Ilmeisesti on kyse siitä, että soitonohjaus vastaajaan on liittymällä päällä. Sen saat pois Soneran Omien sivujen kautta, ohjeet löytyy täältä http://bit.ly/1QYBYSS tai sitten ota yhteyttä asiakaspalveluun p. 0200 17000, ma-pe 8-20, la 9-16.30, saadaan kytkettyä pois sitäkin kautta. // Ulla
Ei toimi mullakaan, tulee viesti, ettei operaattori tue toimintoa. Kohta lähtee liittymä vaihtoon, eihän tässä ole mitään järkeä, ettei näe, kuka on soittanut, jos numero ollut varattu.
Hei @Teukka24 ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Jos tarkoitat, että sinulla menee soitot vastaajaan puhelimen ollessa varattu niin täältä löytyy vinkkiä vastaajan pois saamiseksi:
https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/vastaaja?utm_source=some&utm_medium=social&utm_campaign=aspa&utm_content=someid_AS10110&utm_term=100
Telian liittymissä on kiinteät soitonsiirrot vastaajaan, joita ei voi poistaa.
Voit kuitenkin valita vastaajan asetuksista, vastaako vastaaja puheluihin vai ei. Soita vastaajaan 042 333 0 333 ja käy asetukset-äänivalikko läpi tai käy Omilla Sivuilla vastaajan asetuksissa, Asetukset / Palvelun tila / Oma Vastaaja / Vastaaja / Kytke vastaaja väliaikaisesti pois käytöstä, Tallenna kaikki.
Vastaajan hallinta ei onnistu Telia-tunnuksella, joten käytä Omille Sivuille kirjatumiseen liittymäkohtaista tunnusta.
Jos liittymäkohtainen tunnus puuttuu, voit luoda sen lähettämällä kyseisestä liittymästä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400. Käyttäjätunnus Omille Sivuille on liittymän puhelinnumero ja salasanan saat tekstiviestinä.
Voit myös asettaa suoraan haluamasi salasanan raapustamalla avainsanan SALASANA jälkeen haluamasi salasanan.