Vaihdoimme liittymät tammikuussa 2019 Telialle ja siitä lähtien on liittymissä ilmennyt vikaa, eli vikaa on ilmennyt kahdessa eri puhelimessa. Toisessa vähemmän kuin toisessa. Eli mobiilidata toimii normaalisti ja hyvin, mutta puhelut ja normaalit tekstiviestit eivät saavu perille ennen kuin puhelimen käynnistää uudelleen. Esim. eilen minulle oli yritetty soitella, mutta puhelut kääntyvät vastaajaan ja normaalit textiviestit eivät saavu perille, asun Hämeenlinnassa ja kävin Helsingissä työreissussa ja koko tällä matkalla puhelin ei vastaanottanut viestejä/soittoja. Mobiilidata toimii hyvin. Tämä on todella rasittavaa ja varmaan pätevä syy irtisanoa määräaikainen sopimus? Edellisessä liittymässä ei ollut mitään vikaa. Voiko vika olla SIM-kortissa, koska hankimme samaan aikaan uudet SIM-kortit? Niin ja vikaa ilmenee satunnaisesti, ehkä muutaman kerran kuukauteen. Vikan ilmetessä kännykkä on yhteydessä verkkoon ja puhelimessa lukee Telia.
Puhelinliittymä lakkaa toimimasta ja korjaantuu kun puhelin käynnistetään uudelleen (Mobiilidata ok)
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
