Hei,
tyttärellemme, joka on puhelinliittymän liittymän haltija eikä maksa itse laskua tuli Soneran asiakaspalvelunsta numerosta +35820017000 viesti "Verkkopankissa tekemäsi E-laskun kytkentä epäonnistui. Tee uusi kytkentä käyttäen laskun lopusta inforivillä löytyviä tietoja." Mistähän mahtaa olla kyse?
Tekstiviesti e-laskun kytkennästä
A
A
Heippa Riirii1,
Teillä on varmaankin E-lasku käytössä laskuilla?
Kenties Säästöpankki?
Säästöpankit ottivat 1.11.2014 alkaen käyttöön pankkitunnuksen ITELFIHH aiemman Aktian tunnuksen HELSFIHH sijaan.
Tämä muutos tapahtuu automaattisesti, eli teidän ei tarvitse tehdä mitään E-laskulle. Viesti on tullut automaattisesti niille asiakkaille, joita muutos koskee, mutta muutostieto ei vielä ole järjestelmiimme päivittynyt.
Tämä korjaantuu ja viestistä ei tarvitse välittää.
Teillä on varmaankin E-lasku käytössä laskuilla?
Kenties Säästöpankki?
Säästöpankit ottivat 1.11.2014 alkaen käyttöön pankkitunnuksen ITELFIHH aiemman Aktian tunnuksen HELSFIHH sijaan.
Tämä muutos tapahtuu automaattisesti, eli teidän ei tarvitse tehdä mitään E-laskulle. Viesti on tullut automaattisesti niille asiakkaille, joita muutos koskee, mutta muutostieto ei vielä ole järjestelmiimme päivittynyt.
Tämä korjaantuu ja viestistä ei tarvitse välittää.

Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.