Hei . Onko kukaan joutunut ikinä tälläiseen tilanteeseen Telialla . 20.07.23 menin telian omille sivuille ja siellä huomasin ettei minulla ollut enää liittymää ollenkaan nimissäni ? siitä sitten yhteyttä telialle chatin kautta , kun muuta apua ei sieltä saa ! no ,aikani sinne ollessani yhteydessä kolmannen henkilön kanssa ilmeni , että liittymäni oli annettu jollekin toiselle ? Littymäni toimi edelleen , mutta ei ollut hallissani ! no , siellä sitä sitten selviteltiin ja hiukan kyseenalaistettiin että olin antanut itse liittymäni jollekin toiselle ? telian omasssa selvityksessä huomasivat kumminkin että olivat ilmeisesti jonkun liittymän siirrossa laittaneet väärän numeron siirtoon , joka oli minun numeroni ! no , sieltä soitti joku heppu , ilmeisesti aspasta , ja pahoitteli asiaa? just niin! Olin tehnyt 6.7. uuden jatkosopimuksen liittymääni 19,99+30lk lildi ilman mitään kytkentämaksua kun kerran jatkoin vanhana asikaana (olen ollut telian asiakas kauan , en edes muista kuinka kauan ja numeroni on ollut minun nimissäni 30v) Aspan heppu sanoi puhelimessa että asia kunnossa , ja hyvitys 1kk liittymämaksu . okei , sopii mulle . asioiden piti olla kunnossa ja hinnat ja sopimukset näkyvät omilla sivuillani parin päivän päästä ok . *** , nyt sunnutaina 23.7 , omilla sivuilla on ollut kolme eri sopimusta , kolme eri hintaa , kolme eri saldoa ! kaiken huipuksi ovat laittaneet liittymään kytkentämaksun siitä että kytkivät uudelleen oman(telian) virheen seurauksena . yritin eilen chatissa taas asiaa kysellä, niin sieltä joku tyyppi sanoi että juu , kun kerran olen uudelleen liittymäni siirtänyt niin siitä menee kytkentämaksu !!!! en *** enää osaa sanoa miten asian voisi hoitaa , kun aina asia tuntuu menevän väärin , eikä aspa osaa auttaa . kun kysyin olisiko joku esimies jolta asian hoitaminen voisi sujua ja olisi enemmän osaamista , tuli vastaus , ettei täällä ole ketään joka voisi soitella ?! saldo lisääntyy koko ajan , vaikka omilla sivuilla ei ole käyttöä saldoa lisäävää toimintaa . kai tästä muutaman euron takia on mentävä johinkin kuluttajaneuvontaan, koska ihmisen asiaa ei tuolta kukaan tunnu osaavan hoitaa ? ei kuulemma ole heillä ikinä käynyt näin , ilmeisesti kun asiaa ei saada kuntoon , ei millään .
--
Muokkaus PihlaHei: poistettu kirosanat ja muokattu hieman otsikkoa