Skip to main content

Sain yhdistämästäni ,Telialta tilaamieni palveluiden yhteislaskun tilaamistani palveluista. Laskun viimeisellä sivulla oli merkintä, että minua laskutetaan palvelusta, jota en tiedä tilanneeni. Telian laskuun oli tunkenut lasku palvelusta TXTNATION LIMITED,  17277 (lienee jokin palvelu, jota en tiedä tilanneeni) Myymälässä kehotettiin soittamaan reklamaatiota numeroon 0800 914 891,  jossa soittaessani vastatattiin aidolla lontoon aksentilla.  Palvelua on laskun mukaan käytetty sunnuntaiaamuisin siinä 9 aikoihin.  En  ole saanut Telian palveluissa  reilua vastausta, mikä tämmöinen maksullinen palvelu on nimeltään, jotta voisin keskeyttää mahdollisesti osaamattomuudessani erehdyksessä näpelöinyt.  Myymälässä kerrottiin, että Samsung-puhelimen ominaisuudet mahdollistavan tämmöisen "talousnakkisormisen" erehdyksen huomaamatta.  Sanoivat, että tämmönen hakkeritoimintaan verrattavissa oleva laskutusmahdolisuus on ihan laillista touhua ???  ONKOHAN?



 



Edit. Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. //Saku


@MauAn  kirjoitti:


Sain yhdistämästäni ,Telialta tilaamieni palveluiden yhteislaskun tilaamistani palveluista. Laskun viimeisellä sivulla oli merkintä, että minua laskutetaan palvelusta, jota en tiedä tilanneeni. Telian laskuun oli tunkenut lasku palvelusta TXTNATION LIMITED,  17277 (lienee jokin palvelu, jota en tiedä tilanneeni) Myymälässä kehotettiin soittamaan reklamaatiota numeroon 0800 914 891,  jossa soittaessani vastatattiin aidolla lontoon aksentilla.  Palvelua on laskun mukaan käytetty sunnuntaiaamuisin siinä 9 aikoihin.  En  ole saanut Telian palveluissa  reilua vastausta, mikä tämmöinen maksullinen palvelu on nimeltään, jotta voisin keskeyttää mahdollisesti osaamattomuudessani erehdyksessä näpelöinyt.  Myymälässä kerrottiin, että Samsung-puhelimen ominaisuudet mahdollistavan tämmöisen "talousnakkisormisen" erehdyksen huomaamatta.  Sanoivat, että tämmönen hakkeritoimintaan verrattavissa oleva laskutusmahdolisuus on ihan laillista touhua ???  ONKOHAN? 






 



Moikka! 



 



Ensisijaisesti asiaa kannattaisi tiedustella palveluntarjoajalta. Jos tämä ei kuitenkaan ole mahdollista, sinun kannattaisi olla vielä kertalleen asiakaspalveluumme yhteydessä. Asiakaspalvelumme voi tehdä tästä selvityspyynnön, josta asia lähtee sitten tutkittavaksi.


Hei @MauAn ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Voit laittaa sähköpostia kyseiselle firmalle noista perusteettomasti perityistä maksuista : https://www.txtnation.com/contact-us/ 

 

Täällä oli juttua tuosta mm: https://www.vauva.fi/keskustelu/3482888/taas-txtnation-limited-laskuttaa-lapsen-puhelinlaskulla 


Laita liittymään tekstiviestien osalta kaikista lujin palveluesto päälle, niin jatkolaskutukset varmuudella estyvät.


Vastaa