Skip to main content

Moi!

Haluaisin valaistusta...pystyykö enää laittamaan yksinkertaista keskustelu-tai kysymysviestiä suoraan omilta sivuilta Telian asiakaspalveluun? Miten ihmeessä nämä yhteydenotot on tehty näin vaikeiksi kun kysymys ei ole teknisestä tuesta...

Ja miten lie palautteen laittaminen Telialle...onko aina soitettava, että saa "äänensä" kuuluviin...

En haluaisi olla negatiivinen, mutta mielestäni nämä nykyiset Telian nettisivut ovat törkeän huonot. Ja kun nyt valittamaan aloin, niin sanonpa vaan ettei laskutuksestakaan ymmärrä yhtään mitään...

Olin käymässä Tallinnassa ja niin kävi, etteivät viestini Suomeen lähteneet, miten tämäkin voi olla mahdollista...

Voi kunpa joku neuvoisi, mistä voi palautetta laittaa muuten kuin soittamalla, kiitos!


@Sopeutumaton kirjoitti:

Moi!

Haluaisin valaistusta...pystyykö enää laittamaan yksinkertaista keskustelu-tai kysymysviestiä suoraan omilta sivuilta Telian asiakaspalveluun? Miten ihmeessä nämä yhteydenotot on tehty näin vaikeiksi kun kysymys ei ole teknisestä tuesta...

Ja miten lie palautteen laittaminen Telialle...onko aina soitettava, että saa "äänensä" kuuluviin...


Voi kunpa joku neuvoisi, mistä voi palautetta laittaa muuten kuin soittamalla, kiitos!


Ainakin chatti toimii ilman puhelinta ja voit myös lähettää Yhteisön kautta yksityisviestiä aspalle.

 

Siis klikkaa Yhteisössä kirjauteena ollessasi käyttäjätunnustasi ja vailitse avautuvasta valikosta kohta Viestit.

 

Toki näin julkisestikin voi palautetta lähettää , mutta miten siihen Telialla reagoidaan on vähän epäselvää.


Taisinpa hätäpäissäni luvata liikaa noiden yksitysviestien osalta. En pikaisella haulla löytänyt yhtä yhteistä käyttäjätunnusta aspalle. No jos tietää aspan jäsenen käyttäjätunnuksen , niin kai se silloin onnistuu , mutta saako vastaksen on epäselvää.

 

Kilpailijoiden keskustelupalstoilla on aspalla yhteinen tunnus , johon voi viestiä lähettää ja kaikki vuorossa olevat aspan työntekijät lukevat niitä viestäjä ja jopa vastailevat.

 

Ottakaapa telialaiset asiasta koppi!!!!


Hei @Sopeutumaton!

Asiakastietoja emme käsittele Telia Yhteisössä, joten mikäli asian hoito ja palaute vaatii asiakastietojen tai liittymien tarkastelua, täytyy viesti kohdistaa suoraan asiakaspalveluumme.




Asiakaspalveluun voi chatin lisäksi jättää yhteydenottopyynnön, jolloin sinuun ollaan yhteydessä muutaman päivän kuluessa. Yhteydenottopyynnön pääset täyttämään klikkaamalla tästä.



 



@kustaa1967 Toki yleisen palautteen voi laittaa tänne Yhteisöön, jolloin välitämme sen eteenpäin. Sellainen palaute, joka vaatii toimenpiteitä liittymiin tai asiakas- ja laskutustietojen tarkastelua, täytyy ohjata suoraan asiakaspalvelulle. Yhteistä käyttäjätunnusta ei asiakaspalvelulla ole, kuten huomasit. Tämä johtuu siitä, että Yhteisö ei varsinaisesti ole asiakaspalvelukanava, vaan keskustelualue :smileyhappy:



@SaJoonas kirjoitti:

 @kustaa1967 Toki yleisen palautteen voi laittaa tänne Yhteisöön, jolloin välitämme sen eteenpäin. Sellainen palaute, joka vaatii toimenpiteitä liittymiin tai asiakas- ja laskutustietojen tarkastelua, täytyy ohjata suoraan asiakaspalvelulle. Yhteistä käyttäjätunnusta ei asiakaspalvelulla ole, kuten huomasit. Tämä johtuu siitä, että Yhteisö ei varsinaisesti ole asiakaspalvelukanava, vaan keskustelualue :smileyhappy:


Juun niin huomasin. Kilpailijoillanne sellainen on ja on ahkerassa käytössä. Kilpailijoilla aspan työntekijät hoitavat myös keskustelupalstaa , joten on ihan sama ottaako yhteyttä yksityisviestillä modeen vai palautekanavan kautta aspaan. Ja kilpailijoilla on keskustelupalstan asetuksissa myös kohta asiakasnumero , joka näkyy vain moderaattoreille , joten asiakkaan yksilöinti on yksinkertaista.


http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/viestintavirasto-nuhteli-teliaa-palauttaa-roaming-palvelut-vanhoihin-liittymiin-6663439

 

eli toimiiko noi puhelut ulkomailta suomeen tele finlandin liittymillä ollenkaan?.Onneksi itsellä ei ole telian liittymää mutta aika v*ttumaisesti tehty kun annettu 14pv aikaa vaihtaa liittymä kallimpaan.



@arapahoe kirjoitti:


http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/viestintavirasto-nuhteli-teliaa-palauttaa-roaming-palvelut-vanhoihin-liittymiin-6663439



 



eli toimiiko noi puhelut ulkomailta suomeen tele finlandin liittymillä ollenkaan?.Onneksi itsellä ei ole telian liittymää mutta aika v*ttumaisesti tehty kun annettu 14pv aikaa vaihtaa liittymä kallimpaan.






https://www.telia.fi/kauppa/liittymat/matkalla/kaytto-ulkomailla?intcmp=etusivu-notification-eu-muutos



 



Katsoppan täältä... Kerroppas liittymätyyppiä niin voi selittää paremmin mikä liittymätyyppi kyseessä. Tämä siis koskee 2012 ennen ostettuja liittymiä, uudemmat TeleFinland toimii ainakin hinnaston mukaisesti. Kuten Viestintävirasto tässä ilmoittanut, sinulla on oikeus irtisanoa liittymä välittömästi ja vaikka vaihtaa operaattoria.



@olkitu kirjoitti:

@arapahoe kirjoitti:

http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/viestintavirasto-nuhteli-teliaa-palauttaa-roaming-palvelut-vanhoihin-liittymiin-6663439

 

eli toimiiko noi puhelut ulkomailta suomeen tele finlandin liittymillä ollenkaan?.Onneksi itsellä ei ole telian liittymää mutta aika v*ttumaisesti tehty kun annettu 14pv aikaa vaihtaa liittymä kallimpaan.


https://www.telia.fi/kauppa/liittymat/matkalla/kaytto-ulkomailla?intcmp=etusivu-notification-eu-muutos

 

Katsoppan täältä... Kerroppas liittymätyyppiä niin voi selittää paremmin mikä liittymätyyppi kyseessä. Tämä siis koskee 2012 ennen ostettuja liittymiä, uudemmat TeleFinland toimii ainakin hinnaston mukaisesti. Kuten Viestintävirasto tässä ilmoittanut, sinulla on oikeus irtisanoa liittymä välittömästi ja vaikka vaihtaa operaattoria.


Jos luit ton uutisen niin ei tarvitse tehdä mitään koska telia palauttaa noi liittymät sellaisiksi että ne toimii ulkomaillakin eli puhe+tekstarit toimii 31.8 alkaen ja netti vähän myöhemmin.Tietenkään telia ei palauta noita liittymiä sellaisiksi jos olet "päivittänyt" liittymän muka "parempaan".Kuullostaa vähän huijaukselta toi että on yritetty pakottaa vaihtamaan liittymä kallimpaan vaikka osa noiden liittymien käyttäjät ei tarvitse/käytä nopeampaa nettia mikä noissa uudemmissa taitaa olla.



@arapahoe kirjoitti:



@olkitu kirjoitti:



@arapahoe kirjoitti:


http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/viestintavirasto-nuhteli-teliaa-palauttaa-roaming-palvelut-vanhoihin-liittymiin-6663439



 



eli toimiiko noi puhelut ulkomailta suomeen tele finlandin liittymillä ollenkaan?.Onneksi itsellä ei ole telian liittymää mutta aika v*ttumaisesti tehty kun annettu 14pv aikaa vaihtaa liittymä kallimpaan.






https://www.telia.fi/kauppa/liittymat/matkalla/kaytto-ulkomailla?intcmp=etusivu-notification-eu-muutos



 



Katsoppan täältä... Kerroppas liittymätyyppiä niin voi selittää paremmin mikä liittymätyyppi kyseessä. Tämä siis koskee 2012 ennen ostettuja liittymiä, uudemmat TeleFinland toimii ainakin hinnaston mukaisesti. Kuten Viestintävirasto tässä ilmoittanut, sinulla on oikeus irtisanoa liittymä välittömästi ja vaikka vaihtaa operaattoria.






Jos luit ton uutisen niin ei tarvitse tehdä mitään koska telia palauttaa noi liittymät sellaisiksi että ne toimii ulkomaillakin eli puhe+tekstarit toimii 31.8 alkaen ja netti vähän myöhemmin.Tietenkään telia ei palauta noita liittymiä sellaisiksi jos olet "päivittänyt" liittymän muka "parempaan".Kuullostaa vähän pakkomyynniltä.






Jos Telia tekee sopimusrikkomuksen niin eikö sinusta ole fiksumpaa vaan irtisanoa Telialta soppari ja vaihtaa operaattoriin joka ei tee tälläistä... Mutta toki saa odottaa 31.8 alkaen että palautuu sitten palvelut...  Sopivasti kesälomakauden ulkopuolella palautuu


Toi taitaisi olla se paras vaihtoehto.Sen numerohan saa pysymään samana jos vaihtaa operaattoria nykyään.


Vastaa