Skip to main content

Minulla on mökillä Telia Prepaidin kanssa toimiva Simpal Tuta tekstiviestillä toimiva patteri päälle ja patteri pois #01# ja #02"

koska prepaidillä hoidetaan vain pattereiden päälle kytkemistä ja kerran vuodessa olen R kipsalla ladannut saldoa 10 euroa. Tuo edellinen lataus tehtiin viime vuoden 2024 tammikuussa ja saldo pitäisi olla reilusti jäljellä. Telia on muuttanut Prepaid sovellusta aivan käsittämättömäksi jos ei saa selvää mistään. Olisin katsonut paljon saldoa on jäljellä ja sovelluksessa ei ole kohtaa josta sen näkisi.

no menin R kipsalle ja pyysin heitä katsomaan mikä on tilanne ja lataamaan taas 10 euroa saldo lisää jonka pitäisi kestää taas 360 päivää.

R täti sanoi että mun liittymä ei ole Prepaid lainkaan ja siihen numeroon ei voi ladata mitään. Edellisen jerran lataaminen onnistui samassa kipsassa ilman ongelmia. Sama simmi on toiminut useita vuosia, mutta nyt se on aivan dead. Ei menneet patterit päälle ja mitään vastausta ei kuulunut?

simmi toimi hienosti kun itsenäisyyspäivän aikaan mökiltä pois lähtiessä laitoin koodin #02# eli virrat pois. Ja tuli kuittaus että ok kuvatodisteena

 

Missäköhän mättää?

 

Aspan Jenna heitti pyyhkeen kehään

 

 

@Myynnix minäkin olen pahoillani, että et saanut apua. Laitoin tuosta tilanteesta tietoa koordinaattorillemme ja katsomme, kuinka voimme auttaa chatin henkilöitä niin, että oikea ohjeistus varmasti saavuttaa heidät ja osaavat auttaa jatkossa. Toivottavasti jaksoit vielä pyytää apua lomakkeen kautta. ❤ Kiitos kärsivällisyydestä!


 ​@Myynnix, Telia korjasi voimassaolot näkyville sekä vanhaan että uuteen järjestelmään.

Käy tarkastamassa, näetkö nyt liittymäsi voimassaolon.

Minulla voimassaolevilla liittymillä näkyy nyt voimassaolo, esimerkiksi Liittymä voimassa 10.11.2025.

Vanhaksi menneen Prepaidin kohdalla vanhassa järjestelmässä lukee minulla Liittymä voimassa -. Uudessa järjestelmässä voimassaoloa ei näy lankaan.

Sen sijaan liittymän umpeutumisen voi havaita uudessa järjestelmässä liittymätyypistä, joka on Unknown.

Voimassa olevilla Prepaid-liittymillä se on Telia Prepaid. Kytkyreittimen mukana tulevaa Prepaid Netti-liittymää minulla ei ole, joten en tiedä, kuinka se näkyisi hallintasivuilla.

nettisivulla jonne pitää kirjautua nykyisin https://www.telia.fi/kauppa/liittymat/prepaid/lataa#/order

Tuo ei ole nykyinen, vaan vanha järjestelmä. Nykyiseen järjestelmään kirjaudutaan aivan eri paikasta ja eri tavalla, https://prepaid.telia.fi/fi/account/login

 

 


 ​@Myynnix, Telia korjasi voimassaolot näkyville sekä vanhaan että uuteen järjestelmään.

Käy tarkastamassa, näetkö nyt liittymäsi voimassaolon.

Minulla voimassaolevilla liittymillä näkyy nyt voimassaolo, esimerkiksi Liittymä voimassa 10.11.2025.

Vanhaksi menneen Prepaidin kohdalla vanhassa järjestelmässä lukee minulla Liittymä voimassa -. Uudessa järjestelmässä voimassaoloa ei näy lankaan.

Sen sijaan liittymän umpeutumisen voi havaita uudessa järjestelmässä liittymätyypistä, joka on Unknown.

Voimassa olevilla Prepaid-liittymillä se on Telia Prepaid. Kytkyreittimen mukana tulevaa Prepaid Netti-liittymää minulla ei ole, joten en tiedä, kuinka se näkyisi hallintasivuilla.

nettisivulla jonne pitää kirjautua nykyisin https://www.telia.fi/kauppa/liittymat/prepaid/lataa#/order

Tuo ei ole nykyinen, vaan vanha järjestelmä. Nykyiseen järjestelmään kirjaudutaan aivan eri paikasta ja eri tavalla, https://prepaid.telia.fi/fi/account/login

 

 

Ei pysty nyt lisäämään omia numeroita tuonne, kun ei ole prepaid-liittymä mukana. Lähettäisi vahvistusviestin siihen. On turhan hankalaksi tehty, vanha sovellus toimi ihan hyvin 🤔


Ei pysty nyt lisäämään omia numeroita tuonne, kun ei ole prepaid-liittymä mukana. Lähettäisi vahvistusviestin siihen. On turhan hankalaksi tehty, vanha sovellus toimi ihan hyvin 🤔

Sanopa se.

Jos saldon lisäys tai tarkistus onnistuu vain sillä liittymällä , minkä saldoa pitäisi lisätä , niin se on askel taaksepäin.

No onneksi itsellä ei enää ole Telian prepaideja eikä tule , kun viimeinenkin pääsi epähuomiossa lipsahtamaan vanhaksi.


Prepaideja voi edelleen ladata kirjautumattakin. Toki silloin täytyy olla huolellinen, ettei lataa vahingossa väärää numeroa. Väärään numeroon tehtyjä latauksia ei palauteta.

Prepaid-liittymän lisääminen uudelle hallintasivustolle edellyttää vahvistustekstiviestin lähettämistä Prepaid-liittymästä. Prepaid-perheen tuonti uudelle hallintasivustolle edellyttää vahvistustekstiviestin lukemista tilin päänumerosta.

Tämän jälkeen hallintasivuston käyttöä voi jatkaa ilman pääsyä sim-kortille. Tai ainakin siihen saakka, kunnes Telia keksii jälleen uudistaa jotakin.

Ei pysty nyt lisäämään omia numeroita tuonne, kun ei ole prepaid-liittymä mukana.

Sitä minkäkin tässä manaan. Paria liittymää kävin jo vierihoitamassa 700 km lenkin. Mutta kaksi liittymää puuttuu vielä.


Vastaa