Osaisiko joku auttaa ongelmassa, jossa puheluiden aikana vastapuoli ei kuule ääntäni mutta minä kuulen kyllä toisen äänen.
Minulla on Telian liittymä, vastapuolilla on DNA:ta ja Elisaa.
On vaihdettu Sim-kortti, puhelin ja kaikki mahdollinen mutta mikään ei auta.
Olen tehnyt häiriöilmoituksia Chatin kautta ja aina sama vastaus: alueellanne ei ole häiriöitä.
Meillä on kiinteistössä kaksi asuntoa, joissa toisessa on 4 liittymää käytössä ilman mitään ongelmaa. Toisessa on sitten tämä yksi liittymä, joka ei siis toimi.
On testattu ettei ole merkitystä soittaako vastapuoli minulle vai minä toisaalle. Ei vaikutusta myöskään puhuuko ulkona vai sisällä.
Whatsapp-puhelut vaikuttaisi toimivan.
Onko jäljellä enää muuta vaihtoehtoa kuin vaihtaa toisen palveluntarjoajan liittymään?