Kännykän katoamisen, rikkoutumisen yms. varajärjestelynä uusi sim-kortti ja vanha puhelin mukana ulkomailla. Miten aktivoidaan ulkomailta käsin?
Kännykän katoamisen, rikkoutumisen yms. varajärjestelynä uusi sim-kortti ja vanha puhelin mukana ulkomailla. Miten aktivoidaan ulkomailta käsin?
Helou
Uuden simmin aktivointi onnistuu niin Minun Telian kuin puhelinasiakaspalvelumme kautta, katsopa täältä tarkemmat ohjeet.
Osaan kyllä lukea nuo ohjeenne, kiitos.
MUTTA, mitenkähän varapuhelimella saa yhteyden asiakaspalveluun, kun aktivointia ei ole vielä tehty.
Osaan kyllä lukea nuo ohjeenne, kiitos.
MUTTA, mitenkähän varapuhelimella saa yhteyden asiakaspalveluun, kun aktivointia ei ole vielä tehty.
Toki täytyy olla joku toimiva liittymä josta puhelu asiakaspalveluun onnistuu. Sen ei kuitenkaan tarvitse, eikä voikaan olla se johon olet korttia aktivoimassa. Kun soitat ulkomailta asiakaspalveluumme, on numero silloin +358 20 690 400.
Kiitos, näin arvelinkin asian olevan.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.