Telian liittymä edunvalvonnan luvalla

  • 1 March 2022
  • 9 kommenttia
  • 128 katselukertaa

Sain luvan edunvalvojalta avata liittymä mutta numero pysy saman lähetin se telia edunvalvojanlomakkeen edunvalvojalleni ja kysyin vielä että onko lähetty se lomake telialle ja sieltä sanonttiin  että on25/2 lähetetty. Mutta soitin varmustaakseen että sielä on täytettynä mutta teliasta on mukamas vain päätös . Kiinnosta että missä mennään


 


 


Edit AaTanja: muokattu otsikkoa helpommin löydettäväksi.


9 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Vanilja09Sara13  kirjoitti:

Sain luvan edunvalvojalta avata liittymä mutta numero pysy saman lähetin se telia edunvalvojanlomakkeen edunvalvojalleni ja kysyin vielä että onko lähetty se lomake telialle ja sieltä sanonttiin  että on25/2 lähetetty. Mutta soitin varmustaakseen että sielä on täytettynä mutta teliasta on mukamas vain päätös . Kiinnosta että missä mennään




Moi @Vanilja09Sara13 ja tervetuloa tänne Yhteisöön! 🙂>


 


Eli ilmeisesti edunvalvojasi on toimittanut meille ainoastaan edunvalvontapäätöksen. Hänen tulisi toimittaa meille asiakaspalveluun vielä kirjallinen lupa liittymän avauksesta, jotta asia saadaan eteenpäin. Ilman edunvalvojan lupaa emme voi liittymää avata.

Hei,

 

Toimitin suostumuksen valitsemasi liittymän avaamiseen.

 

edunvalvojalta tuli viesit tänään


@Vanilja09Sara13  kirjoitti:

Hei,


 


Toimitin suostumuksen valitsemasi liittymän avaamiseen.


 


edunvalvojalta tuli viesit tänään




Hieno juttu, meillä on hieman ruuhkaa viestien käsittelyssä asiakaspalvelussa mutta liittymä avataan heti kun edunvalvojan pyyntö tulee jonosta käsittelyyn 😁>

Tuleeko siitä jonkilainen teksitiviesit että littymä on avattu  (tai sitten ei ole avaattu tai tarvitsee lisä tietoja jne..)

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@Vanilja09Sara13  kirjoitti:

Tuleeko siitä jonkilainen teksitiviesit että littymä on avattu  (tai sitten ei ole avaattu tai tarvitsee lisä tietoja jne..)




Kunhan nuo edunvalvonnan kuviot on kunnossa, niin laitamme sitten numeronsiirron käyntiin. Saat siinä vaiheessa meiltä viestin, jossa on kerrottu minuutintarkka siirtoajankohta. Jos meillä tulee vielä kysyttävää tai tarvitsemme lisätietoja, niin meidän asiakaspalvelusta ollaan yhteydessä. 

Ei ole kuulunut mitään että onko se edunvalvoja lomake saapunut perille ja oikein täytettynä

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@Vanilja09Sara13  kirjoitti:

Ei ole kuulunut mitään että onko se edunvalvoja lomake saapunut perille ja oikein täytettynä




Meillä on tosiaan tällä hetkellä ruuhkaa viestien käsittelyssä, eli käsittely voi hyvinkin mennä vielä loppuviikkoon tai ensi viikon puolelle. Mutta varmasti se sieltä käsitellään kuitenkin mahdollisimman pian! 😁> Pahoittelut viivästyksestä! 

La minulle soitettiini  että sim kortti lähetteään postitse kotiini  ja kun  sim kortti  on minulla niin pitää teille soittaa.

Luvattiin  Uuden asiakkaan Lidl-lahjakortti ja c more  mutta onko siinä joku eräpäivä lahjakortissa 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@Vanilja09Sara13  kirjoitti:

La minulle soitettiini  että sim kortti lähetteään postitse kotiini  ja kun  sim kortti  on minulla niin pitää teille soittaa.


Luvattiin  Uuden asiakkaan Lidl-lahjakortti ja c more  mutta onko siinä joku eräpäivä lahjakortissa 




Hieno homma, asia siis lähti etenemään. 😁>


 


Lidl-lahjakorteissa on pitkä voimassaoloaika, 36 kuukautta. Eli ehdit varmasti sen hyvin käyttämään kun lahjakortin vastaanotat. Heidän nettisivuiltaan pystyt myös aina tarvittaessa tarkistamaan mihin saakka lahjakortti on voimassa! 

Vastaa