Skip to main content

Hei!

Niinkuin tunnuksestani näkee niin soittelen muutamia puheluita yhden kuukauden aikana.

Mobiilidata on kytketty pois päältä suurimman osan kuukaudesta. 

Joudunko silti siis maksamaan tuon 8 euroa kuukaudessa kun minulla on “4G käytön mukaan” Telia Dot liittymä? Sen verran huono on tuo matikkapää että ajattelin teiltä hyvät ihmiset tiedustella!

Minulle sanottiin että Telia Dot sopii kaikille, ei mitään väliä miten soittelee ja käyttää nettiä. 

Kiitos! 

Hei!

Niinkuin tunnuksestani näkee niin soittelen muutamia puheluita yhden kuukauden aikana.

Mobiilidata on kytketty pois päältä suurimman osan kuukaudesta. 

Joudunko silti siis maksamaan tuon 8 euroa kuukaudessa kun minulla on “4G käytön mukaan” Telia Dot liittymä? Sen verran huono on tuo matikkapää että ajattelin teiltä hyvät ihmiset tiedustella!

Minulle sanottiin että Telia Dot sopii kaikille, ei mitään väliä miten soittelee ja käyttää nettiä. 

Kiitos! 

joku voisi tarkentaa, mutta väh. 8 € per kk tosiaan menee. se että meneekö se kolmen kk:n tarkkuudella vai kk:n tarkkuudella on vähän epäselvä. eipä se hirveáti muuta käyttöä pikkukäytäjillä.

dot on melkein kun päivä liittymä, joko käytetään päivässä tai ei. eli laskutus on jotain 0€/vrk tai 0.8-1.0€/vrk. jo datanappulan aktivointi aloittaa 0.2€:n, ja menee nopeasti noin 0.7€ kohdalle.

älypuhelin kytkös voi olla paha ongelma joillekin.

 


Huomenta @Laiskasoittaja! 🙂

Se on kerrottu Telia Dot hinnastossa eli näin se menee:

 

1. Puhelin- ja tablettiliittymät


Voit valita joko kiinteähintaisen liittymän tai käytön mukaan maksettavan liittymän. Kaikissa Telia Dot -liittymissä on asiakastilikohtainen minimiveloitus 8 € kuukaudessa. Kuukausittainen minimiveloitus sisältää normaaliin tapaan Telia Dot -liittymän peruskäyttöä. Jos samaan asiakastiliin kuuluvien Telia Dot -liittymien peruskäytön laskutus yhteensä ylittää 8 €/kk, kuukausittaista minimiveloitusta ei veloiteta. Jos liittymien peruskäytön veloitus jää yhteensä alle 8 €/kk, laskutetaan minimiveloitus asiakastilikohtaisesti. Kiinteähintaiset pakettiliittymät täyttävät automaattisesti minimiveloituksen. Ei koske maksuttomia ilmaisjaksoja.


se että meneekö se kolmen kk:n tarkkuudella vai kk:n tarkkuudella on vähän epäselvä.

Telia Dot 4G Käytön mukaan -liittymän käytön tarkastelujakso lyhennettiin kolmesta kuukaudesta yhteen kuukauteen 1.10.2021 alkaen. Myöhemmin, 1.4.2023, vähimmäisveloitus nousi viidestä eurosta kahdeksaan euroon kuukaudessa.

Vähimmäisveloitukseen huomioidaan ainoastaan normaalit kotimaanpuhelut, -viestit ja kotimaan internet-käyttö. Epänormaaleja puheluita ei lasketa mukaan.

Mikäli soitat kuukauden aikana ainoastaan 10 € puhelun esimerkiksi kelaan, sinulta veloitetaan yhteensä 18 €.

 

Jos 8 – 25 €/kk hintahaarukka mietityttää, tässä rankasti yksinkertaistettu malli Dot 4G Käytön mukaan hinnoittelusta vuorokausittain:

lentotila
0,00 €/vrk​
nostin puhelimen käteeni
0,30 €/vrk​
soitin ja sain tavoittelemani henkilön kiinni
0,70 €/vrk​
soitin, lähetin viestejä ja roikuin vielä internetissäkin
1,00 €/vrk​

Valitse taulukosta kuukauden jokaiselle päivälle lähinnä vastaava vaihtoehto ja laske päivien kustannukset yhteen, niin saat arvion Dot-laskustasi. Jos summa jää alle 8 €, korota se 8 €. Jos 25 € menee yli, alenna 25 €.


Jos haluaa olla pennin venyttäjä rahan käytössä, niin viimeisin niksi on ottaa käyttöön prepaid-liittymä.


Kiitos paljon vastauksistanne!

Elikkä minun pääni mukaan ( sain matikasta nelosen koulussa ) tuo 8 euroa kuukaudessa voidaan myös tulkita siten, että se on ikään kuin säännöllinen kuukausimaksu joka laskutetaan vaikka puhelin olisi jopa  kokonaan kiinni kuukauden aikana. No, eihän kukaan varmaan pidä kiinni mutta pyrin vaan selventämään asioita. Onko näin? Eihän tämä silloin varsinaisesti ole “käytön mukaan”….vai onko. 

Tarkoittaako tämä myös sitä, että kuukaudessa voi soittaa ja käyttää nettiä juuri sen verran, että kuukausimaksu ei mene yli tuota 8 euroa. Tässä tapauksessa se olisi vähän niinkuin 8 euron kuukausittainen prepaid liittymä jolla on 8 euron saldo.

Telia Dot sovelluksesta voi vissiin seurata laskun kertymistä kuukauden aikana jos haluaa varmistaa ettei kuukausimaksu/käyttömaksu mene yli tuota 8 euroa?  

Aikaisemmin hinta oli vissiin 5 euroa kuukaudessako?….ruokahalu kasvaa syödessä.

 

 

 

 


Telia Dot 4G Käytön mukaan voi tosiaan mieltää myös niin, että perusmaksu on 8 €/kk ja perusmaksuun sisältyy 8 eurolla puhe/nettiaikaa.

Dot-sovellus näyttää kustannusten kertymisen tähän tyyliin:

Laskua yht. 8,00 € veloitetaan 15.10.2023

peruskäyttö 0,54 €
Peruskäytön minimiveloitus 7,46 €

 


Jos haluaa olla pennin venyttäjä rahan käytössä, niin viimeisin niksi on ottaa käyttöön prepaid-liittymä.

Itse määrittelisin itseäni laiskaksi soittajaksi mutta en ole pennin venyttäjä. Toki voidaan lisätä attribuutteja kuten esim.  heikko tai turhanpäiväinen laiska soittaja  :-D 

En ole siis pennin venyttäjä. Tarkoituksenani on selventää ilman taulukoita ja matemaattisia laskelmia miten tuo Telia Dot lasku muodostuu “4G käytön mukaan” liittymässä. 

Elikkä vähintään liittymä maksaa 8 EUR /kk ja tähän nimenomaiseen maksuun sisältyy jonkin verran netin / puheluiden käyttöäkö?  


Telia Dot 4G Käytön mukaan voi tosiaan mieltää myös niin, että perusmaksu on 8 €/kk ja perusmaksuun sisältyy 8 eurolla puhe/nettiaikaa.

Dot-sovellus näyttää kustannusten kertymisen tähän tyyliin:

Laskua yht. 8,00 € veloitetaan 15.10.2023

peruskäyttö 0,54 €
Peruskäytön minimiveloitus 7,46 €

 

Kiitos, juuri vähän niinkun tähän malliin olen ajatellut ja pohdiskellut asiaa. Tämä liittymätyyppi ja malli on kenties eräänlainen kehittynyt versio perinteisestä prepaid liittymästä. Sitä voidaan käyttää prepaid liittymän tapaan ja asettaa itselleen saldorajan esim. 8 euroa kk, mutta sitä voidaan myös käyttää “tavallisena rajattomana liittymänä” jossa on maximum 23 EUR  kk-maksu. Eikö näin? 

 

 


Telia Dot 4G Käytön mukaan voi tosiaan mieltää myös niin, että perusmaksu on 8 €/kk ja perusmaksuun sisältyy 8 eurolla puhe/nettiaikaa.

Dot-sovellus näyttää kustannusten kertymisen tähän tyyliin:

Laskua yht. 8,00 € veloitetaan 15.10.2023

peruskäyttö 0,54 €
Peruskäytön minimiveloitus 7,46 €

 

Kiitos, juuri vähän niinkun tähän malliin olen ajatellut ja pohdiskellut asiaa. Tämä liittymätyyppi ja malli on kenties eräänlainen kehittynyt versio perinteisestä prepaid liittymästä. Sitä voidaan käyttää prepaid liittymän tapaan ja asettaa itselleen saldorajan esim. 8 euroa kk, mutta sitä voidaan myös käyttää “tavallisena rajattomana liittymänä” jossa on maximum 23 EUR  kk-maksu. Eikö näin? 

 

 

Käytön mukaan -liittymässä kk-laskutus on maksimissaan 25 euroa pois lukien lisämaksulliset palvelut. Saldorajan tai -muistutuksen asettamista Dotissa ei ole saatavilla tällä hetkellä. Saldon kertymistä voit seurata sovelluksesta ja sitä voi käyttää halutessaan muulla tuetulla älylaitteella, josta pääsy verkkoon esim. wifin kautta.🙂


Tässä tapauksessa se olisi vähän niinkuin 8 euron kuukausittainen prepaid liittymä jolla on 8 euron saldo.

Oikeastaan ei.

Mikään ei rajoita Dotilla puhumasta yli 8 €. Prepaidilla puhelu katkeaa saldon loputtua, Dotilla saat isomman laskun.

Toinen ero prepaidiin on se, että prepaidissa kahdeksasta eurosta käyttämättä jääneen osuuden voi käyttää ensi kuussa. Dotissa 8 € menee joka tapauksessa, vaikka puhelimesta olisi akku irti.

 

Sitä voidaan käyttää prepaid liittymän tapaan ja asettaa itselleen saldorajan esim. 8 euroa kk

Dot-liittymään ei saa saldorajaa. Mikäli haluaa pysyä kahdeksassa eurossa, puhelimen käyttöä on jaksettava tarkkailla itse päivittäin.

sitä voidaan myös käyttää “tavallisena rajattomana liittymänä” jossa on maximum 23 EUR  kk-maksu.

Kyllä, paitsi, että 4G Käytön mukaan -liittymän hintakatto normaaleille kotimaanpuheluille, -viesteille ja internetille on 25 €/kk.

Jos tietää käyttävänsä puhelinta paljon joka päivä, voi vaihtaa 4G Rajaton -liittymään, jonka perusmaksu on tuo 23 €/kk.


Tässä tapauksessa se olisi vähän niinkuin 8 euron kuukausittainen prepaid liittymä jolla on 8 euron saldo.

Oikeastaan ei.

Mikään ei rajoita Dotilla puhumasta yli 8 €. Prepaidilla puhelu katkeaa saldon loputtua, Dotilla saat isomman laskun.

Toinen ero prepaidiin on se, että prepaidissa kahdeksasta eurosta käyttämättä jääneen osuuden voi käyttää ensi kuussa. Dotissa 8 € menee joka tapauksessa, vaikka puhelimesta olisi akku irti.

 

Sitä voidaan käyttää prepaid liittymän tapaan ja asettaa itselleen saldorajan esim. 8 euroa kk

Dot-liittymään ei saa saldorajaa. Mikäli haluaa pysyä kahdeksassa eurossa, puhelimen käyttöä on jaksettava tarkkailla itse päivittäin.

sitä voidaan myös käyttää “tavallisena rajattomana liittymänä” jossa on maximum 23 EUR  kk-maksu.

Kyllä, paitsi, että 4G Käytön mukaan -liittymän enimmäisraja normaaleille kotimaanpuheluille, -viesteille ja internetille on 25 €/kk.

Jos tietää käyttävänsä puhelinta paljon joka päivä, voi vaihtaa 4G Rajaton -liittymään, jonka perusmaksu on tuo 23 €/kk.

Juuri näin, kyllä kyllä, rajoituksia Dotilla ei ole,  ja käyttämättä jäänyt osuus veloitetaan joka tapauksessa.

ESIMERKKI: 

Kahdeksan vuorokauden aikana  voi siis käyttää nettiä koko ajan ja soitella vaikka yötä päivää niin laskun summa on yhden kk / maksukauden lopussa 8 EUR (perustuen siis siihen, että veloitus on max 1 EUR yhden vuorokauden aikana, ja loput maksukauden ajasta ei käytä ollenkaan liittymää, netti pois päältä eikä soita puheluita). 

Tämä ylläoleva esimerkkini vissiin päihittää selvästi mikä tahansa Prepaid liittymän paketin/latauksen mitä tulee käyttäjän kustannuksiin yhden kuukauden aikana ja jos käyttäisi siis Prepaid liittymää täsmälleen samalla tavalla 8 päivää putkeen. 

Iso haaste taitaa olla hahmottaa mikä olisi Dotin ja Prepaidin välillä edullisempi vaihtoehto vuoden aikana käyttäjälle, tekijöitä on niin paljon. 

Prepaid liittymien maksut voivat toki myös nousta korkealle pitkässä juoksussa. Minimilataus on aina 10 EUR vaikka soittaisi vain 30 sekuntia kestävän puhelun. Myös Prepaid liittymien omat nk. rajattomat pakettimaksut lienee siinä 25 EUR/kk. paikkeilla. 

Kiitos hyvästä keskustelusta, kuuntelen mielellläni lisää sinun ajatuksiasi tästä. 


Tässä esimerkki omasta laskusta elokuun osalta (14,71€, ~0,47€/vrk). Näihin hintoihin vaikuttaa miten paljon käytän liittymää vuorokauden aikana, käytänkö kiinteän verkon wifi-verkkoa kotona sekä viestittelenkö Whatsappin kautta. Omistan 3 liittymää, josta kertyy keskittäjäetua noin -4,97€ kuukaudessa. Voisin sanoa, että laskuni on kutakuinkin alle 70€/kk.

Toisen liittymän saldo 21,49€ (~0,69€/vrk). Sisältää enemmän dataa ja jonkin verran viestittelyä kuukauden aikana.

 

Oma liittymän lasku kuukausitasolla n. 14-20€ pääosin datalla.

 

 

Päivä Netti (gt) Puhe (s) Viestit (kpl) Lisämaksulliset (€) Saldo (€)
1. 0,017969               0,34
2. 0,018457               0,35
3. 0,188477               0,71
4. 0,200781               0,71
5. 0,001465               0,21
6. 0,008105               0,26
7. 0,150879               0,70
8. 0,061328               0,55
9. 0,046387               0,48
10. 0,010938               0,28
11. 0,028711               0,41
12. 0,074707               0,60
13. 0,034473               0,44
14. 0,013281               0,30
15. 0,045215               0,48
16. 0,083691                               0,54         0,61
17. 0,076953               0,60
18. 0,10166               0,64
19. 0,030957               0,42
20. 0,011133               0,29
21. 0,056738               0,53
22. 0,03291               0,43
23. 0,021973               0,37
24. 0,036035               0,44
25. 0,037305               0,45
26. 0,030762               0,42
27. 0,017188               0,34
28. 0,080176               0,61
29. 0,022754 255,6             0,60
30. 0,000496               0,20
31. 0,00918               0,27
  1,6 255,6 0                           0,54      14,04

Dot on muuten hyvä palvelu, mutta monimutkikas laskutustapa kyllä aiheuttaa hämmennystä. Onkohan kukaan kokeillut, että laskutetaankohan tuota perusmaksua oikeasti?


Dot on muuten hyvä palvelu, mutta monimutkikas laskutustapa kyllä aiheuttaa hämmennystä. Onkohan kukaan kokeillut, että laskutetaankohan tuota perusmaksua oikeasti?

Voin sanoa, että en ole syventynyt tuohon käytön mukaan laskutuskaavioon vaan perustuu lähinnä suurin piirtein arvioon omalta osalta. Tuottaa muuten oikeasti päänvaivaa vaikka joinakin kuukausina tuo enemmän säästöä kuin kiinteä 4G liittymä (23€).😁

 

Sitten siellä oli ollut jokin bugi järjestelmässä:

“meillä on ollut kesä- ja heinäkuun laskuilla keskittäjäedun laskennassa virhe. Olemme nyt korjanneet sen ja hyvitämme puuttuvan osan elokuun laskulla. Kesä-heinäkuun keskittäjäeduista puuttuneet osat on laskettu elokuun keskittäjäetuun mukaan.

Esimerkiksi, jos sinun olisi pitänyt saada keskittäjäetua 5 €/kk, sinulle on hyvitetty 4,50 €/kk, eli yhteensä 1 € vähemmän kuin olisi pitänyt. Nyt elokuussa saat oikaistun etusumman 6 € ja syyskuusta eteenpäin saat keskittäjäetua oikean summan.

Elokuun lasku kilahtaa sähköpostiisi ja Dot-sovelluksen Laskut-näkymään pe 1.9., josta näet lopullisen oikaisun määrän.”


Onkohan kukaan kokeillut, että laskutetaankohan tuota perusmaksua oikeasti?

Ennen 1.10.2021 valvonta ei toiminut, mutta sen jälkeen se automatisoitiin. Nykyään 8 € lähtee maksukortilta ihan automaattisesti. Esimerkiksi:

 

 


Hmm.. onko kukaan vielä kohdannut Dotin osalta maksuvaikeuksia, jonka voisi hoitaa esimerkiksi maksusuunnitelmalla? Lähinnä mietin, jos jostain syystä ei ole katetta kortilla kuun 15. päivä. Tuosta ei löydy mitään tietoa sivuilta tai sitten piilotettu hyvin. Tiedän sen että ainakin laskun voi myös maksaa sähköpostissa olevan linkin takaa.


Onkohan kukaan kokeillut, että laskutetaankohan tuota perusmaksua oikeasti?

Ennen 1.10.2021 valvonta ei toiminut, mutta sen jälkeen se automatisoitiin. Nykyään 8 € lähtee maksukortilta ihan automaattisesti. Esimerkiksi:

 

 

Kiitos esimerkistä, tässä tapauksessa käyttämättä jäi 2,15 EUR. Tämä esimerkki voisi periaatteessa olla samanlainen oman käyttöni mukaan. Onhan se toki niin, että Dotissa on järkeä...riippuu miten käyttää liittymää. 


Hmm.. onko kukaan vielä kohdannut Dotin osalta maksuvaikeuksia, jonka voisi hoitaa esimerkiksi maksusuunnitelmalla? Lähinnä mietin, jos jostain syystä ei ole katetta kortilla kuun 15. päivä. Tuosta ei löydy mitään tietoa sivuilta tai sitten piilotettu hyvin. Tiedän sen että ainakin laskun voi myös maksaa sähköpostissa olevan linkin takaa.

Ei ole kokemusta, mutta tosiaan linkki maksamiseen tuli hyvissä ajoin sähköpostiin parisen viikkoa ennen eräpäivää, kyseessä minun ensimmäinen laskuni (14vk. ilmainen palvelu), hyvä että ajoissa lähettävät sähköpostin.

Toisessa asiassa chatin kanssa keskustelu sujui hyvin kun aluksi en pystynyt aktivoimaan mobiilivarmennetta, asia hoitui joutuisasti. Oletan, että chattin kautta myös tässä sinun kysymyksessäsi voivat auttaa. Tärkeä kysymyshän se on. 


Hmm.. onko kukaan vielä kohdannut Dotin osalta maksuvaikeuksia, jonka voisi hoitaa esimerkiksi maksusuunnitelmalla? Lähinnä mietin, jos jostain syystä ei ole katetta kortilla kuun 15. päivä. Tuosta ei löydy mitään tietoa sivuilta tai sitten piilotettu hyvin. Tiedän sen että ainakin laskun voi myös maksaa sähköpostissa olevan linkin takaa.

Ei ole kokemusta, mutta tosiaan linkki maksamiseen tuli hyvissä ajoin sähköpostiin parisen viikkoa ennen eräpäivää, kyseessä minun ensimmäinen laskuni (14vk. ilmainen palvelu), hyvä että ajoissa lähettävät sähköpostin.

Toisessa asiassa chatin kanssa keskustelu sujui hyvin kun aluksi en pystynyt aktivoimaan mobiilivarmennetta, asia hoitui joutuisasti. Oletan, että chattin kautta myös tässä sinun kysymyksessäsi voivat auttaa. Tärkeä kysymyshän se on. 

Pittääpä nakata viestiä chatiin niin voisivat lisätä tuonne tukisivustolle jotakin infoa tästä! 👍

 

Laskutus on aina toiminut hyvin ja erityisest chat-asiakaspalvelu saa kiitosta - aina saanut huippupalvelua. Olen ollut jo Dotissa vuodesta -21 ja osallistunut myös sen kehitykseen täällä Yhteisössä. Hyvin on kehitetty konseptia vaikka vieläkin tuottaa laskukaavio hankaluuksia mieltää hinnoittelu (sitä on tehty yksinkertaisemmaksi kyselyjen pohjalta). On tuonne Dotiin jatkuvasti tullut uusia ominaisuuksia vuosien varrella.


Tuo on totta. DOT soveltuu henkilöille, jolla digitaalinen asiointi on hallussa. Tiedän tuttavapiiristä useita, joilla tuo olisi silkka mahdottomuus ottaa itsenäisesti käyttöön.


 

Laskutus on aina toiminut hyvin ja erityisest chat-asiakaspalvelu saa kiitosta - aina saanut huippupalvelua. Olen ollut jo Dotissa vuodesta -21 ja osallistunut myös sen kehitykseen täällä Yhteisössä. Hyvin on kehitetty konseptia vaikka vieläkin tuottaa laskukaavio hankaluuksia mieltää hinnoittelu (sitä on tehty yksinkertaisemmaksi kyselyjen pohjalta). On tuonne Dotiin jatkuvasti tullut uusia ominaisuuksia vuosien varrella.


Kyllä, yllätyin positiivisesti chatin palvelun laadusta. Ensin suhtauduin skeptisesti ottaen huomioon mitä tuo chat-asiakaspalvelu nyt yleensä on muualla sekä yleisesti ottaen. Myös liittymän käyttöönotto sujui hyvin ja uudelle asiakkaalle syntyy kuva siitä, että kaikki hoidetaan chatin kautta. Tällainen malli voidaan kehittää ja muokata tulevaisuudessa käyttäjien toiveiden ja kokemusten perusteella, esim. en näe ollenkaan mahdottomana ajatuksena että esim, maksusuunnitelmia voidaan chatin kautta sopia ja hoitaa, sekä kaikkea muuta mitä askarruttaa mieltä. Saldorajan asettaminen ehkä voidaan tulevaisuudessa asettaa myös Telia Dot sovelluksessa, toki monista puhelimista löytyy puhelimen oma asetus/ominaisuus tätä varten. Toivotaan ettei tule lisää korotuksia tohon 8 euroon / kk! 😀

Chatin tärkeimpiä ominaisuuksia koen sen, että asiakkaalle lähetetään myös sähköpostiviesti joka sisältää kaiken mitä ollaan puhuttu. Myös sovelluksessa itsessään taitaa keskustelu jäädä talteen. Näin ollen on helpompi palata asiaan mikäli tarvetta on, kun kaikki löytyy mustalla valkoisella, sen sijaan että kaikki olisi käyty läpi puhelinkeskustelun aikana josta ei jää mitään tietoja. 

 

Tämän koko keskustelun pohjalta voisi todeta, että kilpailu siitä mikä on edullisempi vaihtoehto, Prepaid vai onko se Dot ei ole ihan selvä asia. Mukana on niin paljon tekijöitä ja käyttäjiä löytyy niin paljon erilaisia. 

Aikaisempi esimerkkini (mikäli olen ymmärtänyt laskutuksen oikein) osoittaa kuitenkin sen, että 

Dot päihittää Prepaidin edullisempana vaihtoehtona ainakin silloin jos yhden maksukauden / kuukauden aikana käyttää nettiä / soittaa puheluita 8 täyttä vuorokautta. Silloin maksuksi jää tuo 8 euroa /kk. Tuo 8 päivää voidaan toki hajauttaa koko 30 vuorokauden akselilla. Olettaen siis, että 8 vuorokautta ei ylity. 

Jos yrittää saman Prepaid liittymällä niin olen aika varma, että joutuisi maksamaan enemmän kuin 8  euroa /kk.  Olisiko sinulla tähän vielä lisättävää...olen pitkään ajatellut, että Prepaid on selvästi aina kaikista halvin vaihtoehto laiskalle soittajalle 😀 mutta näin ei taida todellisuudessa olla.

 

----
Muokkaus Merja_J: lyhennetty lainauksia


Näemmä käytön mukaan -liittymíen myynti on lopetettu. https://www.telia.fi/dot/telia-dot-myynnista-poistuneiden-hinnasto.pdf Koska lopettatte käytössä olevat liittymät? Miksi kaikki täytyy pilata? Eihän Dot nyt eroaa hinnoitelutaan juurikaan “normaaleista” liittymistä. Päivittäkää nyt edes kuvaus Play-kaupasta, koska ei ole enää “Uuden aikakauden liittymä”.


Näemmä käytön mukaan -liittymíen myynti on lopetettu. https://www.telia.fi/dot/telia-dot-myynnista-poistuneiden-hinnasto.pdf Koska lopettatte käytössä olevat liittymät?

Olisi kiva, jos joku telialainen vaivautuisi vastaamaan kysymykseen.


Olisi kiva, jos joku telialainen vaivautuisi vastaamaan kysymykseen.

 

Voit jatkaa liittymän käyttöä huolettomasti vielä toistaiseksi, ja ilmoitamme hyvissä ajoin jos liittymän kokonaan lakkauttaminen tulee ajankohtaiseksi. Uusmyynti on nyt päättynyt, mutta olemassaolevat liittymät jatkavat yhä eloaan 😊