Ostin Gigantista robotti-imurin. Oston yhteydessä myyjä tiedusteli puhelinoperaattoriani. Kerroin olevani Telian asiakas.
Myyjä näpytteli hetken ja ilmoitti, että minulla on näköjään toistaiseksi voimassa oleva sopimus. Hän voisi pistää sopimuksen paremmaksi.
Ihmettelin, miten norjalaisen kodinkoneliikkeen myyjä voi tietää minkälaisen sopimuksen olen sopinut Telian kanssa. Myyjä sanoi että he näkevät täältä kaikki.
Eläköön tietoturva! Jos teen sopimuksen Telian kanssa, se leviää ympäri kyliä…
Olin tehnyt sopimuksen jonka päättymispäivä on 31.10.2024. Syystä, jota en tiedä, sopimus oli Telian toimesta muutettu syyskuussa.
Olimme sopineet myyjän kanssa että tulen myymälään ennen sopimuksen päättymistä, jotta voimme uusia sopimukseni “asiakasystävällisemmäksi”. Joten ei kun myymälään.
Uusi sopimus onnistuikin, mutta koska vanha sopimukseni oli lopetettu ennen aikojaan jouduin maksamaan liittymän päivityksestä 9,10€. Siis minulle päivitettiin liittymä, joka minulla oli ollut jo muutaman vuoden ?!? Eli ei tehty yhtään mitään.
Muutaman päivän kuluttua sain viestin: ” Hei, Kiitos että olet asiakkaamme”