Hei! Ostin keväällä PrePAid -liittymän Vaasan Telia myymälästä (Rewell). Olen valokuvaaja ja joskus ei ole käytössä WiFiä esim vanhoissa kirkoissa, ja kuvia pitää lähettää medioille. Myyjä kertoi, että voin hyvin ostaa prepaid -liittymän jo keväällä, koska 31 päivän käyttö aktivoituu vasta kun otan eka yhteyden. Ja kortti on voimassa 12 kk.
No tilanne tuli eteen, mutta yheys ei toiminut. Soitin teidän (yritys) helppariin jossa kerrottiin, että pitää syöttää kuitissa olevaa tunnusta, koska liittymä on vanhentunut? No koska kuitti on jo kirjanpitäjällä (joka veloittaa about 50 eur) kuitin kopiosta, ajattelin että huånå, homma ja latasin läppärin kautta kortille uudestaan 19,90 eur.
Siitä en saanut minkäänlaista kuittia, joten tilitoimisto veloittaa siitä taas 20 eur! (kuinka tämä on edes mahdollista?)
Eli malliin "näin siinä kävi, mutta lapsi on kaunis."
Summasummarum, myyjät kertoivat siis ihan eri tarinoita SIM kortin käytöstä. Nyt olen siis maksanut 4,95 + kaksi kertaa 19,90 liittymästä, josta olen saanut vain yhden kuitin, joten minulle tulee vielä 20 eur laskun tilitoimistolta.
Eli 19,90 maksoi minulle siis 64,95 eur. Sillä rahalla olisin saanut liittymän vuodeksi eikä 31 päiväksi.
Liittyymän numero on 0XX XXXXXXX ja minun puh 0XX XXXXXXX.
Tämä nyt ei mennyt ihan kuin Strömsössä - hankalaa kun on yritysliittymä puhelimessa ja prepaid kuluttajapuolella (koska on edullisempaa).
Olisikohan minun järkevämpää vaihtaa yritysliittymä kuluttajaliitymäksi?
Vaasa, lähellä Strömsö
---
Muokkaus HannaMarikaL: Poistettu puhelinnumerot ja allekirjoitus. Muokattu myös otsikkoa kuvaavammaksi