Moi!
N 80v tuttavani meni taannoin (olikohan marras-joulukuu 2022) Telia-myymälään, kun halusi vaihtaa puh.liittymänsä Elisasta Teliaan.
Hän sitten kertoi minulle jälkeenpäin, ettei tuo ollutkaan niin yksinkertaista…
Hänellä ei ollut olemassa minkäänlaisia pankkitunnuksia - ja hänet komennettiin sellaiset hommaamaan pankistaan, jotta Telia-liittymän avaus onnistuisi. Vaikkei hänellä siis ole mitään tietokoneitakaan ja/tai ei osaa/uskalla käyttää mitään kännykkä-appeja.
No hän sitten toimi käskyn mukaan, kun ei hädissään muutakaan keksinyt.
Mun piti tätä heti silloin kysyä täällä mut vähän unohtui…
Sarjassamme “olisi itse pitänyt olla tässäkin mukana”
Mistä ihmeestä on kyse?
----
Muokkaus HannaMarikaL: muokattu hieman otsikkoa