Hei, olisko täällä kohtalotovereita, tarjolla apua, ratkaisua!
Hankin Samsung Galaxy Watch6 classic 4G -kellon, enkä onnistu siinä tilaamaan Telian Yhteys Multi -palvelua/liittymää näiden ohjeiden mukaan:
https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/mobiiliyhteyden-kayttoonotto?anchor=galaxywatch
Tekstiviestillä ja Minun Telia kautta olen varmistanut liittymäni sopivuuden, ja että 4G-puhe-palvelu on päällä. Sekä kahteen kertaan olen asiakaspalveluun ollut yhteydessä, varmistaakseni, että kaiken pitäisi olla kunnossa ja kysy miksi ei kuitenkaan toimi. Aikaisempia multi-sim tms. palveluita ei ole. Käytössä 4G liittymä sopimus.
Itse ongelma on, että Galaxy Wear -sovelluksessa, käynnistää sitten Liittymätilauskohdan (nimi ilm. vaihtanut sovelluksessa ohjeissa olevan Kellon mobiilipalvelu -nimestä) sovelluksesta tai kellosta, se lähtee tarkistamaan liittymiä, mutta tarjoaa lopuksi vain Qr-koodi vaihtoehdon, ei ohjeiden mukaisesti Multi mobiiliyhteyden tilausmahdollisuutta.
Olen nollanut kellon ja poistanut Galaxy Wear -sovelluksen nyt lukuisia kertoja, yrittänyt ilman wifiä ja sen kanssa, uutena kellona ja varmiuskopioiden kautta, mutta mikään ei auta.
Kello, galaxy wear, smart switch ohjelmistot/firmikset päivittyneet tämän hetken uusimpiin versioihin, samoin kuin puhelin, Xperia 1 IV, ja muutkin sovellukset.
Onko muilla sama ongelma; enkö vain osaa; onko Samsung tehnyt muutoksen sovellukseen, eikä siksi toimi; miksi Telia ei osaa auttaa?