Skip to main content
Ratkaistu

Reissupaketin koko?

  • 20. helmikuuta 2025
  • 5 kommenttia
  • 92 katselukertaa

  • Savumerkittäjä
  • 2 kommenttia

Telian sivulita katson, että Reissupaketti maaryhmään 2 sisältää 1,5Gt.

Tilasin ko. Reissupaketin ja sain tekstiviestillä vahvistuksen, että tilaus on onnistunut ja käytössäni on 1Gt nettimäärän verran.

Onko kukaan muu törmännyt tähän ja mistä tuo ero mahtaa johtua?

Ratkaisu jäseneltä Mikael

Hei, ​@Merja_J 

Hyvä pointti! 

Kirjauduin Telia sovellukseen ja siinä on onneksi maininta Reissupaketti 2, 1,5 Gt.

Eli taitaa olla vika tekstiviestin infossa.

Varmaan hyvä jos siihen tulee korjaus 😉

Kiitos selvittelystä 👍

Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • 1771 kommenttia
  • 20. helmikuuta 2025

Hei ​@Mikael ja tervetuloa Yhteisöön! Mukavaa että löysit tiesi tänne 😊

Ihan alkuun haluan varmistaa että onko sinulla käytössä normi kuluttajaliittymä? Jos käytössä on yritysliittymä, silloin Suositut matkakohteet 2 -pakettiin kuuluu 1 Gt dataa ja siinä tapauksessa tuo saamasi viesti on ihan oikein. 

Jos taas sinulla on kuluttajaliittymä ja dataa ei ole tullut kuin tuo 1 Gt niin silloin asia vaatii kyllä tarkempaa tutkimista asiakaspalvelumme kautta. Kun vahvistus reissupaketin tilaamisesta saapuu, siinä pitäisiä lukea jotakuinkin näin: 

“Hei, kiitos, että tilasit Reissupaketin matkallesi. Paketti on aktivoitunut käyttöösi xx.xx.2025 klo xx:xx, ja sen voimassaolo päättyy xx.xx.2025 klo xx:xx Suomen aikaa tai kun olet käyttänyt pakettiin kuuluvan nettimäärän 1.5 Gt. Ilmoitamme Reissupaketin nettimäärän loppumisesta tekstiviestillä. Reissupaketin voimassaoloajan voit tarvittaessa tarkistaa tästä viestistä tai kirjautumalla sisään osoitteessa telia.fi. T. Telia” 

Oliko saamasi viesti siis juuri tuollainen, mutta nettimäärän kohdalla oli vain 1 Gt?


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • 2 kommenttia
  • 20. helmikuuta 2025

Hei ​@Merja_J 

kiva kun vastasit.

Minulla on ihan privaatti liittymä.

Tällaisen viestin sain:

Hei, kiitos, että tilasit Reissupaketin matkallesi. Paketti on aktivoitunut käyttöösi ja sen voimassaolo päättyy 06.03.2025 07:49:47 Suomen aikaa tai kun olet käyttänyt pakettiin kuuluvan nettimäärän 1.0 GB. Ilmoitamme Reissupaketin nettimäärän loppumisesta tekstiviestillä. Reissupaketin voimassaoloajan voit tarvittaessa tarkistaa tästä viestistä tai kirjautumalla sisään osoitteessa telia.fi. T. Telia


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • 1771 kommenttia
  • 20. helmikuuta 2025
Mikael kirjoitti:

Hei ​@Merja_J 

kiva kun vastasit.

Minulla on ihan privaatti liittymä.

Tällaisen viestin sain:

Hei, kiitos, että tilasit Reissupaketin matkallesi. Paketti on aktivoitunut käyttöösi ja sen voimassaolo päättyy 06.03.2025 07:49:47 Suomen aikaa tai kun olet käyttänyt pakettiin kuuluvan nettimäärän 1.0 GB. Ilmoitamme Reissupaketin nettimäärän loppumisesta tekstiviestillä. Reissupaketin voimassaoloajan voit tarvittaessa tarkistaa tästä viestistä tai kirjautumalla sisään osoitteessa telia.fi. T. Telia



Kiitos tästä infosta. Kokeilehan vielä kirjautua telia.fi -sivustolle selaimen kautta ja käy kurkkaamassa liittymältäsi mitä reissupaketin datamäärä siellä näyttää. Näin saadaan rajattua että onko itse pakettikin tuon 1 Gt suuruinen, vai onko viesteihin vain jostain syystä muuttunut virheellinen datamäärä. 


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • 2 kommenttia
  • Ratkaisu
  • 20. helmikuuta 2025

Hei, ​@Merja_J 

Hyvä pointti! 

Kirjauduin Telia sovellukseen ja siinä on onneksi maininta Reissupaketti 2, 1,5 Gt.

Eli taitaa olla vika tekstiviestin infossa.

Varmaan hyvä jos siihen tulee korjaus 😉

Kiitos selvittelystä 👍


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • 1771 kommenttia
  • 20. helmikuuta 2025
Mikael kirjoitti:

Hei, ​@Merja_J 

Hyvä pointti! 

Kirjauduin Telia sovellukseen ja siinä on onneksi maininta Reissupaketti 2, 1,5 Gt.

Eli taitaa olla vika tekstiviestin infossa.

Varmaan hyvä jos siihen tulee korjaus 😉

Kiitos selvittelystä 👍

Kiitos testauksesta. Tämä oli hyvä tarkennus. Vinkkaan samantien palvelusta vastaavalle, jotta tarkistavat nuo asiakkaille lähtevät vahvistusviestit. Hyvä että löysit tiesi tänne ja nostit asian esille. 🤝🏼 


Vastaa