Skip to main content

Kännykän katoamisen, rikkoutumisen yms. varajärjestelynä uusi sim-kortti ja vanha puhelin mukana ulkomailla.  Miten aktivoidaan ulkomailta käsin?

Kännykän katoamisen, rikkoutumisen yms. varajärjestelynä uusi sim-kortti ja vanha puhelin mukana ulkomailla.  Miten aktivoidaan ulkomailta käsin?

Helou @Jantteri ja lämpimästi tervetuloa Yhteisön jäseneksi! Toivottavasti löydät foorumiltamme paljon kiinnostavaa luettavaa keskustelujen ja artikkelien muodossa! 🤗

Uuden simmin aktivointi onnistuu niin Minun Telian kuin puhelinasiakaspalvelumme kautta, katsopa täältä tarkemmat ohjeet. 


Osaan kyllä lukea nuo ohjeenne, kiitos.

MUTTA, mitenkähän varapuhelimella saa yhteyden asiakaspalveluun, kun aktivointia ei ole vielä tehty.


Osaan kyllä lukea nuo ohjeenne, kiitos.

MUTTA, mitenkähän varapuhelimella saa yhteyden asiakaspalveluun, kun aktivointia ei ole vielä tehty.


Toki täytyy olla joku toimiva liittymä josta puhelu asiakaspalveluun onnistuu. Sen ei kuitenkaan tarvitse, eikä voikaan olla se johon olet korttia aktivoimassa. Kun soitat ulkomailta asiakaspalveluumme, on numero silloin +358 20 690 400. 


Kiitos, näin arvelinkin asian olevan.


Vastaa