@LILLI kirjoitti:Tänään sain tekstarina viestin numerosta15445: Saat muutaman minuutin kuluttua palveluasetukset 1-3 tekstiviestinä. Ole hyvä ja tallenna ne vastaanotettuasi. Käytä PIN-koodia 0000. T. Sonera
Mitä tämä tarkoittaa, onko kyseessä aito viesti Soneralta vai tunkeutumisyritys?
Palveluasetusviestiä ei vaan ole kuulunut...
Kyllä pitäisi olla aito viesti, numero 15445 on Soneran numero. Tietenkin riippuu puhelimesta tallennetaanko palveluasetukset niiden tultua tekstiviestinä vai joudutaanko ne asettamaan käsin.
Selvä. Ovatko palveluasetukset nyt tulleet puhelimeeni ja sinne asentuneet?
@LILLI kirjoitti:
Selvä. Ovatko palveluasetukset nyt tulleet puhelimeeni ja sinne asentuneet?
Hei! Jos pystyt lähettämään puhelimellasi mms-viestin ja mahdollisesti käyttämään nettiä, niin silloin palveluasetukset ovat tallentuneet.
Laitoin tuohon edelliseen viestiin linkit, joista löytyy ohjeet palveluasetusten tekemiseen yleisesti ( vanhemmat puhelimet, iPhone ) , Android puhelimeen sekä Windows puhelimeen. Noista ohjeista on apua, jos tekstiviestillä tulleet asetukset eivät toimi.
Mms-viestit kulkevat molempiin suuntiin moitteetta - siis asetukset kunnossa!