Moi!
Haluaisin valaistusta...pystyykö enää laittamaan yksinkertaista keskustelu-tai kysymysviestiä suoraan omilta sivuilta Telian asiakaspalveluun? Miten ihmeessä nämä yhteydenotot on tehty näin vaikeiksi kun kysymys ei ole teknisestä tuesta...
Ja miten lie palautteen laittaminen Telialle...onko aina soitettava, että saa "äänensä" kuuluviin...
En haluaisi olla negatiivinen, mutta mielestäni nämä nykyiset Telian nettisivut ovat törkeän huonot. Ja kun nyt valittamaan aloin, niin sanonpa vaan ettei laskutuksestakaan ymmärrä yhtään mitään...
Olin käymässä Tallinnassa ja niin kävi, etteivät viestini Suomeen lähteneet, miten tämäkin voi olla mahdollista...
Voi kunpa joku neuvoisi, mistä voi palautetta laittaa muuten kuin soittamalla, kiitos!