Skip to main content

Hei, olisko täällä kohtalotovereita, tarjolla apua, ratkaisua!

 

Hankin Samsung Galaxy Watch6 classic 4G -kellon, enkä onnistu siinä tilaamaan Telian Yhteys Multi -palvelua/liittymää näiden ohjeiden mukaan: 

https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/mobiiliyhteyden-kayttoonotto?anchor=galaxywatch

Tekstiviestillä ja Minun Telia kautta olen varmistanut liittymäni sopivuuden, ja että 4G-puhe-palvelu on päällä. Sekä kahteen kertaan olen asiakaspalveluun ollut yhteydessä, varmistaakseni, että kaiken pitäisi olla kunnossa ja kysy miksi ei kuitenkaan toimi. Aikaisempia multi-sim tms. palveluita ei ole. Käytössä 4G liittymä sopimus.

 

Itse ongelma on, että Galaxy Wear -sovelluksessa, käynnistää sitten Liittymätilauskohdan (nimi ilm. vaihtanut sovelluksessa ohjeissa olevan Kellon mobiilipalvelu -nimestä) sovelluksesta tai kellosta, se lähtee tarkistamaan liittymiä, mutta tarjoaa lopuksi vain Qr-koodi vaihtoehdon, ei ohjeiden mukaisesti Multi mobiiliyhteyden tilausmahdollisuutta.

 

Olen nollanut kellon ja poistanut Galaxy Wear -sovelluksen nyt lukuisia kertoja, yrittänyt ilman wifiä ja sen kanssa, uutena kellona ja varmiuskopioiden kautta, mutta mikään ei auta.

 

Kello, galaxy wear, smart switch ohjelmistot/firmikset päivittyneet tämän hetken uusimpiin versioihin, samoin kuin puhelin, Xperia 1 IV, ja muutkin sovellukset.

 

Onko muilla sama ongelma; enkö vain osaa; onko Samsung tehnyt muutoksen sovellukseen, eikä siksi toimi; miksi Telia ei osaa auttaa?

 

Hei!

Tämä tuli kuntoon kolmannella chat keskustelulla.

Eli, jos sinulla ei ole Samsungin puhelinta, vaan jonkun muun valmistajan, niin liittymä pitääkin yhdistää QR-koodilla, jonka näkee Minun Telia -palvelun kautta, kun tilauksen on tehnyt. Tässä tapauksessa asiakaspalvelu ja aktivoi Yhteys Multi -palvelun, ja sitten Samsungin Wear -ohjelmiston kautta kuvataan QR-koodi.

 

Toivottavasti tämä auttaa jotakuta muuta, että ei turhaan joudu tehdas asetusten palautusrumbaan.


Vastaa