Skip to main content
Hei,
tyttärellemme, joka on puhelinliittymän liittymän haltija eikä maksa itse laskua tuli Soneran asiakaspalvelunsta numerosta +35820017000 viesti "Verkkopankissa tekemäsi E-laskun kytkentä epäonnistui. Tee uusi kytkentä käyttäen laskun lopusta inforivillä löytyviä tietoja." Mistähän mahtaa olla kyse?
Heippa Riirii1,


Teillä on varmaankin E-lasku käytössä laskuilla?

Kenties Säästöpankki?

Säästöpankit ottivat 1.11.2014 alkaen käyttöön pankkitunnuksen ITELFIHH aiemman Aktian tunnuksen HELSFIHH sijaan.

Tämä muutos tapahtuu automaattisesti, eli teidän ei tarvitse tehdä mitään E-laskulle. Viesti on tullut automaattisesti niille asiakkaille, joita muutos koskee, mutta muutostieto ei vielä ole järjestelmiimme päivittynyt.

Tämä korjaantuu ja viestistä ei tarvitse välittää. 🙂

Vastaa