Skip to main content

 

Hei

Minulla on telian liittymä ja sain tarjouksen Moilta. Tein numeron siirron Moille ja sain telialta tämän tarjouksen. Eli älä siirry uudelle operaattorille, vaan jatka meillä. Saat tämän hinnan ja lisäksi

 30 € lahjakortin liittymälle.  Ok, näin sovittiin ja pysyin Telialla.

 

Mutta lisäksi sovin puhelimitse kahdesta muusta liittymästä, jonka olin ajatellut siirtää myös Moille, että näihin tulisi samat edut, eli tarjoushinta plus lahjakortit. Nyt ei tarvitse irtisanoa liittymiä, vaan myyjä lupasi hoitaa sopimukset kuntoon samoilla ehdoilla.

 

Liittymän hinnat saatiin muutettua tarjouksen mukaiseksi, mutta lahjakortteja ei annettu. Pahoiteltiin vaan ettei niitä nyt saatu annettua, myyjä lupasi, muttei hoitanut asiaa kuntoon. Valitusaika meni sopimuksen osalta yli, koska lahjakortit luvattiin toimittaa myöhenmmin, eli ei koskaan.

Onko muilla käynyt vastaavanlaisesti, ettet saanut lahjakortteja.

Alla vielä sovittu mainos.

 

Rajaton 200 M -liittymä vain
18,99 €/kk

24 kk ajan, jonka jälkeen 32,90 €/kk

  • Rajattomat puhelut ja viestit
  • Rajattomasti nettiä kotimaassa, pohjolassa ja Baltiassa
  • Netin maksiminopeus 200 Mbit/s
  • Muissa EU/ETA-maissa datamäärä 30 Gt/kk

Lisäksi saat 30 euron Lidlin lahjakortin, jos toimit heti ja vaihdat takaisin meille tästä.

Liittymän säilyttäminen Telialla on helppoa: päivitä liittymäsi ajan tasalle verkossa, me hoidamme kaiken muun puolestasi!

Moikka @Perinne ja tervetuloa Yhteisöön!

Liittymätarjousten mukana annetut lahjakortit toimitetaan jälkikäteen. Oletko milloin tehnyt nämä liittymäsopimukset?


Hei, tein liittymäsopimukset 11.11.2022

Vielä ei olla lahjakortteja toimitettu, tulisiko vuosipäivänä. Toki sopimus on 24 kk, eli onhan tässä vielä aikaa odotella. Liittymä sopimuksia minulla on neljä erillistä, joista kolme tähän sopimukseen.


Hei, tein liittymäsopimukset 11.11.2022

Vielä ei olla lahjakortteja toimitettu, tulisiko vuosipäivänä. Toki sopimus on 24 kk, eli onhan tässä vielä aikaa odotella. Liittymä sopimuksia minulla on neljä erillistä, joista kolme tähän sopimukseen.

Olet ilmeisesti selvittänyt asiaa asiakaspalvelun kautta tässä ajan kuluessa, milloin viimeksi olet lahjakorttien tilannetta kysynyt? Ja onko nyt niin, että et ole saanut yhtään lahjakorttia vai saapuiko se tuosta ensimmäisestä liittymästä?
Tarkistelin tuota kampanjaa eikä silmiin osunut samalle ajankohdalle yleistä tietoa lahjakorttien toimituksen pidemmästä viiveestä. On todella harmillista kuulla että toimitus on näin venynyt ja asiassa on epäselvyyksiä muutoinkin. Yhteisön kautta en voi selvittää tarkempia asiakastietoja, joten ainoastaan asiakaspalvelun chatin kautta tai puhelimitse voidaan nähdä tarkemmat tiedot ja auttaa sen osalta.


Tein itsekin Telian kanssa vastaavan syyskuussa sopimuksen kun olin vaihtamassa Elisalle. Kaksi kertaa olen nyt syksyn aikana lahjakortin perään kysellyt mutta ei vielä joulukuussakaan olla toimitettu. Ja kyllä, olen hyvöksynyt markkinointiviestien lähettämisen eikä kortti ole myöskään roskapostissa.

Telian yhteisössä on valitettu jo ainakin 2 vuoden ajan kuukausia viivästyneistä tai kokonaan toimittamatta jääneistä lahjakorteista eikä asiaa ei ole vieläkään korjattu. Lisäksi asiakaspalvelu on täysin kykenemätön tekemään asialle mitään, koska heillä ei ole kunnon työkaluja käytössään. Telian asiakkuudenhallinta on todella retuperällä, kun asiakas joutuu itse kyselemään luvattujen asioiden perään eikä asiakaspalvelu voi kuin levitellä käsiään ja lupailla, että asiaa "selvitetään." Lisäksi asiakaspalvelu on koulutettu huonosti, koska tuotuani täysin asiallisesti esille, että olen asiasta harmissani, meni asiakaspalvelu puolustuskannalle: "pahoittelinhan sitä jo tuossa aiemmin." Ei minua kiinnosta onko asiaa jo kerran pahoiteltu vaan että ongelmalle tehdään jotain. En voi ymmärtää miten vuonna 2023 jonkun sähköisen lahjakortin toimittaminen sähköpostilla voi olla niin vaikeaa, että siinä menee kuukausia ja sitä pitää oikein selvitellä. 

Tuli kortti lopulta perille tai ei, vaihtuu liittymä seuraavaksi pysyvästi toiselle palveluntarjoajalle.


Tein itsekin Telian kanssa vastaavan syyskuussa sopimuksen kun olin vaihtamassa Elisalle. Kaksi kertaa olen nyt syksyn aikana lahjakortin perään kysellyt mutta ei vielä joulukuussakaan olla toimitettu. Ja kyllä, olen hyvöksynyt markkinointiviestien lähettämisen eikä kortti ole myöskään roskapostissa.

Telian yhteisössä on valitettu jo ainakin 2 vuoden ajan kuukausia viivästyneistä tai kokonaan toimittamatta jääneistä lahjakorteista eikä asiaa ei ole vieläkään korjattu. Lisäksi asiakaspalvelu on täysin kykenemätön tekemään asialle mitään, koska heillä ei ole kunnon työkaluja käytössään. Telian asiakkuudenhallinta on todella retuperällä, kun asiakas joutuu itse kyselemään luvattujen asioiden perään eikä asiakaspalvelu voi kuin levitellä käsiään ja lupailla, että asiaa "selvitetään." Lisäksi asiakaspalvelu on koulutettu huonosti, koska tuotuani täysin asiallisesti esille, että olen asiasta harmissani, meni asiakaspalvelu puolustuskannalle: "pahoittelinhan sitä jo tuossa aiemmin." Ei minua kiinnosta onko asiaa jo kerran pahoiteltu vaan että ongelmalle tehdään jotain. En voi ymmärtää miten vuonna 2023 jonkun sähköisen lahjakortin toimittaminen sähköpostilla voi olla niin vaikeaa, että siinä menee kuukausia ja sitä pitää oikein selvitellä. 

Tuli kortti lopulta perille tai ei, vaihtuu liittymä seuraavaksi pysyvästi toiselle palveluntarjoajalle.



Oikeassa olet, sähköisen lahjakortin toimittaminen sähköpostilla ei todellakaan pitäisi kestää näin kauaa tai vaatia asiakkaalta useita yhteydenottoja, edes sitä yhtäkään. Yleensä jos ja kun asiakas joutuu aiheesta olla yhteydessä, tehdään siitä selvityspyyntö. Käsittelyaika vaihtelee tilanteen mukaan mutta kun lahjakortti selvityspyynnön perusteella lähetetään asiakkaalle, toimitetaan se yleensä noin 30 vuorokauden kuluessa. Asiakaspalvelussa pitäisi kyllä olla tieto onko tuo selvityspyyntö otettu käsittelyyn ja tieto myös siitä onko lahjakortti lähetetty vai ei. Tämä toimintatapa on siis Lidlin lahjakorteissa.  


Telian oma lahjakortti kyllä tuli melkein heti ilman että oli joku 3kk odottelu ensin kuten Lidlin lahjakorteissa. Eli kyllä se onnistuu jos tahtoa on.

Itse vaihtaisin joskus ensi vuonna ehkä tuurilla ja perään kyselemällä tulevan Lidlin nyt saatavaksi Teliaksi jos sekään olisi mahdollista.


Tein telialle sopimuksen joulukuun lopulla. Lidl lahjakortiti luvattiin toimittaa helmikuussa, kun ensimmäinen lasku on maksettu. No eipä ole kortteja näkynyt. Taitaa olla jo kolmas tai neljäs lasku menossa. Olen ollut kolmesti yhteydessä asiakaspalveluun. Viimeinen lupaus oli, että 15.3 menessä pitäis olla perillä. No eipä ole näkynyt. Otin taas yhteyttä teliaan ja kyselin korttien perään. Posti on kuulema kadottanut. Tämä minun tapaukseni asiakaspalvelijan mukaan on ainutlaatuinen. Koskaan ennen ei tämmöstä ole tapahtunut. Optimistisesti vois ensi viikolla tulla. Uskoo ken tahtoo. 


Tein telialle sopimuksen joulukuun lopulla. Lidl lahjakortiti luvattiin toimittaa helmikuussa, kun ensimmäinen lasku on maksettu. No eipä ole kortteja näkynyt. Taitaa olla jo kolmas tai neljäs lasku menossa. Olen ollut kolmesti yhteydessä asiakaspalveluun. Viimeinen lupaus oli, että 15.3 menessä pitäis olla perillä. No eipä ole näkynyt. Otin taas yhteyttä teliaan ja kyselin korttien perään. Posti on kuulema kadottanut. Tämä minun tapaukseni asiakaspalvelijan mukaan on ainutlaatuinen. Koskaan ennen ei tämmöstä ole tapahtunut. Optimistisesti vois ensi viikolla tulla. Uskoo ken tahtoo. 

Pahoittelut puolestani, että korttien toimitusaika on viivästynyt huomattavasti. En näe tästä asiakastietojasi, jonka vuoksi en voi tarkemmin tarkastella tilannettasi mutta Lidl lahjakorttien toimituksessa on huomattu olevan viiveitä myös muilla asiakkailla. Syynä voi olla muun muassa Postin toimitus, inhimillinen virhe tai jokin häiriö järjestelmässä. Olemme ilmoittaneet huomioista asiaa hoitaville tahoille. Toivottavasti lahjakortit tulisivat sinulle pian perille! 😊