Skip to main content

Tilauksen peruutus

  • 4. marraskuuta 2024
  • 2 kommenttia
  • 92 katselukertaa

 15.10.2024 peruutettu tilaus, johon vastausta ei tullut

Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • 4. marraskuuta 2024

Hyvää huomenta @APUVA! Oletko ollut yhteydessä Telian asiakaspalveluun esim. chatissä? 🙂

Täällä avoimella foorumilla ei käsitellä asioita, jotka vaativat asiakkaan vahvaa tunnistautumista henkilö- ja sopimustietojen osalta.


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • 5. marraskuuta 2024

Hei @APUVA! Oletko ollut yhteydessä asiakaspalveluumme kuten @Sekunti tuossa neuvoikin ja saitko infoa tekemästäsi peruutuksesta? 


Vastaa