Hei rakas Telia! Minulla on vaikeuksia maksaa kuukausisuunnitelmani. Talletin 19.10.19,90 euroa Telia-numerotililleni Espoon R-kioskeissa (liitteenä kuitti) ja varoitin myös kassalle, että tarvitsen tämän tariffin ja tämän summan pitäisi riittää aktivointiin. kuukausitariffi "Prepaid Internet-yhteys" nopeudella 100 Mbit/s ja rajoittamaton Internet kuukauden ajan. Yllätyin kuitenkin ja illalla 21. lokakuuta sain tekstiviestin, jossa kerrottiin, että tilini on tyhjä ja nettipuheluni loppuneet. Mitä se tarkoittaa? Mihin rahani menivät? Maksoinko muuta kuin kuukausimaksun? Ja miksi 20 euroa ei riittänyt edes viikoksi? Se on paljon rahaa, jos käytät Internetiä vain 2 päivää. Tänä aikana saatoin käyttää enintään 2-3 gigatavua. Ole hyvä ja ratkaise ongelmani.
Kiitos!
Ratkaisu jäseneltä Katjane
Katso alkuperäinen viesti