Skip to main content
Ratkaistu

Yhteys Multi -palvelun tilaaminen ei onnistu Galaxy Watch6

  • 23. helmikuuta 2024
  • 1 kommentti
  • 64 katselukertaa

Hei, olisko täällä kohtalotovereita, tarjolla apua, ratkaisua!

 

Hankin Samsung Galaxy Watch6 classic 4G -kellon, enkä onnistu siinä tilaamaan Telian Yhteys Multi -palvelua/liittymää näiden ohjeiden mukaan: 

https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/mobiiliyhteyden-kayttoonotto?anchor=galaxywatch

Tekstiviestillä ja Minun Telia kautta olen varmistanut liittymäni sopivuuden, ja että 4G-puhe-palvelu on päällä. Sekä kahteen kertaan olen asiakaspalveluun ollut yhteydessä, varmistaakseni, että kaiken pitäisi olla kunnossa ja kysy miksi ei kuitenkaan toimi. Aikaisempia multi-sim tms. palveluita ei ole. Käytössä 4G liittymä sopimus.

 

Itse ongelma on, että Galaxy Wear -sovelluksessa, käynnistää sitten Liittymätilauskohdan (nimi ilm. vaihtanut sovelluksessa ohjeissa olevan Kellon mobiilipalvelu -nimestä) sovelluksesta tai kellosta, se lähtee tarkistamaan liittymiä, mutta tarjoaa lopuksi vain Qr-koodi vaihtoehdon, ei ohjeiden mukaisesti Multi mobiiliyhteyden tilausmahdollisuutta.

 

Olen nollanut kellon ja poistanut Galaxy Wear -sovelluksen nyt lukuisia kertoja, yrittänyt ilman wifiä ja sen kanssa, uutena kellona ja varmiuskopioiden kautta, mutta mikään ei auta.

 

Kello, galaxy wear, smart switch ohjelmistot/firmikset päivittyneet tämän hetken uusimpiin versioihin, samoin kuin puhelin, Xperia 1 IV, ja muutkin sovellukset.

 

Onko muilla sama ongelma; enkö vain osaa; onko Samsung tehnyt muutoksen sovellukseen, eikä siksi toimi; miksi Telia ei osaa auttaa?

 

Ratkaisu jäseneltä TehoKokemusUser

Hei!

Tämä tuli kuntoon kolmannella chat keskustelulla.

Eli, jos sinulla ei ole Samsungin puhelinta, vaan jonkun muun valmistajan, niin liittymä pitääkin yhdistää QR-koodilla, jonka näkee Minun Telia -palvelun kautta, kun tilauksen on tehnyt. Tässä tapauksessa asiakaspalvelu ja aktivoi Yhteys Multi -palvelun, ja sitten Samsungin Wear -ohjelmiston kautta kuvataan QR-koodi.

 

Toivottavasti tämä auttaa jotakuta muuta, että ei turhaan joudu tehdas asetusten palautusrumbaan.

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • 1 kommentti
  • Ratkaisu
  • 25. helmikuuta 2024

Hei!

Tämä tuli kuntoon kolmannella chat keskustelulla.

Eli, jos sinulla ei ole Samsungin puhelinta, vaan jonkun muun valmistajan, niin liittymä pitääkin yhdistää QR-koodilla, jonka näkee Minun Telia -palvelun kautta, kun tilauksen on tehnyt. Tässä tapauksessa asiakaspalvelu ja aktivoi Yhteys Multi -palvelun, ja sitten Samsungin Wear -ohjelmiston kautta kuvataan QR-koodi.

 

Toivottavasti tämä auttaa jotakuta muuta, että ei turhaan joudu tehdas asetusten palautusrumbaan.


Vastaa