Prepaid-liittymän lataus ei onnistunut K-ruokakaupoissa voimassa olevan kampanjan mukaisesti.


Hei! 

Sain Telialta ma:na 6.6.22 klo 16:07 ja klo 16:20 tällaisen viestin: 

”Hei, kesän kunniaksi meillä on huima lataustarjous K-ruokakaupoissa!
Kun lataat ajalla 6.6. – 19.6.22 vähintään 20 euron edestä saldoa Telia Prepaid -liittymääsi,
saat 10 euroa ekstrasaldoa kaupan päälle. 
Tarjous koskee vain K-ruokakaupoista ostettuja latauslipukkeita.
T. Telia” 


Sain Telialta ke:na 15.6.22 klo 14:04 tämän viestin: 

”Telia Prepaid -lataustarjous voimassa vielä tämän viikon K-ruokakaupoissa! 
Kun lataat ajalla 2.6. – 19.6.22 vähintään 20 euron edestä saldoa Telia Prepaid -liittymääsi,
saat 10 euroa ekstrasaldoa kaupan päälle. 
Tarjous koskee vain K-ruokakaupoista ostettuja latauslipukkeita.
T. Telia” 


Olen käynyt keskiviikosta 8.6.22 lähtien Helsingissä ja Vantaalla monessa K-ruokakaupassa
(= Citymarketissa, useammassa K-supermarketissa sekä useammassa K-marketissa). 
Missään noista EI kuitenkaan voinut ladata saldoa Telian liittymiin !!! 
Joissakin paikoissa oli myynnissä niitä uusia Telian liittymiä, joissa vaihtuisi numerokin, mutta nuohan eivät ole sama asia kuin se pelkkä saldolataus !!! 

Ovatko siis nuo ko. tarjouskampanjaviestit olleet ihan huijausta, koska K-kaupoissa tuota latausta EI voi käytännössä tehdä ?!?!? 

Jatkoa ajatellen kannattaisi VÄHÄN paremmin informoida myös ko. kauppoja, ettei asiakkaan tarvitsisi nähdä NÄIN suurta vaivaa todetakseen vain, että ko. lataus EI onnistu ko. kaupoissa !!! 


PS. Telian Chat-palvelu on ruuhkautunut, joten sitä kautta en saanut vastausta ko. ongelmaan! 
En aio soittaa ko. asian tiimoilta minnekään, koska haluan saada tähän ihan kirjallisen vastauksen! 


 


---


Muokkaus SonjaNii: Muokattu otsikko


15 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +10

@TERHITKS79  kirjoitti:

Hei! 

Sain Telialta ma:na 6.6.22 klo 16:07 ja klo 16:20 tällaisen viestin: 

”Hei, kesän kunniaksi meillä on huima lataustarjous K-ruokakaupoissa!
Kun lataat ajalla 6.6. – 19.6.22 vähintään 20 euron edestä saldoa Telia Prepaid -liittymääsi,
saat 10 euroa ekstrasaldoa kaupan päälle. 
Tarjous koskee vain K-ruokakaupoista ostettuja latauslipukkeita.
T. Telia” 


Sain Telialta ke:na 15.6.22 klo 14:04 tämän viestin: 

”Telia Prepaid -lataustarjous voimassa vielä tämän viikon K-ruokakaupoissa! 
Kun lataat ajalla 2.6. – 19.6.22 vähintään 20 euron edestä saldoa Telia Prepaid -liittymääsi,
saat 10 euroa ekstrasaldoa kaupan päälle. 
Tarjous koskee vain K-ruokakaupoista ostettuja latauslipukkeita.
T. Telia” 


Olen käynyt keskiviikosta 8.6.22 lähtien Helsingissä ja Vantaalla monessa K-ruokakaupassa
(= Citymarketissa, useammassa K-supermarketissa sekä useammassa K-marketissa). 
Missään noista EI kuitenkaan voinut ladata saldoa Telian liittymiin !!! 
Joissakin paikoissa oli myynnissä niitä uusia Telian liittymiä, joissa vaihtuisi numerokin, mutta nuohan eivät ole sama asia kuin se pelkkä saldolataus !!! 




Hei @TERHITKS79 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! 😁>


 


Haluan muistuttaa heti alkuun Yhteisön säännöistä liittyen caps lock:in käyttöön.


Näitkö lahjakorttitelineessä vain ja ainoastaan liittymiä, vai oliko lataussetelit loppu? Kysyitkö kaupan henkilökunnalta, onko kortteja mahdolliessti tulossa lisää? Uusissa liittymissä toki on uusi numero, mutta ei latauslipukkeissa.


 



Ovatko siis nuo ko. tarjouskampanjaviestit olleet ihan huijausta, koska K-kaupoissa tuota latausta EI voi käytännössä tehdä ?!?!? 

Jatkoa ajatellen kannattaisi VÄHÄN paremmin informoida myös ko. kauppoja, ettei asiakkaan tarvitsisi nähdä NÄIN suurta vaivaa todetakseen vain, että ko. lataus EI onnistu ko. kaupoissa !!! 


PS. Telian Chat-palvelu on ruuhkautunut, joten sitä kautta en saanut vastausta ko. ongelmaan! 
En aio soittaa ko. asian tiimoilta minnekään, koska haluan saada tähän ihan kirjallisen vastauksen! 


 




Ei tietenkään ole huijausta. Ymmärrän, että tämä asia harmittaa sinua. Meillä on kyseisiä latausseteleitä K-kaupoissa tarjolla. Löytyy liittymiä tai sitten latauslipukkeita, jotka tulostetaan kassalla. 

Hei! 

Jokaisessa noissa käymässäni K-ruokakaupassa kerrottiin ihan suoraan, että heillä ei ole mahdollista ladata Telian prepaid-liittymää, ei tuona ajankohtana eikä myöhemminkään. 
Syy oli kaikissa paikoissa sama ja yhtä yksinkertainen;
heillä ei ole ko. tuotetta ylipäätään ollenkaan palveluvalikoimassa (tarkistivat asian kassalta & jostain hyllystä). 
Loppujen lopuksi joka paikasta kehotettiin vain menemään Ärrälle, vaikka nimenomaan kerroin jo heti alkuun, että noita pitäisi saada sen kampanjatekstarin mukaan K-ruokakaupoista. 


Ko. tilanteiden selvittelyssä oli yleensä mukana joku kassahenkilö ja myös hänen esimiehensä tmv henkilö. 
Vain ehkä kahdesta kaupasta olisi ollut mahd. ostaa Telian uusi liittymä, jolloin numero olisi vaihtunut, mutta tuotahan en ollut vaillakaan. 

Toisaalta tuo kampanja-aikahan on jo ohi. 
Jatkossa en kyllä enää viitsisi käydä tuota kyselyrumbaa läpi, koska tiedän jo, ettei se kuitenkaan tuota tulosta. 
Pakko kyllä todeta, että kaikkeen sitä ryhtyykin pelkän kymmenen euron tähden, huh, huh. 


Kysyit: ”Näitkö lahjakorttitelineessä vain ja ainoastaan liittymiä, vai oliko lataussetelit loppu?” 
Olisiko minun pitänyt siellä kaikkien nähden alkaa kyseenalaistamaan saamiani vastauksia vielä enemmän ja nolata itseäni lisää? 
Koska kuitenkin niinkin monesta paikasta kerrottiin ”ei oota” ko. asian suhteen, niin totta kait ajattelin, että ennemminkin siinä saamassani kampanjatekstarissa oli vain jokin virhe. 

Ko. kaupoissa, joissa kävin, ei nimenomaan ollut etenkään kassoilla mitään tietoa noista latausseteleistä (latausseteleitä K-kaupoissa). 
Yhdestä kaupasta jopa kerrottiin, että kauppias voi ihan itse valita tuotteet, joita ottaa myyntiin, joten kannattaa jatkaa asian suhteen kyselyä muista vastaavista kaupoista. Ennemmin tuosta tuli siis lähinnä ns. ovelta ovelle juoksuttamisfiilis. 
Nythän kuitenkin jo tiedän, että se muistakaan K-ruokakaupoista kyseleminen ei tuottanut sen parempaa tulosta. 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@TERHITKS79  kirjoitti:

Jokaisessa noissa käymässäni K-ruokakaupassa kerrottiin ihan suoraan, että heillä ei ole mahdollista ladata Telian prepaid-liittymää, ei tuona ajankohtana eikä myöhemminkään. 
Syy oli kaikissa paikoissa sama ja yhtä yksinkertainen;
heillä ei ole ko. tuotetta ylipäätään ollenkaan palveluvalikoimassa (tarkistivat asian kassalta & jostain hyllystä). 
Loppujen lopuksi joka paikasta kehotettiin vain menemään Ärrälle, vaikka nimenomaan kerroin jo heti alkuun, että noita pitäisi saada sen kampanjatekstarin mukaan K-ruokakaupoista. 

Ko. kaupoissa, joissa kävin, ei nimenomaan ollut etenkään kassoilla mitään tietoa noista latausseteleistä (latausseteleitä K-kaupoissa). 
Yhdestä kaupasta jopa kerrottiin, että kauppias voi ihan itse valita tuotteet, joita ottaa myyntiin, joten kannattaa jatkaa asian suhteen kyselyä muista vastaavista kaupoista. Ennemmin tuosta tuli siis lähinnä ns. ovelta ovelle juoksuttamisfiilis. 




Kaikissa kaupoissa ei ole myynnissä latausseteleitä, koska kauppias itse päättää valikoimastaan. Niissä kaupoissa joissa latausseteleitä myydään, on kyseinen etu ollut mahdollista lunastaa. Tarjoamme siis kauppiaille mahdollisuuden latausseteleiden myyntiin K-ryhmän kaupoissa, mutta emme voi taata saatavuutta kaikissa kaupoissa. Esimerkiksi omassa lähimmässä K-Citymarketissa myydään latauslipukkeita samanlaisessa telineessä, missä myydään Google Play, AppStore ja muita vastaavia lahjakortteja. Meillä ei ole mahdollisuutta vaikuttaa siihen, jos joissain kaupoissa ei haluta ottaa tiettyjä tuotteita valikoimaan, mutta laitoin joka tapauksessa tiedustelua eteenpäin, onko näiden lahjakorttien saatavuudessa tai toimittamisessa ollut jonkinlaisia haasteita. Katsotaan, löytyykö sille jokin muu selitys, miksi pk-seudulla useammassa kaupassa ei latausseteleitä ole kertomasi mukaan ollut saatavilla.


 


------


Muokkaus: Sain vastauksen. 10-50€ seteleitä pitäisi olla kaikissa kaupoissa, mutta näin ei viestisi perusteella ole asian laita. Välitimme viestiä Keskon suuntaan, että sieltä kautta informoivat ja muistuttavat kauppiaita tilaamaan lisää latausseteleitä. 

eipä onnistu lataus K ryhmän kaupoissa suoraan omaan prepaid liittymään . Haluaisin ladata 5 g netin vaan ei onnistu lataussetelin käyttö netissä , puhelimessa eikä kaupan kassalla . siis kuinka lataussetelillä ladataan voimassa olevaan liittymään 5 g netti latauslipukkeella?

 

laittakaa nyt ihmeessä selkeät ohjeet/videot tahi kertoo miten homma toimii . haiskahtaa erittäin pahasti sille ittellensä . en halua ladata puheaika saldoa vaan nettipaketin !!!

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@scharfuhrer  kirjoitti:

eipä onnistu lataus K ryhmän kaupoissa suoraan omaan prepaid liittymään . Haluaisin ladata 5 g netin vaan ei onnistu lataussetelin käyttö netissä , puhelimessa eikä kaupan kassalla . siis kuinka lataussetelillä ladataan voimassa olevaan liittymään 5 g netti latauslipukkeella?


 


laittakaa nyt ihmeessä selkeät ohjeet/videot tahi kertoo miten homma toimii . haiskahtaa erittäin pahasti sille ittellensä . en halua ladata puheaika saldoa vaan nettipaketin !!!




Saatko siis herjan käyttäessäsi latausseteliä maksuvälineenä? Kertoisitko tarkemmin tuosta, mitä ostoa tehdessä tapahtuu. Tässä vielä varmuudeksi linkki, josta nettisivuiltamme löytyy tuo 5G-Prepaid netin tilaus.

Tarjoaa vain kaksi mahdollisuutta 

1.luottokortti

2,tilisiirto

ei mitään mahdollisuutta käyttää latausseteliä!

minulla on jo voimassa oleva prepaid liittymä johon haluan ladata rajattoman 5g käytön . ei onnistu sitten millään käyttää latausseteliä . ei kysy missään vaiheessa sitä mahdollisuutta . ei puhelin sovelluksena eikä netin kautta. tehkää asialle jotain!

ja antamasi linkki ei toimi . !!!!

bonuksia ei pysty käyttämään . eli mikä mättää ??????

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@scharfuhrer  kirjoitti:

Tarjoaa vain kaksi mahdollisuutta 


1.luottokortti


2,tilisiirto


ei mitään mahdollisuutta käyttää latausseteliä!




Täältä löydät sivustomme ohjeet latausseteliä käyttäessä maksuvälineenä. Ohjeissa mainitaan, kuinka lataussetelin käyttö tapahtuu netissä, kioskilla tai puhelimitse.


 



@scharfuhrer  kirjoitti:

minulla on jo voimassa oleva prepaid liittymä johon haluan ladata rajattoman 5g käytön . ei onnistu sitten millään käyttää latausseteliä . ei kysy missään vaiheessa sitä mahdollisuutta . ei puhelin sovelluksena eikä netin kautta. tehkää asialle jotain!


ja antamasi linkki ei toimi . !!!!




Kertoisitko vielä mitä lataussetelissä lukee? Tarkastelin K-kaupan sivustolta nuo saatavissa olevat lataussetelit ja siellä en huomannut tuota 5G-vaihtoehtoa. Kokeilin myös aiemmin antamani linkin ja sen pitäisi toimia kyllä, suosittelen kokeilemaan uudelleen jos se nyt toimisi!


 



@scharfuhrer  kirjoitti:

bonuksia ei pysty käyttämään . eli mikä mättää ??????




Voit käyttää bonuspisteitä alennuksena tulevissa latauksissa, täältä löydät tarkemmat ohjeet bonuksia koskien.

elikkäs jos ostan k kaupasta latauslipukkeen jota he eivät osaa /pysty lataamaan suoraan liittymälle . netissä latauslipukkeella EI VOI LADATA MITÄÄN  paketteja ( rajatonta tms,). voinko siis mennä R kioskille latauslipukkeen kanssa jonka olen ostanut K kaupasta ja vaatia heitä se lataamaan liittymälle?

Bonuspisteitä ei  voi käyttää latauslipukkeen kanssa  joten mitä #"¤%%!& ?????

 

 Tarkastelin K-kaupan sivustolta nuo saatavissa olevat lataussetelit ja siellä en huomannut tuota 5G-vaihtoehtoa????????

 miksi sitten tuossa lukee aivan toista mita sinä väität??????

kilpailijanne sivuilla asia helkutin yksinkertaista. täytyy ilmeisesti  vaihtaa

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@scharfuhrer  kirjoitti:

elikkäs jos ostan k kaupasta latauslipukkeen jota he eivät osaa /pysty lataamaan suoraan liittymälle . netissä latauslipukkeella EI VOI LADATA MITÄÄN  paketteja ( rajatonta tms,). voinko siis mennä R kioskille latauslipukkeen kanssa jonka olen ostanut K kaupasta ja vaatia heitä se lataamaan liittymälle?


Bonuspisteitä ei  voi käyttää latauslipukkeen kanssa  joten mitä #"¤%%!& ?????


 


 Tarkastelin K-kaupan sivustolta nuo saatavissa olevat lataussetelit ja siellä en huomannut tuota 5G-vaihtoehtoa????????



 miksi sitten tuossa lukee aivan toista mita sinä väität??????




Onko sinulla tuo kuvaasi vastaava latauskortti itselläsi? K-kaupan sivustolla lopussa on teksti: "Telia prepaid lataustuotteen tiedot ja ohjeet tulostuvat ostettaessa kaupan kassan erilliselle kuittitositteelle. Aktivoi tuote kuukauden kuluessa ostosta tekstiviestillä numeroon 15400." 


 


Tuon perusteella ymmärtäisin, että latauskorttisi aktivointi tapahtuu tekstiviestillä. Suosittelisin tarkastamaan tuon saamasi kuitin, jossa on ohjeet. Aiemmin kysyit 5G-nettipaketin ostamisesta latauskortilla, jota ei erikseen sivustolla mainita. En kuitenkaan näe syytä miksi tuo kyseinen latauskortti ei toimisi 5G-liittymääsi.

mikä takaa sen että pystyn valitsemaan oikean paketin eikä lataus mene puheajaksi?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@scharfuhrer  kirjoitti:

mikä takaa sen että pystyn valitsemaan oikean paketin eikä lataus mene puheajaksi?




Jos kertoisit mikä latauskortti sinulla on, niin voisin helpommin tarjota apua. Jos kyseessä on tuo aiemmin kuvassa ollut Telia Prepaid 10-50e Top-Up Voucher, niin valitettavasti et pääse valitsemaan miten saldo kohdistuu. Telialta löytyy myös erillisiä nettipaketteja prepaid liittymille, jotka löytyy sivustoltamme.

kerro nyt sitten mitä latausseteleitä  teillä on ja mitä niillä saa !!! kun niistä ei ole tarpeeksi tietoa teidän sivuilla

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@scharfuhrer  kirjoitti:

kerro nyt sitten mitä latausseteleitä  teillä on ja mitä niillä saa !!! kun niistä ei ole tarpeeksi tietoa teidän sivuilla




Latausseteli vaihtoehdot ovat samat kuin mitä K-kaupan sivustolla. Kannattaa kuitenkin huomioida, että jokaisessa K-kaupassa tai R-kioskilla ei ole välttämättä kaikkia seteleitä saatavilla. Latauslipuke sopii kaikkiin puhelinliittymiimme ja prepaid-liittymiimme ja sillä voit antaa puheaikaa myös lahjaksi. Ohjeet lataussetelin käyttöön linkkasinkin jo aiemmin sinulle mutta kertaukseksi ne löytyvät täältä.

elikkäs summa summarum ... latauslipukkeilla voi AINOASTAAN LADATA PUHEAIKAA EI NETTIPAKETTEJA EIKÄ MUITA PAKETTEJA!!!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@scharfuhrer  kirjoitti:

bonuksia ei pysty käyttämään 


Bonuksia voi hyödyntää ainoastaan ostettaessa paketteja kirjautuneena hallintasivuston ja mahdollisesti myös sovelluksen kautta. Hallintasivustoilla maksutapoina ovat ainoastaan maksukortti ja verkkomaksu suomalaisessa verkkopankissa. Jälkimmäinen on merkitty sivustolla virheellisesti tilisiirto. Telia Prepaidia ei voi ladata tilisiirrolla.

 


@scharfuhrer  kirjoitti:

voinko siis mennä R kioskille latauslipukkeen kanssa jonka olen ostanut K kaupasta ja vaatia heitä se lataamaan liittymälle? 


Et. Joudut maksamaan latauksesi käteisellä tai maksukortilla. Lisäksi, R-Kioskin sivujen mukaan 5G-paketti ei ole tarjolla myöskää heidän kauttaan. R-kioskista voit ladata Telia Prepaid-liittymällesi:

 

  • 31 päivän nettipaketti 19,90 € (rajaton data ilman käyttökattoa max. 100 Mbit/s 4G)
  • 7 päivän nettipaketti 9,90 € (rajaton data ilman käyttökattoa max. 100 Mbit/s 4G
  • Prepaid Paketti S 9,90 € (31vrk/100 min, 100 viestiä ja 1 Gt)
  • Prepaid Paketti M 19,90 € (31vrk/500 min, 500 viestiä ja 5 Gt)
  • Prepaid Paketti L 29,90 € (31vrk/5000 min, 5000 viestiä ja rajaton 4G netinkäyttö kotimaassa ilman käyttökattoa max. 100M nopeudella 4G verkossa)

 


@scharfuhrer  kirjoitti:


Tuossa todellakin luvataan liikoja. Saatavilla myös 5G-paketteja olisi pitänyt kirjoittaa muotoon Saatavilla myös 5G-paketteja, mutta ei K-ketjun liikkeistä. Lataa 5G-pakettisi Telia Prepaid hallintasivustolla.

 

Huomasithan muuten, että tuolla K-ryhmän sivustolla mainitaan ainoastaan kaksi ladattavaa pakettia. 5G:tä ei mainita.

 

  • Telia Prepaid 4G netti 31 pv
  • Telia Prepaid Rajaton 4G L-paketti 31 pv

Vastaa