Prepaid-liittymän latausongelma

  • 2 August 2017
  • 2 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Ostin R-kioskilta Telian prepaid -liittymän, ja olen ollut tyytyväinen. Sain siihen tekstarin tarjouksesta, jolla voisi ladata puoleen hintaan lisää puheaikaa. Yritin ladata viestissä olleen linkin kautta, mutta joka kerta tuli virheilmoitus "kyseinen numero ei ole prepaid-numero"  Numero on varmasti kopioitu oikein, yritin sekä maatunnuksen kanssa että ilman. MIstä vika voisi johtua? Olisin halunnut ladata tuon tarjousen aikana saldoa.


2 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +14

Telialla on kaksi toisistaan erillistä prepaid-järjestelmää. Olethan yrittänyt tehdä latauksen oikeassa järjestelmässä?

 

Sonera ja Telia brändeillä myydyt prepaidit voi ladata täältä.

 

Tele Finland brändillä myydyt prepaidit voi ladata täältä.

 

Myös lataussovellukset ovat erilliset. Sonera ja Telia prepaidien kanssa toimii Telia Prepaid ‑lataussovellus:

 

Android, iOS

 

Tele Finlandin prepaidien kanssa toimii Telia Helppo Lataussovellus:

 

Android, iOS

Moi! Tervetuloa Telia Yhteisöön. :)

 

Tuossa tulikin jo hyviä vinkkejä, mutta jos ei niiden avulla ratkaisua löydy, niin onko sinun mahdollista testata lataamista jollain toisella nettiselaimella? Jos toisella nettiselaimella saat tuon saman ilmoituksen, niin silloin voi olla jotakin tuolla liittymällä pielessä ja meidän olisi hyvä sitä vilkaista.

 

Tarvittaessa meidät tavoittaa esimerkiksi telia.fi:n chat-palvelun kautta, puhelimitse numerolla 020 690 400 tai voit myös laittaa yhteydenottopyynnön täältä: http://bit.ly/2vk0JE8

Vastaa