Hei @papparai ja tervetuloa Yhteisöön!
Nyt on kyllä mennyt sinun lahjakortin toimituksessa kieltämättä normaalia pidempään aikaa. Normaali toimitusaika lahjakorteilla on seuraavan kuun loppuun menessä. Oliko se luvattu tässä kuussa, vai milloin sinulle sanottiin, että saapuu elokuun lopussa? Olen omasta puolestani pahoillani, että olet joutunut näin kauan odottamaan lahjakortin toimitusta.
Toukokuussa sanottiin että tulee kesäkuun alussa.
Kesäkuun puolivälissä soitin taas as. palveluun luvattiin kesäkuun lopussa.
Viime viikolla aloin hermostua ja soitin kolme kertaa JA SANOTTIIN ET TEHDÄÄN KYSELY ja tulee elokuun lopussa.
Tänään soitin ja sanottiin että ei voi tehdä muuta kuin odotella. Viime viikolla uhattiin, että jos siirrän kiukuissani muualle liittymän niin ei varmasti saa lahjaa. Katoin sopimusta ja tämän päivän asiakaspalvelija myönsi et sopimuksessa ON 2 KUUKAUTTA. Mut ei mulla ole siitäkään mitään todistetta eli tuskin sekään pätee. Voiko yleensä Telialla tehdä valitusta epäasiallisesta kohtelusta?
Toukokuussa sanottiin että tulee kesäkuun alussa.
Kesäkuun puolivälissä soitin taas as. palveluun luvattiin kesäkuun lopussa.
Viime viikolla aloin hermostua ja soitin kolme kertaa JA SANOTTIIN ET TEHDÄÄN KYSELY ja tulee elokuun lopussa.
Tänään soitin ja sanottiin että ei voi tehdä muuta kuin odotella. Viime viikolla uhattiin, että jos siirrän kiukuissani muualle liittymän niin ei varmasti saa lahjaa. Katoin sopimusta ja tämän päivän asiakaspalvelija myönsi et sopimuksessa ON 2 KUUKAUTTA. Mut ei mulla ole siitäkään mitään todistetta eli tuskin sekään pätee. Voiko yleensä Telialla tehdä valitusta epäasiallisesta kohtelusta?
Kyllä nyt kuulostaa vahvasti siltä, että lahjakortti on tulossa sinulle. Harmillista toki on se, että olet joutunut useampaan otteeseen olemaan samasta asiasta meihin yhtedessä. Voisitko ilmoittaa meille elokuun lopussa, miten tämän asian kanssa kävi?
Meille voi myös ilman muuta antaa palautetta. Voit laittaa esimerkiksi yhteydenottolomakkeella palautetta, jos haluat sen jättää kirjallisesti.