Nyt minun puhelin ei enää hyväksy pin koodia kun sain puk koodin soneralta,miksi? En ymmärrä??
Sivu 1 / 1
Moikka @eila1962 ja tervetuloa Klaaniin!
Yleensä kun puhelin kysyy PUK-koodia, PUK-koodin syöttämisen jälkeen puhelin pyytää syöttämään uuden PIN-koodin. Uusi PIN-koodi pyydetään yleensä laittamaan kaksi kertaa.
Teitkö tuon ja vaihdoit samalla PIN-koodisi toiseen?
Hei! Kiitos Soneran! Sain uuden kortin eilen, ja nyt puhelin toimii!! KIITOS! Ystävyydellä Eila
Hienoa @eila1962 että asia ratkesi. Mukavaa viikonloppua sinullekin! :)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.