Skip to main content
Ratkaisu

Numeron siirron peruuntuminen ja etuna saatujen tuotteiden palautus

  • June 18, 2024
  • 1 kommentti
  • 191 katselukertaa

Mitenköhän tapahtuu kun numeronsiirron yhteydessä on saatu 60€ tuotteita Telia kaupasta. Kyseessä ei siis ole nettissä tehty tilaus. Numero ei ole vielä siirtynyt ja tuotteet ovat koskemattomia ja edelleen avaamattomassa paketissa.

Ratkaisu jäseneltä Katjane

Mitenköhän tapahtuu kun numeronsiirron yhteydessä on saatu 60€ tuotteita Telia kaupasta. Kyseessä ei siis ole nettissä tehty tilaus. Numero ei ole vielä siirtynyt ja tuotteet ovat koskemattomia ja edelleen avaamattomassa paketissa.

Yleisesti kaikissa kampanjoissa saat tilausvahvistuksen mukana myös tarkemman tiedon miten kaupanpäällisten toimitus ja mahdolliset peruutusehdot menevät. Onko tilausvahvistuksessasi mainintaan näistä kaupanpäällisistä? Kampanjaehdot voivat vaihdella tuotteesta sekä myyntikanavasta riippuen, mutta yleisenä ohjeena antaisin sinulle mahdollisen numeronsiirron peruutuksen osalta, palauttaa tuotteet Telia Kauppaan. Toki tilauksen yhteydessä saatu vahvistus sanelee sitten sen lopullisen käytännön. 

1 kommentti

Katjane
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • Ratkaisu
  • June 19, 2024

Mitenköhän tapahtuu kun numeronsiirron yhteydessä on saatu 60€ tuotteita Telia kaupasta. Kyseessä ei siis ole nettissä tehty tilaus. Numero ei ole vielä siirtynyt ja tuotteet ovat koskemattomia ja edelleen avaamattomassa paketissa.

Yleisesti kaikissa kampanjoissa saat tilausvahvistuksen mukana myös tarkemman tiedon miten kaupanpäällisten toimitus ja mahdolliset peruutusehdot menevät. Onko tilausvahvistuksessasi mainintaan näistä kaupanpäällisistä? Kampanjaehdot voivat vaihdella tuotteesta sekä myyntikanavasta riippuen, mutta yleisenä ohjeena antaisin sinulle mahdollisen numeronsiirron peruutuksen osalta, palauttaa tuotteet Telia Kauppaan. Toki tilauksen yhteydessä saatu vahvistus sanelee sitten sen lopullisen käytännön.