Telia prepaid hukkaa saldoa



Näytä ensimmäinen kirjoitus

28 kommenttia

Siirrettiinkö sinut Häiriötilmoitusten puolelle? Sitä kautta pääsemme tutkimaan tilannetta tarkemmin. Häiriöilmoituksiin pääset chatin kautta tai soittamalla numeroon 020 690400(mpm/pvm) ma–pe 8–18. Häiriöilmoitukset ma–pe 8–20 ja la 9–16.30.

Chatti päättyi siihen että asiakaspalvelija neuvoi menemään web sivulle täyttämään soittopyyntö. Tuossa vaiheessa olin aika turhautunut ja kuluttanut aikaani yli 3 euron edestä. Jos haluatte tutkia asiaan chatti historia löytyy tältä samalta tunnukselta. Siellä on liittymän puhelinnumero ja tietoja latausajoista.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@gnitset@  kirjoitti:

Chatti päättyi siihen että asiakaspalvelija neuvoi menemään web sivulle täyttämään soittopyyntö. Tuossa vaiheessa olin aika turhautunut ja kuluttanut aikaani yli 3 euron edestä. Jos haluatte tutkia asiaan chatti historia löytyy tältä samalta tunnukselta. Siellä on liittymän puhelinnumero ja tietoja latausajoista.




Täyttelitkö lopulta yhteydenottolomakkeen? Yhteydenottopyyntöjen käsittelyaika on tällä hetkellä noin yhden vuorokauden verran. Telia Yhteisön puolella emme pääse asiakastietoihin lainkaan käsiksi, joten asian hoito ei ikävä kyllä onnistu tätä kautta. Häiriöilmoitusten puolella voidaan katsoa tätä asiaa tarkemmin, kuten @MikaelMu tuossa ylempänä ohjeisti.

Vastaa