Skip to main content

Vaihdoin teliaan liitttymäni elisalta marraskuussa. Liittymää tarjosi minulle telian edustaja kaupan eteisessä kaupassa asioinnin yhteydessä. Minua palvellut henkilö oli tosi asiallinen. Mutta liittymän siirtoon piti kuulua ilmaiset kuulokkeet. Olisin vain tiedustellut sellaista, että milloinkahan kuulokkeet lähetetään minulle?

Moikka ​@pippuripekka ja lämpimästi tervetuloa Yhteisön jäseneksi, sekä tietysti meidän liittymäasiakkaaksi! 🤗 🤝🏻

Kerrottiinko sulle liittymän vaihdoksen yhteydessä tarkempaa aika-arviota kuulokkeiden saapumisesta? Luvatut kaupanpäälliset toimitamme kyllä kaikille asiakkaille, kunhan ehdot täyttyvät. Olet vaihtanut meille viime kuussa, eli kuulokkeita ei ole välttämättä vielä ehditty laittaa matkaan. Jos asia huolettaa ja tilauksesta alkaa olla pidempi aika, niin siinä tapauksessa suosittelen tiedustelemaan asiakaspalvelustamme, jossa pystytään katsomaan tilaustietojasi.


Kuulokkeiden saapumisen aika-arviota en älynnyt kysyä. Mitä tuo ehtojen täyttyminen tarkoittaa?


Kuulokkeiden saapumisen aika-arviota en älynnyt kysyä. Mitä tuo ehtojen täyttyminen tarkoittaa?

Nämä ehdot pitäisi löytyä saamastasi sopimustiivistelmästä. Ainakin vastaavissa kampanjoissa on yleensä edellytetty, että liittymä on edelleen käytössä ja sopimus kanssamme voimassa, eikä numeronsiirtoa toiselle operaattorille ole aloitettu siinä vaiheessa, kun kaupanpäällinen toimitetaan. 

Jos olet yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tulethan kertomaan mitä toimitusajaksi luvattiin. 😊


Asiani ratkesikin tähän. Kiitän nopeista vastauksista!


Vastaa