Skip to main content

Simkortti on lukittu - Puhelin ei aukea

  • 21. syyskuuta 2019
  • 2 kommenttia
  • 429 katselukertaa

Olen maksanut laskuni ja Telialle ja silti puhelimeni ei aukea, lukee vain että Sim-kortti on lukittu. Maksoin laskuni 18.9. ja 19.9. Hullua kun telialla ei ole sähköpostia. En pysty soittamaan puhelimella sen takia kun Telian laskut pitää maksaa aina niin että ensin pitää kirjautua. haluaisin että laskuni tulisivat sähköpostiin.

 

Edit ReOlivia: Muokattu otsikkoa

2 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 7051 kommenttia
  • 21. syyskuuta 2019

Hei @HELENAFELDT ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Oletko käyttänyt sim-korttia pois puhelimesta? Kysyykö puhelin pin-koodia? Telian oletus pin-koodi on 0000, jos et ole itse vaihtanut sitä.

Kun pin-koodi on laitettu niin pitäisi vielä painaa joko ok painiketta tai väkästä.

Anteeksi, jos koet nämä ohjeet vähättelynä. Mutta yritän ratkoa missä tilanteissa puhelimessa näkyy sim-kortti lukittu.

Jos pin-koodin näpyttelee 3 kertaa väärin, pitäisi puhelimen kysyä puk-koodia.

Laskun vaihtaminen sähköpostilaskuksi pitäisi hoitua näin : https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/sahkopostilasku


ReOlivia
Telialainen
  • 520 kommenttia
  • 1. lokakuuta 2019

Heippa! Selvisikö tämä @kiisseli67 :n neuvoilla?


Vastaa