Skip to main content

Mobiilinetti Espanjassa

  • January 19, 2018
  • 3 kommenttia
  • 32 katselukertaa

Netti toimi OK aiemmin, mutta runsas viikko sitten se lakkasi toimimasta mobiiliverkon kautta. WiFi toimii OK. Olen tarkistanut kaikki asetukset useaan kertaan ja kaiken pitäisi olla kunnossa. Puhelin on Honor 7 Android 7.0. Vaimon Apple puhelin toimii normaalisti mobiiliverkossa.

3 kommenttia

  • Ex-telialainen
  • January 22, 2018

Onko ongelma vain mobiilinetissä eli pystytkö soittamaan ja lähettämään tekstiviestejä normaalisti? Tee puhelimelle verkkoasetusten nollaus (vaihtelee puhelinmalleittain, yleensä Asetukset -> Yhteydet -> Matkapuhelinverkot -> Yhteyspisteiden nimet -> Palauta oletukset) ja käynnistä puhelin uudelleen. Kokeile myös tarvittaessa valita toinen verkko-operaattori manuaalisesti. Varmista myös Telia.fi:n liittymänhallinnasta, ettei liittymällä ole mitään estoja.

 

Jos näistäkään ei mikään auta, kokeile SIM-korttia vielä vaikkapa vaimosi puhelimessa.


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • January 22, 2018

Kiitos avusta. Verkkoasetusten nollaus ja uudelleen käynnistys auttoivat.


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • January 22, 2018

@Roope99 kirjoitti:

Kiitos avusta. Verkkoasetusten nollaus ja uudelleen käynnistys auttoivat.


Hieno juttu että tuo auttoi. Ja kiitos että tulit sen tänne vielä kertomaan :smileyhappy: Verkkoasetusten nollausta kannattaa kokeilla aina jos puhelin hidastelee tai jumii. Yleensä se auttaa jos verkossa ei yleistä ongelmaa ole.