Skip to main content

Kuinka uutena asiakkaana saan käyttööni liittymän tilausvaiheessa mainostetun 30 euron Lidl-lahjakorttiedun? 



 





 



 



edit katjane: upotettu kuva


@Rillipaa83  kirjoitti:


Kuinka uutena asiakkaana saan käyttööni liittymän tilausvaiheessa mainostetun 30 euron Lidl-lahjakorttiedun? 



 





 



 



edit katjane: upotettu kuva






Moikka @Rillipaa83 ja tervetuloa Yhteisöön! 🙂> 

Lahjakortit toimitetaan aina siinä vaiheessa kun kampanjan ehdot ovat täyttyneet. Jokaiselle kampanjalle on omat ehdot, mutta pääsääntöisesti lahjakorttien lähetys tapahtuu kun liittymän toimituksesta on vähintään 14 vuorokautta ja se on käytössä. Lahjakortti tulee sinulle siis postissa. Tarkemmat kampanjaehdot ja päivämäärät voit tarkistaa sopimusvahvistuksistasi. 


Liittymä avattu 30.9.2021 ja lahjakortit luvattiin 2kk sisällä. 3 kertaa ollut chattiin yhteydessä ja aina vaan siirretty toimituspäivää. Viimeisin oli nyt että tammikuun loppuun mennessä tulee.. No on tässä vielä huominen ja maanantai aikaa 🙄>



@Miiakoippari  kirjoitti:


Liittymä avattu 30.9.2021 ja lahjakortit luvattiin 2kk sisällä. 3 kertaa ollut chattiin yhteydessä ja aina vaan siirretty toimituspäivää. Viimeisin oli nyt että tammikuun loppuun mennessä tulee.. No on tässä vielä huominen ja maanantai aikaa 🙄>






Tervetuloa Yhteisöön @Miiakoippari . Mukavaa että löysit tiesi tänne! Lahjakorttiin liittyen saimme tiedon muutama päivä sitten että niiden saatavuudessa on ollut haasteita ja näinpä uusi arvio toimituksille on 15.2. Omasta puolestani pahoittelut tästä viivästyksestä. Lahjakorttia odottaville asiakkaille lähetettiin myös viestiä asiasta, mutta se ei ilmeisesti ole sinua tavoittanut. Entä @Rillipaa83, oletko sinä saanut viestiä lahjakortin viivästymisestä? 


Onkohan tiedossa uutta arvioitua toimitusaikaa? 🙄>



@Miiakoippari  kirjoitti:


Onkohan tiedossa uutta arvioitua toimitusaikaa? 🙄>






Laitoin tästä juuri kyselyä asianosaisille eteenpäin. Varmasti saadaan tuoretta tietoa viimeistään, kun taas arki koittaa.


No tuliko sitä uusinta tietoa? Alkaa haiskahtaa kuluttajan huijaukselta 🙄>



@Miiakoippari  kirjoitti:


No tuliko sitä uusinta tietoa? Alkaa haiskahtaa kuluttajan huijaukselta 🙄>






Pahoittelen, että vastaus oli jäänyt tänne viestimättä. Kaikki lahjakortit on lähetetty matkaan ja näin ollen se olisi pitänyt myös sinulleki jo tulla. Otathan vielä kerran yhteyttä asiakaspalveluun, niin laitetaan tarkempaan selvitykseen missä sinun lahjakorttisi on, jos ei se tämän päivänkään postin mukana saavu. 


Täällä olemme odotelleet luvattua Lidl -lahjakorttia syksystä saakka. On oltu yhteydessä OmaTelian viestikeskuksen kautta moneen kertaan ja asia ei tunnu kiinnostavan Teliaa laisinkaan. Äitini, 72v., puolesta laitoin viestiä, että milloin lahjakortti tulee. Vastaus oli, että kun en omista liittymää, he eivät vastaa. Laitoin kyllä henkilötunnuksenkin mukaan, että nyt tunnistetaan henkilö ja asia -ei kiinnosta selvittää sittenkään-. Jätin soittopyynnön ja Telian numeron, että hänelle soitettaisiin Telialta -ei käy-  Asiakaspalvelu Oma Teliassa on Telian mukaan sen lajin foorumi, joka ei ala soittelemaan...  Odotetaan nyt viikko ja ellei asia Telialla etene, vaihdetaan perheen liittymät Telialta pois. On nimittäin sen tason "palvelua" ollut tähän mennessä, että ei käy meille

 


No onpa Postin kulku nykyään hidasta.... Jos olette todellakin lähettäneet ne, niin eipä ole vielä näkynyt.  Voisi kuvitella, että pian väitätte Postin hukannee ne "lähetetyt" lahjakorti ? Jos syys-lokakuussa 2021 luvataan liittymään sisältyvä etu ja nyt eletään maaliskuuta 2022 ja lupaus ei ole pitänyt, niin onko vika Teliassa vai asiakkaassa ? Ja jos on "saatavuusongelma" Lidln lahjakorteissa, niin miten on mahdollista, että voin kävellä itse Lidliin ja ostaa lahjakortin ?  Kyllä tämä nyt on pahasti asiakkaiden aliarvioimista ja tahallista toimintaa... Ja viestikeskuksen kautta asia ei tunnu ainakaan selviävän ja soittopyyntöä ette halua ottaa sitä kautta vastaan.



@PasiVil  kirjoitti:


Täällä olemme odotelleet luvattua Lidl -lahjakorttia syksystä saakka. On oltu yhteydessä OmaTelian viestikeskuksen kautta moneen kertaan ja asia ei tunnu kiinnostavan Teliaa laisinkaan. Äitini, 72v., puolesta laitoin viestiä, että milloin lahjakortti tulee. Vastaus oli, että kun en omista liittymää, he eivät vastaa. Laitoin kyllä henkilötunnuksenkin mukaan, että nyt tunnistetaan henkilö ja asia -ei kiinnosta selvittää sittenkään-. Jätin soittopyynnön ja Telian numeron, että hänelle soitettaisiin Telialta -ei käy-  Asiakaspalvelu Oma Teliassa on Telian mukaan sen lajin foorumi, joka ei ala soittelemaan...  Odotetaan nyt viikko ja ellei asia Telialla etene, vaihdetaan perheen liittymät Telialta pois. On nimittäin sen tason "palvelua" ollut tähän mennessä, että ei käy meille



 






Harmi, että tässä on nyt venähtänyt näin pitkä aika. On totta, että ilman valtuuksia emme asiakaspalvelussa voi käsitellä pyyntöjä, jotka koskevat toista henkilöä. Ei ole myöskään suositeltavaa lähettää henkilötunnusta viestein kenellekkään. Onko sinun mahdollista soittaa yhdessä äitisi kanssa asiakaspalveluun? Voitte toki myös käydä Telia Kaupassa. Jos äidillä löytyy verkkopankkitunnukset, voi hän kirjautua omille sivuille ja lähettää viestin viestikeskuksesta tai laittaa chattia, jossa asiaa voidaan heti katsoa tarkemmin. Jos on tarkoitus, että sinä jatkossa hoidat äitisi liittymäasiat niin sillon olisi hyvä laittaa meille ylös sinulle valtuudet. Sitten voit jatkossa myös viestikeskuksen kautta laittaa meille viestiä äitisi liittymistä ja niihin liittyvistä asioista. 


No kun ei se chatti tunnu auttavan. Perjantaina käskettiin olla sinne yhteydessä (neljännen kerran) ja taas luvattiin asiaa selvittää. Tällä kertaa sanottiin että laittavat tekstiviestin kun on asia selvitetty ja oletin että asia olisi siis sen saman päivän aikana selvitetty, koska tuskin kukaan sitä enää taas muistaa. 



@Miiakoippari  kirjoitti:


No kun ei se chatti tunnu auttavan. Perjantaina käskettiin olla sinne yhteydessä (neljännen kerran) ja taas luvattiin asiaa selvittää. Tällä kertaa sanottiin että laittavat tekstiviestin kun on asia selvitetty ja oletin että asia olisi siis sen saman päivän aikana selvitetty, koska tuskin kukaan sitä enää taas muistaa. 






Uskoisin että asiakaspalvelija on tuon selvityspyynnön laittanut asiasta eteenpäin ja välttämättä näihin ei vastausta saman päivän aikana kuulu. Hieman asiasta riippuen voi mennä useampikin arkipäivä. Uskon että kärsivällisyys tämän osalta alkaa olla koetuksella, mutta odotelkaa vielä hetki tuota luvattua tekstiviestiä! Varmasti pian asiakaspalvelusta palataan suuntaanne.


Samanlaista se on ollut meilläkin lahjakorttiasian ja Telian kanssa -turhia lupauksia ja odottelua-  luvattu syksyllä 2021 ja pian eletään 2022 maaliskuun loppua... Kymmenkunta viestiä... Sama ralli foorumista riippumatta. Asiakaspalvelu sanojensa mukaan "vie asiaa eteenpäin", kun juuri siellä asiakaspalvelussa, kuten missään muuallakaan Telian palvelussa ei voi lahjakorttiasialle mitään tehdä. "pitää kärsivällisesti odottaa" ja "pahoillaan ollaan"  "saatavuudessa on ollut ongelmia"   On se kummallista....  Jos menen Lidliin tai tilaan lahjakortin netissä, saan sen ihan ilman viivettä. Telia niitä ei tunnu saavan. Tai ei halua hankkia, miten se nyt ottaa...   Mutta olen kärsivällinen ja odotan, kun liittymien ,  4 kpl, edullinen tarjousaika on ohi ja vaihdan ne Telialta pois. Mutta siitä huolimatta haluan lupaamanne lahjakortin -edelleen-  Elisalta joskus tuli lahjakortti, tosin en osaa Teitä neuvoa, että miten he ovat niitä hankkineet ja saaneet ajallaan toimitettua.


Hmmm...selkeää vastausta ei tule että onko milloin tulossa lahjakortti. Minulle piti tulla 25.3 mennessä,olen tässä muutaman kerran kysellytkin ja lupailtu on mutta ei vaan tule. Viimeksi piti sitten selvittää ja vastata viestiä laittaa mutta taisi sekin olla vaan höpöjuttua.



@Pahako76  kirjoitti:


Hmmm...selkeää vastausta ei tule että onko milloin tulossa lahjakortti. Minulle piti tulla 25.3 mennessä,olen tässä muutaman kerran kysellytkin ja lupailtu on mutta ei vaan tule. Viimeksi piti sitten selvittää ja vastata viestiä laittaa mutta taisi sekin olla vaan höpöjuttua.






Nyt kuulostaa kyllä erikoiselta, jos lahjakortti on luvattu toimittaa 25.3. mennessä etkä ole sitä vieläkään saanut. Ilmeisesti olet asian tiimoilta ollut yhteydessä asiakaspalveluumme jo aikaisemmin? Kyllä luvatut lahjakortit toimitetaan ja nyt olisikin hyvä selvittää, miksi lahjakortti ei ole sinulle saapunut. Suosittelen sinua olemaan vielä yhteydessä asiakaspalveluumme esimerkiksi chatin kautta, jossa palvelemme 24/7, jotta saadaan selvitettyä lahjakorttisi tilanne.


Eipä vaan kuulu vieläkään,viestiä lupasivat laittaa mutta siitäkin on jo kolme päivää...rupeaa tuntuun siltä että selitellään vaan jotain että päästään tilanteesta pois...



@Pahako76  kirjoitti:


Eipä vaan kuulu vieläkään,viestiä lupasivat laittaa mutta siitäkin on jo kolme päivää...rupeaa tuntuun siltä että selitellään vaan jotain että päästään tilanteesta pois...






Nyt kun olet ollut asiakaspalveluumme yhteydessä, niin kyllä sieltä varmasti palataan sinuun, kun asia saatu selvitettyä. Eli odotathan vielä meiltä tulevaa yhteydenottoa asian tiimoilta. 


Teimme alkuvuodesta liittymätilaukset (2 kappaletta) netin kautta ja ruudulla ilmoitus, että tähän tarjoukseen sisältyy S-ryhmä 30€ lahjakortti. Kaksi samansisältöistä liittymätilausta, toiseen on nyt jo aiemmin lähetetty lahjakortti (LIDL 30€) mutta toiseen ei. Olin viestitellyt toisen lahjakortin perään pari kertaa kevään aikana ja nyt tuli vastaus, että lahjakortti ei kuulu ko. tyyppiseen liittymään. Mutta toisen perheenjäsenen aivan samanlaiseen liittymään oli toimitettu lahjakortti (niin kuin tarjouksessa oli luvattu). Soitin asiakaspalveluun, minulle ei toimiteta lahjakorttia. Ei osattu sanoa syytä, miksi tuohon toiseen liittymätilaukseen on lähetetty lahjakortti (ja toiseen ei).



@Luuri72  kirjoitti:


Teimme alkuvuodesta liittymätilaukset (2 kappaletta) netin kautta ja ruudulla ilmoitus, että tähän tarjoukseen sisältyy S-ryhmä 30€ lahjakortti. Kaksi samansisältöistä liittymätilausta, toiseen on nyt jo aiemmin lähetetty lahjakortti (LIDL 30€) mutta toiseen ei. Olin viestitellyt toisen lahjakortin perään pari kertaa kevään aikana ja nyt tuli vastaus, että lahjakortti ei kuulu ko. tyyppiseen liittymään. Mutta toisen perheenjäsenen aivan samanlaiseen liittymään oli toimitettu lahjakortti (niin kuin tarjouksessa oli luvattu). Soitin asiakaspalveluun, minulle ei toimiteta lahjakorttia. Ei osattu sanoa syytä, miksi tuohon toiseen liittymätilaukseen on lähetetty lahjakortti (ja toiseen ei).






Kertoisitko hieman tarkemmin millaiset liittymät teillä on milloin nämä liittymät on avattu? Voimme tarkistaa kampanjoista millaisia tarjouksia, lahjakortteja ja millaisilla ehdoilla nämä ovat olleet voimassa. Myös kirjautumalla Minun Teliaan "Laskut ja viestit" -osiosta voit tarkistaa tilaus -ja toimitusvahvistukset. Tilausvahvistuksessa kerrotaan liittymän sisältö sekä myös mahdolliset kampanjaehdot. 


Tlaus oli tehty 2.1.2022, liittymä avattu tammikuun aikana. Liittymätyyppi molemmissa Rajaton 20 M. Tilausta tehdessä, nettisivulla oli maininta lahjakortista, toimitusvahvistuksissa ei ole lahjakorttia mainittu. Sen vuoksi kyselimmekin noiden perään. Toiseen liittymään lahjakortti lähetettiin ja toiseen ei, ja lopullinen vastaus tuli nyt vasta toukokuussa.



@Luuri72  kirjoitti:


Tlaus oli tehty 2.1.2022, liittymä avattu tammikuun aikana. Liittymätyyppi molemmissa Rajaton 20 M. Tilausta tehdessä, nettisivulla oli maininta lahjakortista, toimitusvahvistuksissa ei ole lahjakorttia mainittu. Sen vuoksi kyselimmekin noiden perään. Toiseen liittymään lahjakortti lähetettiin ja toiseen ei, ja lopullinen vastaus tuli nyt vasta toukokuussa.






Yleisesti ottaen lahjakortti on kuulunut nopeamman netin omaaviin paketteihin, esimerkiksi valittuihin 5G-liittymiin. Toki jos nettisivulla on ollut maininta lahjakortista tuohon valitsemaasi pakettiin, pitäisi se silloin toimittaa. Suosittelen, että olet vielä yhteydessä asiakaspalveluumme tarkempaa selvitystä varten, miksi toiseen liittymään olet kortin saanut ja toiseen et, jos molemmissa liittymissä on sama paketti ja tilaukset on tehty samaan aikaan.


Olen toukokuussa laittanut uudestaan viestiä asiakaspalveluun. Tuli kuittaus, että asiaa viedään eteenpäin nyt uudestaan ja palataan asiaan mahdollisimman pian. Vielä ei ole mitään vastausta kuulunut, mistä sekaannus johtuu (eikä ole lähetetty lahjakorttia).



@Luuri72  kirjoitti:


Olen toukokuussa laittanut uudestaan viestiä asiakaspalveluun. Tuli kuittaus, että asiaa viedään eteenpäin nyt uudestaan ja palataan asiaan mahdollisimman pian. Vielä ei ole mitään vastausta kuulunut, mistä sekaannus johtuu (eikä ole lähetetty lahjakorttia).






O-ou, tämä ei kuulosta normaalilta. Suosittelen sinua vielä laittaa viestiä asiakaspalveluun esimerkiksi chatin kautta ja kysymään, missä asian hoito etenee, kun selvittämisessä on kestänyt näin kauan. Samassa yhteydessä voisit tarkistaa, että yhteystietosi ovat meillä oikein, jotta vastausviestit eivät varmasti ole menneet väärään osoitteeseen.


Kokeilin chatin kautta. Tuli vastaus, että tämä oli tarkistettu kampanjapuolelta ja he ovat linjanneet ettei tähän liittymään kuulu korttia. Mitään vastausta siihen, miksi toiseen samanlaiseen liittymään lahjakortti kuitenkin lähetettiin tai miksi Telian sivuilla näkyi tuo virheellinen tarjous, ei annettu.



@Luuri72  kirjoitti:


Kokeilin chatin kautta. Tuli vastaus, että tämä oli tarkistettu kampanjapuolelta ja he ovat linjanneet ettei tähän liittymään kuulu korttia. Mitään vastausta siihen, miksi toiseen samanlaiseen liittymään lahjakortti kuitenkin lähetettiin tai miksi Telian sivuilla näkyi tuo virheellinen tarjous, ei annettu.






Onkohan tässä käynyt sitten niin että aiemmin saamasi lahjakortti on lähetetty virheellisesti. Että siitä ei olisi kuulunutkaan saada lahjakorttia. 🤔> Lahjakorttietu myönnettiin liittymiin joissa oli rajaton 150M, Rajaton 200M tai 5G. Ja kyse oli tosiaan numeronsiirrosta tai uuden liittymän avauksesta. Ehkä sen takia toimitusvahvistuksessakaan ei sitten mainittu lahjakorttia jos se ei edes kuulunut tuohon liittymään. 


Vastaa