Ostin Telia-prepaid nettiaikaa 15.3. kuukaudeksi. Maksoin verkkopankissa. En saanut nettiaikaa. Telialta sanottiin, ettei maksua ole tullut, pankista sanottiin, että Telia on saanut rahat. Jatkoin tilaukseni perään penäämistä maanantaina 18.3.. Annoin pankin arkistointitunnuksen, saajan (Telia Prepaid) viitetunnuksen, numeron johon latasin ja Telian asiakasnumeroni, ja vikailmoitus tehtiin. Telialta sanottiin, parin päivä päästä laittavat joko maksamani nettiajan tai palauttavat rahat. Kumpaakaan ei ole tapahtunut. Onko muillakin ollut samanlaisia ongelmia Telian kanssa?
Sivu 1 / 1
Hei @RexjaNelli ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Ei ole kyllä sattunut moista ongelmaa eteen, kerran vain hiukan viivettä saldon latautumisessa prepaid liittymään.
Kannattaa olla vielä uudestaan yhteydessä asiakaspalveluun jos hyvitystä tai nettiaikaa ei rupea kuulumaan.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.