Ohjesivujen mukaan Visual Voicemail olisi tulossa 2021-aikana, nyt mennään jo 2022 niin joko on tulossa? Aika vanha ominaisuus mutta onhan siinä jo 10v ainakin vanhojen keskustelujen mukaan odoteltu.
Laittelin tästä kyselyä eteenpäin talossa, varmaan alkuviikosta saadaan vastausta. Viimeisin tieto Visual Voicemailin tulolle on alkupuoliskolla tätä vuotta, mutta katsotaan onko tuo aikamääre tarkentunut tuosta 😁>
@AaTanja kirjoitti:Laittelin tästä kyselyä eteenpäin talossa, varmaan alkuviikosta saadaan vastausta. Viimeisin tieto Visual Voicemailin tulolle on alkupuoliskolla tätä vuotta, mutta katsotaan onko tuo aikamääre tarkentunut tuosta 😁>
Onkos tästä kuulunut mitään tarkempaa sitten tammikuun? 🙂>
@snow28 kirjoitti:
Onkos tästä kuulunut mitään tarkempaa sitten tammikuun?
Aikalailla samalla tiedolla edelleenkin, eli sen tarkempaa ajankohtaa ei ole vielä antaa.
Ohjesivulta poistunut maininta Visual Voicemailista että onkohan enään tulossa ollenkaan... Noh ainakin äänitteen saa sähköpostiin joka on jo aika näppärä
Tiedoksi että tätä ei suinkaan ole unohdettu, palataan asiaan kun saadaan tarkempaa vastausta.
Odotellaan siis! Noh tieto poistui jo sivulta ettei ihan pian varmaan tulossa kun tarkoitus alunperin tulla 2021 lopulla.
Jokohan uutta tietoa kun vuosikin taas ohi… Ehkä sitten 2023 loppuun menneessä?
Jokohan uutta tietoa kun vuosikin taas ohi… Ehkä sitten 2023 loppuun menneessä?
Laitoin tästä kyselyä meillä eteenpäin, onko tilanne muuttunut aikaisemmasta ja olisiko tuon suhteen jotain aikataulua olemassa. Eli palataan tähän ketjuun heti, kun saadaan vastausta.
Onko mitään mahdollisuutta että voisimme saada yhdellä kertaa sekä Visual Voicemailin että tällä viikolla WWDC:ssä esitellyn Live Voicemailin?
(Vai saadaanko sitäkin uutuutta odottaa Suomessa seuraavat 16 vuotta? )
Onko mitään mahdollisuutta että voisimme saada yhdellä kertaa sekä Visual Voicemailin että tällä viikolla WWDC:ssä esitellyn Live Voicemailin?
(Vai saadaanko sitäkin uutuutta odottaa Suomessa seuraavat 16 vuotta? )
Visual Voicemailin osalta tehdään töitä edelleen. Meillä ei vielä ole tiedossa tarkempaa aikataulua, milloin kyseinen palvelu saadaan käyttöön. Laitoin Live Voicemailin osalta asiaa meillä tiedoksi eteenpäin, että sitäkin toivotaan. Näyttää siltä, että tuon osalta Applekaan ei ole vielä antanut mitään julkaisupäivää.
iPhoneen tuli iOS 16.4 mukana muistaakseni Visual Voicemail liittyvää asetusta mm. Voicemail liittyvän salasanan vaihto Asetukset → Puhelin mutta itsellä nyt ei ole tuota käytettävissä kun poistin koko palvelun käytöstä kun muuttui maksulliseksi.
Vähän kyllä jää käyttämättä kun ei ole tullut vaikka itsestään tekniikka on vanhaa ja on muissa Telian maissa saatavilla...
Nyt on Visual Voicemail saatavilla.
Linkki ohjeisiin: Vastaajan käyttö, käyttöönotto ja poisto | Asiakastuki (telia.fi)
Nuo ohjeet Visual Voicemailin käyttöönottoon eivät toimi. Ainakaan minä en löydä toimenpidevalikosta Vastaajaa. Lisäpalveluistya Vastaaja löytyy, mutta siellä Muokkaa-painike vie tyhjälle sivulle.
Nuo ohjeet Visual Voicemailin käyttöönottoon eivät toimi. Ainakaan minä en löydä toimenpidevalikosta Vastaajaa. Lisäpalveluistya Vastaaja löytyy, mutta siellä Muokkaa-painike vie tyhjälle sivulle.
Moikka
Oletko kokeillut vielä toisella selaimella asetusvalikon avausta, tai nykyisen selaimen välimuistin tyhjennystä? Joskus tämä korjaa tilanteen, missä yksittäinen osa sivustoa avautuu tyhjänä.
Jos ongelma ei ratkea, kertoisitko mikä tai mitkä selaimet sinulla on ja olet testannut, sekä niiden versionumero.
Jos ongelma ei ratkea, kertoisitko mikä tai mitkä selaimet sinulla on ja olet testannut, sekä niiden versionumero.
Ongelma toistuu kaikilla selaimilla (Mac OS/Safari 16.6, Mac OS/Duckduckgo 1.64.4, Safari/iPadOS 17.1.1, kokeiltu myös työpaikan windowsin Chromella) eli ehkäpä ongelma on Telian päässä?
Jos ongelma ei ratkea, kertoisitko mikä tai mitkä selaimet sinulla on ja olet testannut, sekä niiden versionumero.
Ongelma toistuu kaikilla selaimilla (Mac OS/Safari 16.6, Mac OS/Duckduckgo 1.64.4, Safari/iPadOS 17.1.1, kokeiltu myös työpaikan windowsin Chromella) eli ehkäpä ongelma on Telian päässä?
Sehän on täysin mahdollista ja tätä kannattaakin selvittää seuraavaksi asiakastietojen kanssa. Pyytäisin siis olemaan asiakaspalveluumme yhteydessä, jotta voimme aloittaa tutkinnan ihan liittymän tilatuista palveluista asti, onhan siellä kytketty kaikki oikein ja sitten itse sivuston toimivuuteen.
Palaathan toki tännekkin kertomaan, mikä tyhjän sivun aiheuttaa ja mikä oli korjaus.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.