Skip to main content

Vaihdoin muutama päivä ennen ulkomaanmatkaa puhelinta, päivitin liittymän ja vaihdoin mikro sim-kortista nanoon. Ennen reissua kaikki toimi normaalisti, mutta pian lentokentälle saapumisen jälkeen minulla ei enää ollut verkkoa. Yhden tekstiviestin lähetin ja se meni perille, mutta tämän jälkeen puhelin ei ole rekisteröitynyt mihinkään verkkoon. Olenkäynnistänyt monta kertaa uudelleen ja etsinyt 2G-4G verkkoja niin automaattisesti kuin manuaalisestikin. Kannattaisiko yrittää aktivoida sim kortti uudelleen? Voiko tällöin hävitä tietoja/tiedostoja? 

Hei Oujou!



Ihan ensiksi kannattaisi kokeilla sim-korttia johonkin toiseen puhelimeen, jos mahdollista ja sitten tulee mieleen mahdolliset roaming estot Omilla Sivuilla. Estäisikö ne kirjautumiseen verkkoon? Entäs puhelin, onko siinä asetuksissa kaikki oikein tai onko valittuna roaming esto? Tietääkseni saman sim-kortin voi aktivoida vain yhden kerran.



Jos nyt ei ongelma ratkea niin suosittelen ottaa yhteyttä Asiakaspalveluun : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot


Vastaa