Kysymys

Mobiilidatan lisäys

  • 10 April 2024
  • 3 kommenttia
  • 90 katselukertaa

Kunniamerkki +1

Olen tällä hetkellä Phkutissa ja muutama päivän päästä pitäisi lentää Phuketi-Bangkok- Shanghai-Heksinki,ongelma on että Ulkomaan netti on saavuttanut käyttökaton, yritin lisätä sitä tekstiviestillä saamien ohjeiden mukaan. Sieltä tuli vastaus että palvelun lisäys ei onnistunut.Nyt olisi tärkeä että pystyisi käyttämään mobiilidata eli nettiä.. Mikä avuksi? Löytyykö jostain asiakaspalvelun mailia? Bottijuttu on hanurista


3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

Olen tällä hetkellä Phkutissa ja muutama päivän päästä pitäisi lentää Phuketi-Bangkok- Shanghai-Heksinki,ongelma on että Ulkomaan netti on saavuttanut käyttökaton, yritin lisätä sitä tekstiviestillä saamien ohjeiden mukaan. Sieltä tuli vastaus että palvelun lisäys ei onnistunut.Nyt olisi tärkeä että pystyisi käyttämään mobiilidata eli nettiä.. Mikä avuksi? Löytyykö jostain asiakaspalvelun mailia? Bottijuttu on hanurista

Kuulostaisi, että sinulla saattaa olla tilausoikeuksissa jokin esto päällä. Tilausoikeutesi voit tarkistaa Minun Telian kautta ja muutoksia/tilauksia voit tehdä myös asiakaspalvelumme chatista. Jos olet kirjautuneena, niin botti ohjaa sinut asiakaspalvelijalle kun pyydät chatissa asiakaspalvelijaa. Meiltä löytyy yhteydenottolomake, mutta niiden käsittelyaika on keskimäärin 1-3 arkipäivää.

Kunniamerkki +1

Haluan vain sähköposti osoitteen johon olen yhteydessä. Chatin kautta yritin...yhteydenottolomake on tässä tapauksessa toimimaton... Eli ei oo aikaa... Nyt äkkiä joku maili jotta voin lisätä ulkomaan nettiä vai mikä se onkaan.

 

 

Edit AaTanja: Muokattu kommenttia ja poistettu siitä sopimaton sana. 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Haluan vain sähköposti osoitteen johon olen yhteydessä. Chatin kautta yritin...yhteydenottolomake on tässä tapauksessa toimimaton... Eli ei oo aikaa... Nyt äkkiä joku maili jotta voin lisätä ulkomaan nettiä vai mikä se onkaan.

 

 

Edit AaTanja: Muokattu kommenttia ja poistettu siitä sopimaton sana. 

Mikä tilanne on nyt, saitko Reissupaketin tilattua? Meidän chat on oikeastaan se kaikista nopeiten akuutissa tilanteessa reagoiva asiakaspalvelukanava. Se on auki kellon ympäri ja useimmiten läpi pääsee nopeastikin. Jotta pääset keskusteluun chatin kanssa, niin kirjauduthan Minun Teliaan joko sovelluksella tai selaimella. 

Tilanteessa, jossa Reissupakettia ei onnistu kytkemään itsepalveluna, niin asiakaspalvelun tulisi kyetä se tekemään. Pahoittelut, ettei näin ole käynyt!

Vastaa