Skip to main content

Telia Dot liittymän SIM-kortit

  • 30. heinäkuuta 2022
  • 1 kommentti
  • 159 katselukertaa

Hei. Tilasin kahteen puhelimeen Telia Dot liittymät. Tilaukset tein eri päivinä ja jäin odottamaan SIM-kortteja. Kun ne sitten saapuivat, niin ne tulivat samana päivänä postilaatikkoon. Uusien liittymien käyttöönottopäiväksi valitsin saman päivän tunnin erolla. Kun olen nyt katsellut näitä SIM-kortteja, niin en löydä mistään mitään tunnistetietoja. Mistä siis tiedän kumman kortin laitan puhelimeen kun alan aktivoimaan liittymiä? Myöskään viesteissä ei ole mitään tunnistetietoja. 

1 kommentti

  • Aloittaja
  • Morsettaja
  • 20 kommenttia
  • 30. heinäkuuta 2022

Jaahas, sainkin ratkaistua ongelman. SIM-kortin numeroissa on tunnistetieto ja liittymä onkin laitekohtainen, ei asiakaskohtainen. Tarkoitan sitä, että molempien liittymien tiedot ovat vain siinä laitteessa, jolle niitä ollaan aktivoimassa, vaikka molemmat liittymät omistaa sama henkilö. En siis löydä samasta laitteesta molempien numeroiden tietoja, vaan ne ovat vain siinä laitteessa mihin liittymä on aktivoitu, tai tässä tapauksessa ollaan aktivoimassa. 


Vastaa