Skip to main content

Vastaajan poistaminen

  • 16. maaliskuuta 2018
  • 9 kommenttia
  • 269 katselukertaa

Miten vastaajan saa poistettua?

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 16. maaliskuuta 2018

Hei @KS2005 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Kirjautumalla Teliaan omalla puhelinnumerollasi voit :

  • ottaa vastaajapalvelun käyttöön
  • kuunnella ja hallinnoida tervehdyksiä
  • muokata tunnusluku- ja kieliasetuksia
  • kuunnella ja hallinnoida sinulle jätettyjä ääniviestejä
  • kytkeä Numeroviesti-palvelun päälle ja pois
  • kytkeä vastaajapalvelun pois päältä.

*Kirjautumisen käyttäjätunnuksesi on liittymänumerosi (esim. 0401234567). Salasanan saat lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €).


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • 17. maaliskuuta 2018

@kiisseli67 kirjoitti:

Hei @KS2005 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Kirjautumalla Teliaan omalla puhelinnumerollasi voit :

  • ottaa vastaajapalvelun käyttöön
  • kuunnella ja hallinnoida tervehdyksiä
  • muokata tunnusluku- ja kieliasetuksia
  • kuunnella ja hallinnoida sinulle jätettyjä ääniviestejä
  • kytkeä Numeroviesti-palvelun päälle ja pois
  • kytkeä vastaajapalvelun pois päältä.

*Kirjautumisen käyttäjätunnuksesi on liittymänumerosi (esim. 0401234567). Salasanan saat lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €).


Jos haluaa käyttää omaa salasanaa, niin tekstiviesti on muotoa:

SALASANA OmaSalasana!

 

Huom.! Käytä salasanassa 8–14 merkkiä, joista ainakin yksi on numero tai erikoismerkki :smileywink:


reissuesa
  • Uusi jäsen
  • 13. heinäkuuta 2018

Ei toimi Omassa Teliassa liittymässäni (Yhteys puhelimeen L, Black Friday -tarjous) minkäänlainen vastaajan hallinta, ei pysty edes poistamaan käytöstä.  Kokeilin sekä työpöytäversiota että sovellusta, sama juttu molemmissa.


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 13. heinäkuuta 2018

Hei @reissuesa!

Olitko kirjautunut Omille sivuille puhelinnumerolla?

Silloin pitäisi kyseisen liittymän vastaajaa pystyä hallitsemaan, jos ei niin sitten vikailmoitus asiakaspalveluun.

 

 

 


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • 13. heinäkuuta 2018

@reissuesa@  kirjoitti:

Ei toimi Omassa Teliassa liittymässäni (Yhteys puhelimeen L, Black Friday -tarjous) minkäänlainen vastaajan hallinta, ei pysty edes poistamaan käytöstä.  Kokeilin sekä työpöytäversiota että sovellusta, sama juttu molemmissa.


Tervehdys @reissuesa! Puhelinnumerolla, kun kirjautuu telia.fi-sivulla (pl. sovellus) niin pääsee hallinnoimaan Omilla Sivuilla Vastaaja-palvelua kyseisen liittymän sivulla. Tämän suhteen itselläni ei ole ollut mitään ongelmia. Sen voi myös ottaa pois käytöstä soittamalla vastaajan numeroon tai ottamalla yhteyttä Telian asiakaspalveluun.

 

 

Lisätiedot: https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/vastaaja


reissuesa
  • Uusi jäsen
  • 13. heinäkuuta 2018

Olitko kirjautunut Omille sivuille puhelinnumerolla?

En, vaan Telia-tunnuksella.  Eihän puhelinnumerolla edes voi kirjautua?  Vai tarkoittaako puhelinnumerolla kirjautuminen kirjautumista mobiilivarmenteella?


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 13. heinäkuuta 2018

KIRJAUTUMINEN PUHELINNUMEROLLA

Kirjautumalla matkapuhelinnumerollasi pääset hallinnoimaan kyseisen liittymän palveluita.

KÄYTTÄJÄTUNNUS

Käyttäjätunnuksesi on liittymänumerosi (esim. 0401234567).

SALASANA

Saat uuden salasanan lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €). Voit myös halutessasi saman tien määritellä uuden salasanan. Lähetä esim. viesti SALASANA Hiirenkolo123 numeroon 15400. Tällöin Hiirenkolo123 toimii hetken kuluttua salasananasi. Voit vaihtaa salasanasi myös kirjautuneena.


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • 13. heinäkuuta 2018

Ohjeet vastaajan hallinnointiin löytyvät kuvallisena myös tästä blogista. Ja kirjautuminen tosiaan onnistuu matkapuhelinnumerolla ja salasanalla. Se on myös selitetty tarkemmin tuossa jutussa!


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • 13. heinäkuuta 2018

Vinkki

 

Tämä kirjoitus on muokattu paremmin aiheeseen sopivaksi. Pahoitteluni @reissuesa! En huomannut aikaisemmin mainita, mutta löysin pysymmän ratkaisun Vastaaja-palvelun hallinnointiin kuin puhelinnumerolla kirjautuneena eli toimi näin..

 

1. Menen osoitteeseen telia.fi/kirjaudu ja kirjaudu sisään Telia-tunnuksellasi, mobiilivarmenteellasi tai pankkitunnuksillasi

2. Valitse tämän jälkeen "Omat tietoni ja asetukset"-osio

3. Muokkaa kirjautumistietoja ja tunnistaudu tämän jälkeen mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla

4. Valitse liittymä, jonka haluat yhdistää Telia-tunnukseesi

 

 

Menee jonkin aikaa ennen kuin palvelu aktivoituu. Jatkossa voit hallinnoida kätevästi Vastaaja-palvelua Telia-tunnuksellasi Hymiö Onnellinen

 


Vastaa