Skip to main content

Täytyy kyllä ihmetellä Telian Dot liittymään liittyviä asioita. Liittymän hallinnointi todella hankalaa, ja asiakaspalvelu täysin ala-arvoista. Ei uskoisi Telian kaltaiselta yhtiöltä noin ala-arvoista tuotetta ja palvelutasoa. 

Onneksi on muitakin vaihtoehtoja, itse en kyllä enää Telian palveluja halua käyttää. Enkä suosittele muillekaan. 

 

Onpas harmillista, että ei ole asiat onnistuneet. Kertoisitko hieman tarkemmin, että mikä on mennyt Dotissa pieleen? Itse en ole paljoa Dotia käyttänyt, kun itselleni sopivammat palvelut ovat löytyneet tavallisen Telian puolelta. Lisäksi ainoastaan chatin kautta sovelluksesta toimiva aspa ja hallinnointi minua karkoittaa. Vaikka uusinta tekniikkaa käytänkin, niin ei toimintojen vieminen sovellutuksiin ole se, jota kaipaan. Parkkisovelluksiakaan en ole asentanut kuin pakon edessä yhden (työpaikan pysäköinti vietiin sen taakse).


Täytyy kyllä ihmetellä Telian Dot liittymään liittyviä asioita. Liittymän hallinnointi todella hankalaa, ja asiakaspalvelu täysin ala-arvoista. Ei uskoisi Telian kaltaiselta yhtiöltä noin ala-arvoista tuotetta ja palvelutasoa. 

Onneksi on muitakin vaihtoehtoja, itse en kyllä enää Telian palveluja halua käyttää. Enkä suosittele muillekaan. 

 

Hei ​@Asiakas ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Kertoisitko vielä hieman tarkemmin kokemuksiasi Telia Dotista? Tarkoitatko liittymän hallinnoinnilla ensisijaisesti Telia Dot -sovelluksen käyttämistä? Mikä käyttökokemuksessa erityisesti on hankalaa? Kertoisitko myös mitä Telia Dotin asiakaspalvelussa on tapahtunut?


Vastaa