Hei
Puhelin myyjänne kaupitteli minulle 27.10. 2017 turvapaketin ja freedomen ja antoi Spotifyn premiumin kuukaudeksi käyttöön veloituksetta . Peruutin kaikki mistä minulle tuli vahvistus seuraavana päivänä koska en tarvinnut kyseisiä tuotteita mutta väkisin ne minulle tyrkytti .
Nyt sain ilmoituksen että spotifyn ilmaiskausi päättyi ja jatkossa maksan 9.90 /kk .
Ensinnäkään spotifystä ei ole tullut mitään ilmoitusta että nyt se on auki .
Mitään ohjetta ei ole tullut miten saan sen freen vaihdettua premiumiksi
Ei mitään linkkiä . Miten osaan kun ette lähetä edes ohjeita ? Mistä se aktivoidaan? En löydä .
Nyt tuo kuukauden ilmaisjakso valui hukkaan ja sitä paitsi olen juuri hankkimassa tarjouksessa olevaa premiumia 9,90€ / 3kk . Maksanko kahteen paikkaan samasta tavarasta ?
Voitte peruuttaa sen väkisin tuputtamanne Spotifyn mistä en edes tiedä mitään .
Jos jatkatte tällä tyylillä niin vaihdan seuraavaksi DNA : n asiakkaaksi .Kiitos
Asiakas nro : xxxxxxxxxxxxxxx
Edit RaMaria: Piilotettu asiakasnumero ja tarkennettu otsikkoa