Skip to main content

Palaute 1.10.2025 alkavasta muutoksesta koskien puheluita Baltian maihin

  • September 3, 2025
  • 17 kommenttia
  • 1063 katselukertaa

 

Palaute Telialle

Olemme päivittäneet liittymämme hiljattain, mutta olemme erittäin pettyneitä siihen, että 1.10.2025 alkaen poistuvat puhelut Baltian maihin. Tämä muutos heikentää olennaisesti liittymän arvoa ja käyttömukavuutta, etenkin kun ulkomaansuuntainen käyttö oli meille tärkeä osa liittymän valintaa.

On kohtuutonta, että asiakas ei voi päättää sopimusta ilman sakkomaksua, vaikka Telia muuttaa yksipuolisesti liittymän ehtoja. Tämä asettaa asiakkaan kohtuuttomaan asemaan ja herättää epäluottamusta siihen, että Telia voi tehdä jatkossakin muutoksia ilman, että asiakkaalla on todellista vaikutusmahdollisuutta.

Toivomme, että Telia ottaa vastuuta tekemistään muutoksista ja tarjoaa asiakkaille mahdollisuuden purkaa sopimukset ilman sanktioita tai vaihtoehtoisesti palauttaa puhelut Baltiaan liittymiin.

Pidämme tärkeänä, että asiakassuhteessa vallitsee reiluus, avoimuus ja luottamus – emmekä koe, että tämä toteutuu nykyisessä tilanteessa.

 

---
Muokkaus MatildaJuulia: Otsikkoa muokattu kuvaamaan aihetta paremmin

Muokkaus SannaMKoo: Poistettu allekirjoitus kommentin lopusta. Jos haluat allekirjoittaa viestisi niin lisää se oman profiilisi asetuksien kautta, jolloin allekirjoitus näkyy aina ja automaattisesti kaikkien kirjoituksiesi lopussa.

17 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • September 3, 2025

Tämä on kyllä tympeä muutos liittymiin. Miten on muuten videopuheluiden laita Whatsapp ja Google meet esimerkiksi? Eikö ne suju “ilmaiseksi” vielä, jos liittymässä on nettipaketti tai wifin kautta? ​@Yhteisötiimi 

Tietenkin vaatii että vastapuolella on myös kyseinen sovellus.

Ps. Olen itsekin asiakas


MatildaJuulia
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • September 3, 2025

 

Palaute Telialle

Olemme päivittäneet liittymämme hiljattain, mutta olemme erittäin pettyneitä siihen, että 1.10.2025 alkaen poistuvat puhelut Baltian maihin. Tämä muutos heikentää olennaisesti liittymän arvoa ja käyttömukavuutta, etenkin kun ulkomaansuuntainen käyttö oli meille tärkeä osa liittymän valintaa.

On kohtuutonta, että asiakas ei voi päättää sopimusta ilman sakkomaksua, vaikka Telia muuttaa yksipuolisesti liittymän ehtoja. Tämä asettaa asiakkaan kohtuuttomaan asemaan ja herättää epäluottamusta siihen, että Telia voi tehdä jatkossakin muutoksia ilman, että asiakkaalla on todellista vaikutusmahdollisuutta.

Toivomme, että Telia ottaa vastuuta tekemistään muutoksista ja tarjoaa asiakkaille mahdollisuuden purkaa sopimukset ilman sanktioita tai vaihtoehtoisesti palauttaa puhelut Baltiaan liittymiin.

Pidämme tärkeänä, että asiakassuhteessa vallitsee reiluus, avoimuus ja luottamus – emmekä koe, että tämä toteutuu nykyisessä tilanteessa.

Ystävällisin terveisin,
Anatoli 

H

 

---
Muokkaus MatildaJuulia: Otsikkoa muokattu kuvaamaan aihetta paremmin

 

Moikka ​@Anatoli ja tervetuloa Yhteisöön! Toivottavasti löydät foorumiltamme mielenkiintoisia sekä ajankohtaisia artikkeleita ja keskusteluja 😊

Haluaisitko tarkentaa, onko liittymäsi määräaikainen ja milloin se on solmittu? Näiden tietojen avulla voimme selvittää tilannettasi tarkemmin. Ymmärrän, että muutos on varmasti erittäin harmillinen erityisesti silloin, jos olet käyttänyt liittymää aktiivisesti puheluihin Baltian maihin. Tällaisessa tilanteessa liittymän käyttö voi muuttua olennaisesti, mikä saattaa vaikuttaa siihen, kuinka hyvin liittymä vastaa sille asetettuja odotuksia.

 

Tämä on kyllä tympeä muutos liittymiin. Miten on muuten videopuheluiden laita Whatsapp ja Google meet esimerkiksi? Eikö ne suju “ilmaiseksi” vielä, jos liittymässä on nettipaketti tai wifin kautta? ​@Yhteisötiimi 

Tietenkin vaatii että vastapuolella on myös kyseinen sovellus.

Ps. Olen itsekin asiakas

 

Olet täysin oikeassa, nettipaketin tai wifin avulla voi soittaa maksuttomia puheluita palveluiden kuten Whatsappin kautta. Näissä tapauksissa puhelu kulkee datayhteyden yli, eikä erillisiä puhelumaksuja muodostu, kunhan tosiaan molemmilla osapuolilla on käytössä kyseinen sovellus ja toimiva internetyhteys.


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • September 3, 2025

Sopimuksemme päivittyi 4.8.2025, ja nyt olemme saaneet tiedon, että puhelut Baltiaan poistuvat 1.10.2025. Tämä muutos vaikeuttaa suuresti meidän perheemme arkea.

Meillä ei ole mahdollisuutta siirtyä nettipohjaisiin sovelluksiin, sillä sukulaisillamme ei ole älypuhelimia tai internet-yhteyttä. Esimerkiksi mummo on 92-vuotias ja hänellä on vain peruspuhelin, ja äitini on sokea. Siksi tavalliset puhelut Baltiaan ovat meille välttämättömiä.


MatildaJuulia
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • September 3, 2025

Sopimuksemme päivittyi 4.8.2025, ja nyt olemme saaneet tiedon, että puhelut Baltiaan poistuvat 1.10.2025. Tämä muutos vaikeuttaa suuresti meidän perheemme arkea.

Meillä ei ole mahdollisuutta siirtyä nettipohjaisiin sovelluksiin, sillä sukulaisillamme ei ole älypuhelimia tai internet-yhteyttä. Esimerkiksi mummo on 92-vuotias ja hänellä on vain peruspuhelin, ja äitini on sokea. Siksi tavalliset puhelut Baltiaan ovat meille välttämättömiä.

Ymmärrän, että muutos koskettaa erityisen voimakkaasti perhettäsi. Toivon kuitenkin, että yhteys sukulaisiisi säilyy tästä huolimatta. Tämä muutos yhdenmukaistaa ulkomaanpuheluiden hinnoittelun eri operaattoreiden kesken, sillä jatkossa veloitus tapahtuu samalla periaatteella kaikilla toimijoilla.


Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Somettaja
  • September 3, 2025

Minun saamassani sähköpostiviestissä lukee:

Jos sinulla on liittymässäsi voimassa määräaikainen sopimus ja/tai edullisempi etuhinta, muutokset tulevat voimaan vasta määräaikaisen sopimuksen tai etuhintakauden päättymisen jälkeen. 

Eli jos ​@Anatoli on määräaikainen sopimus, niin yuo antaisi ymmärtää, että baltian puhelut sisältyvät vielä määräaikaisen sopimuksen ajan, tai jos on etuhinta. Telialaiset voisivat tämän vahvistaa


Forum|alt.badge.img
  • Morsettaja
  • September 3, 2025

Tämä muutos yhdenmukaistaa ulkomaanpuheluiden hinnoittelun eri operaattoreiden kesken, sillä jatkossa veloitus tapahtuu samalla periaatteella kaikilla toimijoilla.

Yhdenmukainen hinnoittelu kilpailijoiden kesken 🤔 Mitähän tästä pitäisi ajatella? 


SannaMKoo
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • September 4, 2025

Minun saamassani sähköpostiviestissä lukee:

Jos sinulla on liittymässäsi voimassa määräaikainen sopimus ja/tai edullisempi etuhinta, muutokset tulevat voimaan vasta määräaikaisen sopimuksen tai etuhintakauden päättymisen jälkeen. 

Eli jos ​@Anatoli on määräaikainen sopimus, niin yuo antaisi ymmärtää, että baltian puhelut sisältyvät vielä määräaikaisen sopimuksen ajan, tai jos on etuhinta. Telialaiset voisivat tämän vahvistaa

Juuri näin, eli kesken määräaikaisen sopimuksen tai etuhintajakson hinnoittelu ei muutu, vaan vasta tämän jälkeen. Toki tässä on nyt hyvä huomioida ja varmistaa se, että kesäkuun puolivälistä alkaen uusia liittymiä avatessa tästä on jo viestitty, ja siitä syystä kesän aikana avatuissa liittymissä muutos astuu jo nyt voimaan riippumatta määräaikaisesta sopimuksesta tai etuhintajaksosta.

Eli olitko ​@Anatoli tuolloin elokuussa avannut täysin uuden liittymän, vai päivittänyt jotakin jo olemassaolevaa liittymääsi? 

 


SannaMKoo
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • September 4, 2025

Yhdenmukainen hinnoittelu kilpailijoiden kesken 🤔 Mitähän tästä pitäisi ajatella? 

Juurisyy muutokselle ei tietystikään ole tämä, vaan matkapuhelinverkon kehittämiseen liittyvä kustannustason nousu. Investoimme vahvasti 5G-verkon rakentamiseen ja 4G-yhteyksien uudistamiseen, jotta voimme tarjota asiakkaillemme turvalliset ja sujuvasti toimivat yhteydet nyt ja tulevaisuudessa.


  • Savumerkittäjä
  • September 4, 2025

 

Hei,

Minäkin haluan antaa palautetta liittymäpalveluiden muutoksesta, jonka myötä 1.10.2025 alkaen Baltian puhelut eivät enää sisälly liittymiin, vaan niistä aletaan veloittaa erikseen.

Tämä muutos harmittaa ja pahoittaa mieltäni, sillä minullakin on sukulaiset Baltiassa, mukaan lukien 83-vuotias mummo, joka asuu Virossa eikä hänellä ole älypuhelinta. Olen tähän asti pystynyt pitämään häneen yhteyttä soittamalla, mutta jatkossa jokainen puhelu tarkoittaa lisäkuluja. Tämä tekee yhteydenpidosta vaikeampaa ja aiheuttaa ylimääräistä huolta. Mummon kun saa puhelimen päähän, niin tunti menee ainakin :)

Olen ollut Telian asiakas jo yli kymmenen vuoden ajan, ja tähän asti olen ollut tyytyväinen palveluihin. Valitsin aikanaan Telian nimenomaan siksi, että liittymissä oli mukana Baltian puhelut – kukaan muu operaattori Suomessa ei ole tarjonnut vastaavaa etua. Juuri siksi tämä muutos tuntuu erityisen ikävältä ja pettymykseltä pitkän asiakkuuden jälkeen.

Ymmärrän, että muutoksia palveluihin tapahtuu, mutta tällaisilla päätöksillä on iso vaikutus tavallisten ihmisten arkeen ja erityisesti ikäihmisten kanssa yhteydenpitoon. Vaikka operaattoria vaihtaisikin, tilanne ei välttämättä muutu, mutta silti halusin antaa palautetta siitä, miten tämä ratkaisu vaikuttaa minuun henkilökohtaisesti ja varmasti moniin muihin asiakkaisiin.

Toivon, että tällaisia muutoksia harkitaan jatkossa tarkemmin ja että löytyisi ratkaisuja, jotka huomioivat paremmin myös ne asiakkaat, joille perinteiset puhelut ovat ainoa yhteydenpitotapa läheisiin ulkomailla.

Ystävällisin terveisin

 


SannaMKoo
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • September 4, 2025

Minäkin haluan antaa palautetta liittymäpalveluiden muutoksesta, jonka myötä 1.10.2025 alkaen Baltian puhelut eivät enää sisälly liittymiin, vaan niistä aletaan veloittaa erikseen.

Tämä muutos harmittaa ja pahoittaa mieltäni, sillä minullakin on sukulaiset Baltiassa, mukaan lukien 83-vuotias mummo, joka asuu Virossa eikä hänellä ole älypuhelinta. Olen tähän asti pystynyt pitämään häneen yhteyttä soittamalla, mutta jatkossa jokainen puhelu tarkoittaa lisäkuluja. Tämä tekee yhteydenpidosta vaikeampaa ja aiheuttaa ylimääräistä huolta. Mummon kun saa puhelimen päähän, niin tunti menee ainakin :)

Olen ollut Telian asiakas jo yli kymmenen vuoden ajan, ja tähän asti olen ollut tyytyväinen palveluihin. Valitsin aikanaan Telian nimenomaan siksi, että liittymissä oli mukana Baltian puhelut – kukaan muu operaattori Suomessa ei ole tarjonnut vastaavaa etua. Juuri siksi tämä muutos tuntuu erityisen ikävältä ja pettymykseltä pitkän asiakkuuden jälkeen.

Ymmärrän, että muutoksia palveluihin tapahtuu, mutta tällaisilla päätöksillä on iso vaikutus tavallisten ihmisten arkeen ja erityisesti ikäihmisten kanssa yhteydenpitoon. Vaikka operaattoria vaihtaisikin, tilanne ei välttämättä muutu, mutta silti halusin antaa palautetta siitä, miten tämä ratkaisu vaikuttaa minuun henkilökohtaisesti ja varmasti moniin muihin asiakkaisiin.

Toivon, että tällaisia muutoksia harkitaan jatkossa tarkemmin ja että löytyisi ratkaisuja, jotka huomioivat paremmin myös ne asiakkaat, joille perinteiset puhelut ovat ainoa yhteydenpitotapa läheisiin ulkomailla.

Ensinnäkin kiitos kovasti sinullekin palautteestasi ja pitkäaikaisesta asiakkuudestasi! Ymmärrän hyvin yhteydenpidon tärkeyden etenkin kauempana asuviin, iäkkäämpiin sukulaisiin. 

Itsekin olen aiemmin hyödyntänyt paljon puhepakettiin sisältyviä ulkomaanpuheluita. Parhaan ystäväni muuttaessa Ruotsiin, yhteydenpitoa oli helppo jatkaa entiseen tapaan kun puheluiden hintoja ei tarvinnut sen suuremmin miettiä sinnekään suuntaan. Nykyään tosin mekin olemme siirtyneet jo täällä aiemminkin mainittuihin WhatsApp-puheluihin ja ääniviesteihin, kun aikataulujen yhteensovittaminen on välillä ollut haastavaa. Tiedän kuitenkin, ettei tämä ole kaikille mahdollista, ja erityisesti ikäihmisille uusien käyttötapojen omaksuminen voi olla hankalaa.

Me tottakai haluamme jatkossakin kehittää palveluitamme niin, että ne huomioivat mahdollisimman monen asiakkaan tarpeet ja arjen eri tilanteet. Välitämme ilman muuta palautteesi tästä muutoksesta eteenpäin! Ja tosiaan jos sinullakin on vielä määräaikainen liittymäsopimus tai hintaetu voimassa, niin muutos astuu voimaan vasta näiden päättymisen jälkeen. 


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • September 4, 2025

Huom! Muutokset tulevat voimaan toistaiseksi voimassa oleville liittymäsopimuksille 1.10.2025 alkaen. Jos sinulla on liittymässäsi voimassa määräaikainen sopimus ja/tai edullisempi etuhinta, muutokset tulevat voimaan vasta määräaikaisen sopimuksen tai etuhintakauden päättymisen jälkeen. Voit tarkistaa liittymäsi mahdollisen määräaikaisen sopimuksen tai etuhinnan voimassaolon viimeiseltä laskultasi tai Minun Teliassa osoitteessa telia.fi/kirjaudu.
 

Tuossa kun katselin omaa liittymäsopimusta niin se on toistaiseksi voimassaoleva, mutta siinä on etuhinta voimassa 25.1.2027 asti niin miten nyt tulkitsen tuon 🤷‍♀️ eli tuleeko muutos voimaan 1.10.2025 vai vasta 26.1.2027?


SannaMKoo
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • September 4, 2025

Huom! Muutokset tulevat voimaan toistaiseksi voimassa oleville liittymäsopimuksille 1.10.2025 alkaen. Jos sinulla on liittymässäsi voimassa määräaikainen sopimus ja/tai edullisempi etuhinta, muutokset tulevat voimaan vasta määräaikaisen sopimuksen tai etuhintakauden päättymisen jälkeen. Voit tarkistaa liittymäsi mahdollisen määräaikaisen sopimuksen tai etuhinnan voimassaolon viimeiseltä laskultasi tai Minun Teliassa osoitteessa telia.fi/kirjaudu.

Tuossa kun katselin omaa liittymäsopimusta niin se on toistaiseksi voimassaoleva, mutta siinä on etuhinta voimassa 25.1.2027 asti niin miten nyt tulkitsen tuon 🤷‍♀️ eli tuleeko muutos voimaan 1.10.2025 vai vasta 26.1.2027?

Eli tässä tilanteessa tuo hinnoittelumuutos pitäisi astua voimaan 26.1.2027 etuhintakauden päätyttyä! 😊


Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Somettaja
  • September 4, 2025

Kirjoitit aiemmin uuden liittymän avaamisesta. Onko olemassa olevan päivittäminen myös uuden liittymän avaamista, jos siis on päivittänyt tarjouksen esim. elokuussa?


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • September 5, 2025

Kirjoitit aiemmin uuden liittymän avaamisesta. Onko olemassa olevan päivittäminen myös uuden liittymän avaamista, jos siis on päivittänyt tarjouksen esim. elokuussa?

Pelkkä tarjouksen päivittäminen ei muuta tilannetta, jos paketti muuten pysyy ennallaan. Eli ainoastaan jos liittymätyyppi vaihtuu, silloin hintamuutos astuu voimaan tuolloin lokakuun alussa, koska asiakas hyväksyy muutoksen yhteydessä uudet ehdot. 


Forum|alt.badge.img+4
  • Irkkaaja
  • September 9, 2025

Viestini poistettiin kun vahingossa markkinoin uutta mobiili palvelua missä Baltian ja pohjoismaan puhelut kuuluu rajattomaan pakettiin. joten kokeillaan uudestaan auttaa ja tuoda tämä esille, että tämmöinen löytyy netistä kun itse etsii. Joten en sano nimeä jos pelkkä keskustelu olisi sallittu ilman mainosta palvelun tarjoajasta ​@Anatoli 


Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Somettaja
  • September 9, 2025

Viestini poistettiin kun vahingossa markkinoin uutta mobiili palvelua missä Baltian ja pohjoismaan puhelut kuuluu rajattomaan pakettiin. joten kokeillaan uudestaan auttaa ja tuoda tämä esille, että tämmöinen löytyy netistä kun itse etsii. Joten en sano nimeä jos pelkkä keskustelu olisi sallittu ilman mainosta palvelun tarjoajasta ​@Anatoli 

Hmm.

Säännöt:

#8 Yhteisöä ei käytetä muiden yritysten tuotteiden mainostamiseen tai tarjoamiseen. Myös kaupankäynti ja Yhteisön käyttäminen muuhun kaupalliseen tarkoitukseen on kielletty.

https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/markkinointi-alennukset-ja-hinnan-ilmoittaminen/markkinointi-ja-menettely-asiakassuhteessa/mainonnan-tunnistettavuus/

https://media.sanoma.fi/ajankohtaista/nakemyksia-markkinoinnista/mainonnan-tehtavat-muodot-mediat-ja-hinnoittelu

Selkeästi kun lähdetään katsomaan, mitä mainostus on, niin nousevat:

  • maksettua viestintää
  • selkeä kampanja 
  • suunntelmallisuus.

Yksittäisen käyttäjän foorumiviesti tuskin täyttää ammattimaisen mainonnan tunnusmerkkejä.

Jotta moderointi olisi tasapuolista, niin minunkin kaikki viestit, joissa mainitsen  jonkin toisen operaattorin, pitäisi poistaa tai muokata tunnistamattomaksi “toimijaksi” “operaattoriksi” “palveluntarjoajaksi”. Tai no, kaikki maininnat kilpailijoista tai muista yrityksistä pitäisi siis poistaa ihan kaikista viesteistä.

Jos Telia lopettaa aiemmin asiakkaille suurta lisäarvoa tuoneen ominaisuuden, niin on kyllä ihan kohtuullista antaa vinkkejä kanssa-asiakkaille siitä, millä tavoin tärkeän viestinnän voi tehdä kohtuullisella kustannuksella jatkossakin.

En usko, että ​@peekotu oli tuon firman/mainotoimiston/mediatalon palkkalistoilla juuri tarkoituksella Telia Yhteisöön kirjoittamassa viestiä uudesta palveluntarjoajasta.

 


Forum|alt.badge.img+4
  • Irkkaaja
  • September 9, 2025

Viestini poistettiin kun vahingossa markkinoin uutta mobiili palvelua missä Baltian ja pohjoismaan puhelut kuuluu rajattomaan pakettiin. joten kokeillaan uudestaan auttaa ja tuoda tämä esille, että tämmöinen löytyy netistä kun itse etsii. Joten en sano nimeä jos pelkkä keskustelu olisi sallittu ilman mainosta palvelun tarjoajasta ​@Anatoli 

Hmm.

Säännöt:

#8 Yhteisöä ei käytetä muiden yritysten tuotteiden mainostamiseen tai tarjoamiseen. Myös kaupankäynti ja Yhteisön käyttäminen muuhun kaupalliseen tarkoitukseen on kielletty.

https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/markkinointi-alennukset-ja-hinnan-ilmoittaminen/markkinointi-ja-menettely-asiakassuhteessa/mainonnan-tunnistettavuus/

https://media.sanoma.fi/ajankohtaista/nakemyksia-markkinoinnista/mainonnan-tehtavat-muodot-mediat-ja-hinnoittelu

Selkeästi kun lähdetään katsomaan, mitä mainostus on, niin nousevat:

  • maksettua viestintää
  • selkeä kampanja 
  • suunntelmallisuus.

Yksittäisen käyttäjän foorumiviesti tuskin täyttää ammattimaisen mainonnan tunnusmerkkejä.

Jotta moderointi olisi tasapuolista, niin minunkin kaikki viestit, joissa mainitsen  jonkin toisen operaattorin, pitäisi poistaa tai muokata tunnistamattomaksi “toimijaksi” “operaattoriksi” “palveluntarjoajaksi”. Tai no, kaikki maininnat kilpailijoista tai muista yrityksistä pitäisi siis poistaa ihan kaikista viesteistä.

Jos Telia lopettaa aiemmin asiakkaille suurta lisäarvoa tuoneen ominaisuuden, niin on kyllä ihan kohtuullista antaa vinkkejä kanssa-asiakkaille siitä, millä tavoin tärkeän viestinnän voi tehdä kohtuullisella kustannuksella jatkossakin.

En usko, että ​@peekotu oli tuon firman/mainotoimiston/mediatalon palkkalistoilla juuri tarkoituksella Telia Yhteisöön kirjoittamassa viestiä uudesta palveluntarjoajasta.

 

Oletan, että minun viesti poistettiin koska oli linkki tuolle sivulle missä oli nuo halvat hinnat ( palveluntarjoajan omat sivut). Mutta en ole täysin varma, kuten hyvin toteat, mikä lasketaan mainostukseksi. Tämä asia oli minulle selvä jos saamassani sähköpostissa olisi sanottu mikä viestissä on väärin ja tätä ei tehty. Olisi mainittu emme salli linkkiä tietyille sivuille ja vaikka poistaa linkin tai nyt kuten koko viestin, nyt vaan arvuuttelen koska en saanut tarvittavaa tietoa joten varmuuden vuoksi en maininnut ketä tarjoaa rajattomat Baltian ja Pohjoismaan puhelut mikä tieto olisi monelle tärkeä.

 

Nyt tämän jälkeen on kuitenkin ihan otsikon tasolla tullut isompi mainos ​@Antsa92 (oletan tämän takia linkki oli liikaa) itse tuotteesta ja siellä linkki samoihin tietoihin, tietenkin sillä erotuksella, että nämä ovat uutis sivulla kun minulla itselläni oli tuotteen omilla sivuilla., toivotaan eivät poista tätä sitten minun ilmoituksen jälkeen).

 

joten omasta puolesta ei ongelmaa, että viesti poistettiin, ainoastaan tarkempi miksi puuttui, sen takia en maininnut mitään palvelua ja nyt sen näköjään pystyy sanomaan. Eli jatkossa kirjoitan kaikki samat tiedot sitten ilman linkkiä niin pystyy lukemaan mitä tarjotaan kilpailijoilla.