla uhattiin, että jos siirrän kiukuissani muualle liittymän niin ei varmasti saa lahjaa. Katoin sopimusta ja tämän päivän asiakaspalvelija myönsi et sopimuksessa ON 2 KUUKAUTTA. Mut ei mulla ole siitäkään mitään todistetta eli tuskin sekään pätee. Voiko yleensä Telialla tehdä valitusta epäasiallisesta kohtelusta?
Toukokuussa sanottiin että tulee kesäkuun alussa.
Kesäkuun puolivälissä soitin taas as. palveluun luvattiin kesäkuun lopussa.
Viime viikolla aloin hermostua ja soitin kolme kertaa JA SANOTTIIN ET TEHDÄÄN KYSELY ja tulee elokuun lopussa.
Tänään soitin ja sanottiin että ei voi tehdä muuta kuin odotella. Viime viikolla uhattiin, että jos siirrän kiukuissani muualle liittymän niin ei varmasti saa lahjaa. Katoin sopimusta ja tämän päivän asiakaspalvelija myönsi et sopimuksessa ON 2 KUUKAUTTA. Mut ei mulla ole siitäkään mitään todistetta eli tuskin sekään pätee. Voiko yleensä Telialla tehdä valitusta epäasiallisesta kohtelusta?
Kyllä nyt kuulostaa vahvasti siltä, että lahjakortti on tulossa sinulle. Harmillista toki on se, että olet joutunut useampaan otteeseen olemaan samasta asiasta meihin yhtedessä. Voisitko ilmoittaa meille elokuun lopussa, miten tämän asian kanssa kävi?
Meille voi myös ilman muuta antaa palautetta. Voit laittaa esimerkiksi yhteydenottolomakkeella palautetta, jos haluat sen jättää kirjallisesti.
Tiedustelempa itsekkin mikä on tuon Lidlin lahjakortin toimitus aika. Vaimo vaihtoi aikaisemmin ja minä 17.12-2024. Vaimolle luvattiin 30€ ja minulle 50€. Helpottaisi kun tulisi oikeaa asiatietoutta. Kenen vastuulla on Lidlin lahjakortin ohjaus vai onko kenenkään. Sehän olisi helppo järjestää ja tehdä seuranta kuinka on toiminut. Eihän se ole Teliallekkaan myönteistä mainosta tämä kysely. Pitäsisi jo kovasti olla tehtynä korjausliike tähän asiaan. Ei ainakaan omasta mielestä anna oikein hyvää kuvaa toiminnasta. Tilaus on saatu mutta muusta viis eihän se toimi näin.
Tiedustelempa itsekkin mikä on tuon Lidlin lahjakortin toimitus aika. Vaimo vaihtoi aikaisemmin ja minä 17.12-2024. Vaimolle luvattiin 30€ ja minulle 50€. Helpottaisi kun tulisi oikeaa asiatietoutta. Kenen vastuulla on Lidlin lahjakortin ohjaus vai onko kenenkään. Sehän olisi helppo järjestää ja tehdä seuranta kuinka on toiminut. Eihän se ole Teliallekkaan myönteistä mainosta tämä kysely. Pitäsisi jo kovasti olla tehtynä korjausliike tähän asiaan. Ei ainakaan omasta mielestä anna oikein hyvää kuvaa toiminnasta. Tilaus on saatu mutta muusta viis eihän se toimi näin.
Lahjakortit lähetetään postitse, mutta päätöksen mukaisesti ne toimitetaan aikaisintaan kahden kuukauden kuluttua kampanjan päättymisestä. Eli nyt odotettavissa olisi vaimon lahjakortti tämän kuun lopussa. Sinun lahjakorttisi tulee todennäköisesti sen jälkeen, riippuen kampanjasta mikä se on ollut.
Kiitos hyvästä vastauksesta. Tämä selvensi huomattavasti asiaa.
Hei en ihmettele yhtään koska Telia lupaa lahjakortin mutta aikaa sen saamiseen ei kauppojen jälkeen sanota. Myyjät myyvät mutta ei heillä ole tietoa milloin se kaupoista saatu lahjakortti saapuu sinulle. Minulla oli omakohtaista kokemusta tuon Lidlin lahjakortin saamisen kanssa monta käyntiä Telia kaupassa jossa jokainen myyjä katsoi koneelta ja yleisin vastaus oli laitan viestiä eteenpäin kyllä se kohta tulee sitten telialta tuli viesti 18100 numerosta Lidlin lahjakortti tulee ja tämä viesti oli lähetetty 17.12 2024. Kaikille haluan sanoa ei pidä luovuttaa vaan pitää kiinni saavutetusta edusta ja odottaa postia tai viestiä että lahjakortti on tulossa.
Muokkaus PiaJo: siirretty ajankohtaisempaan keskusteluketjuun
Hei en ihmettele yhtään koska Telia lupaa lahjakortin mutta aikaa sen saamiseen ei kauppojen jälkeen sanota. Myyjät myyvät mutta ei heillä ole tietoa milloin se kaupoista saatu lahjakortti saapuu sinulle. Minulla oli omakohtaista kokemusta tuon Lidlin lahjakortin saamisen kanssa monta käyntiä Telia kaupassa jossa jokainen myyjä katsoi koneelta ja yleisin vastaus oli laitan viestiä eteenpäin kyllä se kohta tulee sitten telialta tuli viesti 18100 numerosta Lidlin lahjakortti tulee ja tämä viesti oli lähetetty 17.12 2024. Kaikille haluan sanoa ei pidä luovuttaa vaan pitää kiinni saavutetusta edusta ja odottaa postia tai viestiä että lahjakortti on tulossa.
Muokkaus PiaJo: siirretty ajankohtaisempaan keskusteluketjuun
Olethan saanut lahjakorttisi jo postitse?
Moi vastaus kysymykseen sain Telian lahjakortin 27.12025 Lidli kauppaan.
Lokakuussa luvatut lahjakortit eivät ole vieläkään tulleet. Niiden perään olen useasti kysellyt, ja vastauksena on aina sama ”olisi niiden pitänyt tulla, minäpä selvittelen ja olen yhteydessä parin päivän kuluessa”. Eipä ole kuulunut, eikä lahjakortteja näkynyt..
Lokakuussa luvatut lahjakortit eivät ole vieläkään tulleet. Niiden perään olen useasti kysellyt, ja vastauksena on aina sama ”olisi niiden pitänyt tulla, minäpä selvittelen ja olen yhteydessä parin päivän kuluessa”. Eipä ole kuulunut, eikä lahjakortteja näkynyt..
Vastasinkin sinulle juuri täällä toisessa lahjakorttikeskustelussa!
Moi @SannaMKoo voisiko näitten Telian lahjakortin ongelmat johtua siitä kun Telia joutui irtisanomaan työntekijöitä? Mutta kuten neuvoin käy Telia kaupassa kysymässä ja sen jälkeen siellä chat palvelussa älä anna periksi. Tulee mieleen Tuomas Kyrön kirja ennen oli kaikki paremmin kun ei ollut 2 operaattoria Tele ja radiolinja.
--
Muokkaus katjane: pingattu käyttäjänimi
Moi @SannaMKoo voisiko näitten Telian lahjakortin ongelmat johtua siitä kun Telia joutui irtisanomaan työntekijöitä? Mutta kuten neuvoin käy Telia kaupassa kysymässä ja sen jälkeen siellä chat palvelussa älä anna periksi. Tulee mieleen Tuomas Kyrön kirja ennen oli kaikki paremmin kun ei ollut 2 operaattoria Tele ja radiolinja.
Vastaan @SannaMKoo puolesta, että nämä tapahtumat eivät ole yhteyksissä toisiinsa.
Lahjakortteja on viime vuoden puolella lähetetty käytännössä aikataulussa, toki myös erinäisiä myöhästymisiä oli, joista täällä Yhteisössä on keskusteltu. Lahjakorttien lähetyshaasteet voivat tuntua enemmän säännöltä kuin poikkeukselta, koska keskusteluun nousevat luonnollisesti ne tapaukset, joissa lahjakorttia on jouduttu odottelemaan. Eli olemme myös toimittaneet lahjakortteja satamäärin aivan onnistuneesti ilman mutkia matkassa. :) Joka tapauksessa asiakkaat ovat näitä saaneet ja tulevat saamaan lahjakortin lupausten sekä kampanjaehtojen mukaisesti.
Hei siinä siis tyhjentävä vastaus voisiko vastauksen antaja tarkentaa ovatko nämä onnistuneet lahjakortin saajat isoissa asunto keskuksissa vai koskeeko se myös sysisuomea?
Hyvää naistenpäivää.
Kyllä lahjakortteja on ihan kaupunkikeskustoista maaseudun siimekseen tullut.
No aika tuttua telialta joillekin tulee nopeasti ilman kyselyjä mutta aikuisten oikeasti ei lahjakortin saamisen pitäisi kestää näin kauan? Ymmärrän että paineita on myyntitykeillä koska se työpaikka ei ole varmalla pohjalla telialla isot irtisanomiset päällä. Mutta kysykää toki vaikka ei ole kivaa katsottavaa kun myyjä kirjaa valituksen matkaan ja samalla asiakkaalle pahoittelemme ettei lahjakortti ole saapunut vielä.