Miten vastaajan saa poistettua?
Hei @KS2005 ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Kirjautumalla Teliaan omalla puhelinnumerollasi voit :
- ottaa vastaajapalvelun käyttöön
- kuunnella ja hallinnoida tervehdyksiä
- muokata tunnusluku- ja kieliasetuksia
- kuunnella ja hallinnoida sinulle jätettyjä ääniviestejä
- kytkeä Numeroviesti-palvelun päälle ja pois
- kytkeä vastaajapalvelun pois päältä.
*Kirjautumisen käyttäjätunnuksesi on liittymänumerosi (esim. 0401234567). Salasanan saat lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €).
@kiisseli67 kirjoitti:
Hei @KS2005 ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Kirjautumalla Teliaan omalla puhelinnumerollasi voit :
- ottaa vastaajapalvelun käyttöön
- kuunnella ja hallinnoida tervehdyksiä
- muokata tunnusluku- ja kieliasetuksia
- kuunnella ja hallinnoida sinulle jätettyjä ääniviestejä
- kytkeä Numeroviesti-palvelun päälle ja pois
- kytkeä vastaajapalvelun pois päältä.
*Kirjautumisen käyttäjätunnuksesi on liittymänumerosi (esim. 0401234567). Salasanan saat lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €).
Jos haluaa käyttää omaa salasanaa, niin tekstiviesti on muotoa:
SALASANA OmaSalasana!
Huom.! Käytä salasanassa 8–14 merkkiä, joista ainakin yksi on numero tai erikoismerkki :smileywink:
Ei toimi Omassa Teliassa liittymässäni (Yhteys puhelimeen L, Black Friday -tarjous) minkäänlainen vastaajan hallinta, ei pysty edes poistamaan käytöstä. Kokeilin sekä työpöytäversiota että sovellusta, sama juttu molemmissa.
Hei @reissuesa!
Olitko kirjautunut Omille sivuille puhelinnumerolla?
Silloin pitäisi kyseisen liittymän vastaajaa pystyä hallitsemaan, jos ei niin sitten vikailmoitus asiakaspalveluun.
@reissuesa@ kirjoitti:
Ei toimi Omassa Teliassa liittymässäni (Yhteys puhelimeen L, Black Friday -tarjous) minkäänlainen vastaajan hallinta, ei pysty edes poistamaan käytöstä. Kokeilin sekä työpöytäversiota että sovellusta, sama juttu molemmissa.
Tervehdys @reissuesa! Puhelinnumerolla, kun kirjautuu telia.fi-sivulla (pl. sovellus) niin pääsee hallinnoimaan Omilla Sivuilla Vastaaja-palvelua kyseisen liittymän sivulla. Tämän suhteen itselläni ei ole ollut mitään ongelmia. Sen voi myös ottaa pois käytöstä soittamalla vastaajan numeroon tai ottamalla yhteyttä Telian asiakaspalveluun.
Lisätiedot: https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/vastaaja
Olitko kirjautunut Omille sivuille puhelinnumerolla?
En, vaan Telia-tunnuksella. Eihän puhelinnumerolla edes voi kirjautua? Vai tarkoittaako puhelinnumerolla kirjautuminen kirjautumista mobiilivarmenteella?
KIRJAUTUMINEN PUHELINNUMEROLLA
Kirjautumalla matkapuhelinnumerollasi pääset hallinnoimaan kyseisen liittymän palveluita.
KÄYTTÄJÄTUNNUS
Käyttäjätunnuksesi on liittymänumerosi (esim. 0401234567).
SALASANA
Saat uuden salasanan lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €). Voit myös halutessasi saman tien määritellä uuden salasanan. Lähetä esim. viesti SALASANA Hiirenkolo123 numeroon 15400. Tällöin Hiirenkolo123 toimii hetken kuluttua salasananasi. Voit vaihtaa salasanasi myös kirjautuneena.
Ohjeet vastaajan hallinnointiin löytyvät kuvallisena myös tästä blogista. Ja kirjautuminen tosiaan onnistuu matkapuhelinnumerolla ja salasanalla. Se on myös selitetty tarkemmin tuossa jutussa!
Vinkki
Tämä kirjoitus on muokattu paremmin aiheeseen sopivaksi. Pahoitteluni @reissuesa! En huomannut aikaisemmin mainita, mutta löysin pysymmän ratkaisun Vastaaja-palvelun hallinnointiin kuin puhelinnumerolla kirjautuneena eli toimi näin..
1. Menen osoitteeseen telia.fi/kirjaudu ja kirjaudu sisään Telia-tunnuksellasi, mobiilivarmenteellasi tai pankkitunnuksillasi
2. Valitse tämän jälkeen "Omat tietoni ja asetukset"-osio
3. Muokkaa kirjautumistietoja ja tunnistaudu tämän jälkeen mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla
4. Valitse liittymä, jonka haluat yhdistää Telia-tunnukseesi
Menee jonkin aikaa ennen kuin palvelu aktivoituu. Jatkossa voit hallinnoida kätevästi Vastaaja-palvelua Telia-tunnuksellasi
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.