Telialla tarjous: tabletti 7" ja liikkuva laajakaista yhteys yhteensä 9,9e/kk 12kk kytky. Viimeinen voimassaolopäivä tänään 3.4.2018. Korostan, että alla oleva kirjoitus on minun näkemykseni tapahtuneesta.
Varasin tänään klo 9.44 puhelimitse Jyväskylän foorumista yhden kappaleen Telian valtakunnallisen aspan kautta ja aspa osasi heti kertoa, että sinne on nyt varattu sinulle yksi minun nimelläni ja että varastosaldo näyttää neljää vielä jäljellä (eli 16min ennen kyseisen liikkeen avautumista klo 10.00). Sitten aspa toivotti hyvää päivänjatkoa iloisesti ja puhelu loppui.
Menin 10.30 noutamaan ja yli 40 minuutin jonotuksen jälkeen (vaikka edelläni oli vain 3 asiakasta) alkaa maailman paras asiakaspalvelutapahtuma, jonka viesti oli suunnilleen seuraava: "Ollaan myyty jo ne tabletit, mutta osta tästä sama liittymä 15 eurolla/kk? Tabteltin voi ehkä saada jälkitoimituksena...". Siis häh? Pelkkä liittymä 15e:llä, kun tabletin ja liittymän yhdessä piti olla 9,9e. Lähdin lätkimään.
Soitin uudestaan aspaan ja sieltä myöhemmin laatutiimin konsultaation kautta aspa vastasi s-postilla melkein tyyliin: No can do, voi voi...
Ilmeisesti Telia hoitaa asiakassuhteitaan Stetson-Harrison -metodia käyttäen, sen suhteen mitä tulee asiakkaalle luvattua.
Kerroin heille jo asiakaspalautteessa onnea valitsemalleen tielle sekä tavalle, jolla he kirkastavat yrityksensä arvoja, visiota ja missiota. Kiitin ripeästä ja asiantuntevasta, puhumattakaan lupaukset lunastaneesta palvelusta minua palvelleita ihmisiä yleisesti ja Telia Oyj:tä erityisesti.
Menee Telian netti ja puhelinliittymät varmaan lähiaikoina vaihtoon...