Minulla on pari prepaid liittymää. Toinen toimii sovelluksessa ihan ok. Toiseen latasin lisää saldoa tänään sovelluksen kautta ja halusin aktivoida että näkisin saldon yms toisestakin liittymästä soveluksessa. Ohjeissa lukee että pitäisi lähettää tekstiviesti “PREPAID PERHE OK” prepaid numerosta. Tein kuten käsketty ja lähetin kyseisen viestin prepaid kännykästä mutta herjaa vain “Moikka! Pahoittelut lataus ei onnistu juuri nyt. Et tehnyt mitään väärin, vika on tälläkin kertaa meidän päässä. Kokeile kohta uudelleen”. Kokeiltu nyt pari tuntia eikä tästä tule mitään. Hoitakaa että nämä perusjutut toimii. Liittymä tulee reitittimeen enkä sieltä voi tekstiviestejä lähettää joten vi*tuttaa jos pitää tämän kanssa jahtailla ja yrittää lähettää viestejä silloin tällöin ja vain toivoa että toimisi.
Prepaid perhe ok ei toimi
Ratkaisu jäseneltä irritus
pitäisikö nyt siis ladata joku toinen sovellus?
Ei ole olemassa mitään toista sovellusta.
Jatkossa Telian prepaid-liittymien saldojen ja voimassaolojen tarkastaminen tapahtuu yksinomaan www-sivustolla Minun Prepaidini.
Vai pitääkö aina kirjautua tuohon “minun prepaidiin” jatkossa?
Kyllä.
Kuinka voikin toteuttaa jotain näin heikosti...
Sanos muuta. Ennen tätä uudistusta Telia Prepaidin hallintasivusto oli Suomen markkinoiden paras. Enää se ei sitä ole.
Iloa olisi juuri sillä hetkellä kun asiakkaan ei tarvitse turhaan tapella ja ihmetellä koko ajan vaihtuvia systeemejä, eikä pitkälle ajalle.
Niin, mutta tämäkin uudistus on toteutettu niin, että uusi järjestelmä olisi mahdollisiman epäyhteensopiva vanhan kanssa.
Kun vanhaan järjestelmään kirjauduttiin puhelinnumerolla ja nelinumeroisella salasanalla, uuteen järjestelmään joutuu kirjautumaan sähköpostiosoitteella ja sähköpostisilmukalla.
Kun käyttäjätunnuksetkin menevät uusiksi, niin eipä näiden välillä oikein voi olla minkäänlaista yhteensopivuutta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.