Ostin tänään uuden prepaid liittymän. Latasin samalla puheaikaa 20€:lla. Liittymä ei kuitenkaan toimi. Kokeiltiin kolmella eri puhelimella. Liittymä ei ole käytössä. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja sain ihmisen botin sijaan toiseen päähän mutta sekin katkesi kesken. Lähetin myös jonkin ohjeen mukaan viestin nro 18100 ja aktivoi mutta tilausta ei löytynyt. Saanko tämän toimimaan telian kautta vai pitääkö mennä kuittien kanssa ostopaikkaan?
--
Muokkaus katjane: Muokkasin otsikkoa "prepaid liittymä", jotta aihe löytyy hauilla helpommin.
Prepaid-liittymä ei aktivoidu
Ratkaisu jäseneltä MatildaJuulia
Moikka
Prepaid -liittymän aktivointi pitäisi tapahtua ensimmäisestä soitetusta tai vastaanotetusta puhelusta, tekstiviestistä, avatusta nettiyhteydestä tai saldon latauksesta. Liittymän voi aktivoida myös lähettämällä tekstiviestin "AKTIVOI + puhelinnumerosi" numeroon 18100, kuten olitkin jo tehnyt. Jos liittymäsi ei edelleenkään toimi, suosittelen sinua tekemään meille häiriöilmoituksen, sillä liittymäsi olisi pitänyt aktivoitua jo tekemilläsi toimenpiteillä. Jotta voimme selvittää asian mahdollisimman tehokkaasti, liitäthän häiriöilmoitukseen linkin tähän keskusteluun, sekä kuvan Prepaid -liittymän ostokuitista. Näin varmistamme, että liittymäsi saadaan kuntoon 😊
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.


