En löydä mistään asetusta, jolla soittoajan ennen vastaajaan siirtoa saa pidemmäksi.
Samsung XCover 4S ja Anroid 9.
En löydä mistään asetusta, jolla soittoajan ennen vastaajaan siirtoa saa pidemmäksi.
Samsung XCover 4S ja Anroid 9.
Puhelimen sointiaika Telian lasku- ja prepaid-liittymillä on 30 s. Dot-liittymillä ilman vastaajaa se on hieman pidempi. Näitä ei voi pidentää.
Jos tarvitset enemmän aikaa puhelimeen vastaamiseen, joudut hankkimaan toisen Telian liittymän, jonka numeroon asetat viivesiirron. Kytkentä ensimmäisestä puhelimesta **61* toinen nro **30# luuri auki, poisto ##61# luuri auki.
Mikäli puhelut menevät vastaajaan alle 30 sekunnissa, tarkasta, ettet ole aktivoinut epähuomiossa viivesiirtoa lyhyemmellä viiveellä. Kun poistat viivesiirron ##61# luuri auki, puheluiden pakko-ohjaus vastaajaan palaa oletusasetuksilleen.
Kuittasin jo ratkaistuksi, mutta #61 komennolla häipyikin koko vastaajatoimnto. Mistä löytyykään nuo ruutu-tähti komennot toimintoineen?
@Kakeli58@ kirjoitti:Kuittasin jo ratkaistuksi, mutta #61 komennolla häipyikin koko vastaajatoimnto. Mistä löytyykään nuo ruutu-tähti komennot toimintoineen?
https://www.setera.fi/fi/asiakastuki/mobiilipalvelut/soitonsiirto/
Tämäpä erikoista. Käytätkö kolmannen osapuolen vastaajapalvelua tai oletko tilannut liittymääsi varattusiirto-palvelun? Normaalisti puhelut pakko-ohjautuvat vastaajaan, joten soitonsiirrot poistamalla vastaaja nimenomaisesti kytkeytyy toimintaan.
Jos käytät Telian vastaajaa ja syystä tai toisesta haluat tehdä sinne soitonsiirron itse, viivesiirron 30 s saa aktivoitua:
**61*0423330000**30# luuri auki
Viiveaika on viimeinen luku ennen #-merkkiä. Sallitut arvot ovat 5, 10, 15, 20, 25 ja 30 s.
Ei kyllä aavistustakaan, mitä vuosikymmenten aikana on tullut tilattua. Telian oma vastaajapalvelu, ja puhelut ovat ohjautuneet vastaajaan jos ei verkossa tai ei vastata. Koputus on ollut aktiivisena puhuessa.
Mikä numero sitten on puhelimessani oleva 04210+oma numero? Mielestäni siihen ei ole tarvinnut tehdä koskaan varsinaista soitonsiirtoa, vaan on pelannut automaattisesti.
Pitäisikö tuo siirto tehdä siihen vai ohjeen xxxx3330000?
@Kakeli58@ kirjoitti:Mikä numero sitten on puhelimessani oleva 04210+oma numero?
Onko kyseessä yritysliittymä? Jos on, niillä on liittymäkohtaiset vastaajanumerot. Tällöin käytetään toki ikiomaa vastaajanumeroa.
Mikäli kyseessä on kuluttajaliittymä tai prepaid, numero on väärä. Soneran vastaajanumerot muuttuivat vuonna 2015 ja Tele Finlandin 2013.
Jep. Yritysliittymä. Kokeilenpa näillä ohjeilla.
Homma kunnossa. Kiitos!
@irritus@ kirjoitti:Tämäpä erikoista. Käytätkö kolmannen osapuolen vastaajapalvelua tai oletko tilannut liittymääsi varattusiirto-palvelun? Normaalisti puhelut pakko-ohjautuvat vastaajaan, joten soitonsiirrot poistamalla vastaaja nimenomaisesti kytkeytyy toimintaan.
Jos käytät Telian vastaajaa ja syystä tai toisesta haluat tehdä sinne soitonsiirron itse, viivesiirron 30 s saa aktivoitua:
**61*0423330000**30# luuri auki
Viiveaika on viimeinen luku ennen #-merkkiä. Sallitut arvot ovat 5, 10, 15, 20, 25 ja 30 s.
Tuleekohan noi viiveajat jostain gsm-standardista, joka vaatis jonku ITU:n päätöksen, jos haluis muuttaa, kun en oikein pitä tuota maksimiaikaa 30sek ihan tarpeeks pitkänä?
Onkohan standardisedät koskaan miettiny pidennystä? Vai yhdessä hymistelleet, ettei kukaan halua kuunnella niitä luureja yli 30 sekkaa kerrallaan...
Kyllä, viiveajat 5, 10, 15, 20, 25 ja 30 tulevat GSM-standardista. Sinänsä hämmästyttävää, ettei soitonsiirtoihin ole tullut mitään uudistuksia yli kahteenkymmeneenviiteen vuoteen.
Minulla oli jo viisitoista vuotta siten oma puhelinvaihde, jossa soitonsiirron pystyi määrittelmään niin, että sekä alaliittymä että soitonsiirron kohde soivat samanaikaisesti. Eli hieman kuin Multi-SIM, mutta täysin käyttäjän itsensä ohjattavissa ja mihin liittymään tahansa.
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.