Skip to main content
Ratkaistu

Numeron siirron peruuntuminen ja etuna saatujen tuotteiden palautus

  • 18. kesäkuuta 2024
  • 1 kommentti
  • 110 katselukertaa

Mitenköhän tapahtuu kun numeronsiirron yhteydessä on saatu 60€ tuotteita Telia kaupasta. Kyseessä ei siis ole nettissä tehty tilaus. Numero ei ole vielä siirtynyt ja tuotteet ovat koskemattomia ja edelleen avaamattomassa paketissa.

Ratkaisu jäseneltä Katjane

kribu kirjoitti:

Mitenköhän tapahtuu kun numeronsiirron yhteydessä on saatu 60€ tuotteita Telia kaupasta. Kyseessä ei siis ole nettissä tehty tilaus. Numero ei ole vielä siirtynyt ja tuotteet ovat koskemattomia ja edelleen avaamattomassa paketissa.

Yleisesti kaikissa kampanjoissa saat tilausvahvistuksen mukana myös tarkemman tiedon miten kaupanpäällisten toimitus ja mahdolliset peruutusehdot menevät. Onko tilausvahvistuksessasi mainintaan näistä kaupanpäällisistä? Kampanjaehdot voivat vaihdella tuotteesta sekä myyntikanavasta riippuen, mutta yleisenä ohjeena antaisin sinulle mahdollisen numeronsiirron peruutuksen osalta, palauttaa tuotteet Telia Kauppaan. Toki tilauksen yhteydessä saatu vahvistus sanelee sitten sen lopullisen käytännön. 

Katso alkuperäinen viesti

Katjane
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 19. kesäkuuta 2024
kribu kirjoitti:

Mitenköhän tapahtuu kun numeronsiirron yhteydessä on saatu 60€ tuotteita Telia kaupasta. Kyseessä ei siis ole nettissä tehty tilaus. Numero ei ole vielä siirtynyt ja tuotteet ovat koskemattomia ja edelleen avaamattomassa paketissa.

Yleisesti kaikissa kampanjoissa saat tilausvahvistuksen mukana myös tarkemman tiedon miten kaupanpäällisten toimitus ja mahdolliset peruutusehdot menevät. Onko tilausvahvistuksessasi mainintaan näistä kaupanpäällisistä? Kampanjaehdot voivat vaihdella tuotteesta sekä myyntikanavasta riippuen, mutta yleisenä ohjeena antaisin sinulle mahdollisen numeronsiirron peruutuksen osalta, palauttaa tuotteet Telia Kauppaan. Toki tilauksen yhteydessä saatu vahvistus sanelee sitten sen lopullisen käytännön. 


Vastaa