Skip to main content

Vaihdoin matkapuhelin liittymäni Telialle, mutta nyt taidan vaihtaa sittenkin palveluntarjoajaa, koska Telialta ei löydy ihmistä tai osoitetta, jonne voisi palautetta antaa. Tilasin SIM-kortin työosoitteeseeni ja se ei tietenkään tullut sinne, vaan kotiosoitteeseen 327 km päähän. Soitin asiakastukeen, mutta sain ohjeen hakea väliaikaisen SIM-kortin 140 km päästä heidän liikkeestään tai kotiini tulleen kortin. Entinen liittymäni katkaistiin, joten jouduin olemaan ilman puhelinta vuokokauden työssä, jossa tarvitsen puhelimen ja hakemaan SIM-kortin asiakseni. Teliaa ei näköjään kiinnosta tämä asia ollenkaan eikä siellä ole aikomustakaan selvitellä asiaa sen kummemmin. Tuli aika kalliiksi vaihtaa liittymä Telialle. Voihan tämän palautteen hoitaa näinkin eli kertomalla asiasta mahdollisimman monelle ihmiselle, tutulle ja tuntemattomalle. Ei siis kannata luottaa Telian myyjän sanaan.

Olisin halunnut antaa palautteen yksityisesti, enkä minkään yhteisön kautta. 

Moikka @Ihminen ja tervetuloa Yhteisöön!

Harmillista kuulla, että sim-kortin toimitus ei ole toiminut sovitulla tavalla. Pahoittelut omasta puolestani tästä aiheutuneesta vaivasta, vuorokausi ilman toimivaa liittymää voi olla erittäin haasteellinen. Mekin tietysti haluamme, että asiakkaidemme palvelut toimisivat parhaalla mahdollisella tavalla.

Tilasitko liittymän siis asiakaspalvelumme kautta? Kuulostaa siltä, että tässä on sattunut inhimillinen virhe, mutta tällöin tilanteesta kuuluu ottaa vastuu ja pahoitella tapahtunutta. Siinä vaiheessa, kun sim-kortti on väärässä osoitteessa liittymän siirtyessä, nopein mahdollinen ratkaisu on tosiaan noutaa uusi sim-kortti Telia-kaupasta. Ymmärrän, että tilanteessasi tämä oli vaikeaa, mutta uuden sim-kortin toimituksessa olisi kuitenkin mennyt vielä muutama päivä lisää.

Kiitos, kun kirjoitit palautteesi meille Yhteisöön! Otamme palautetta vastaan myös muissa asiakaspalvelukanavissamme.