Ratkaistu

Yleinen kysymys liittymien päivittämisestä

  • 21 November 2022
  • 4 kommenttia
  • 165 katselukertaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Jos on päivittämässä liittymäänsä, niin tarkoittaako sopimuksen jatkaminen sitä, että uusi hinta lähtee käyntiin tästä hetkestä (tilaushetkestä) vai tuleeko tuo voimaan kun edellinen tarjousjakso on päättynyt?

 

Eli jos tarjous on voimassa 5/23 asti, niin jos nyt jatkan sopimusta, alkaako uusi sopimus ja hinta 11/22 vai 6/23 ?

icon

Ratkaisu jäseneltä snow28 21 November 2022, 21:13

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Jos on päivittämässä liittymäänsä, niin tarkoittaako sopimuksen jatkaminen sitä, että uusi hinta lähtee käyntiin tästä hetkestä (tilaushetkestä) vai tuleeko tuo voimaan kun edellinen tarjousjakso on päättynyt?

 

Eli jos tarjous on voimassa 5/23 asti, niin jos nyt jatkan sopimusta, alkaako uusi sopimus ja hinta 11/22 vai 6/23 ?

Ainakin aiemmin uusi hinta lähti käyntiin tilaushetkestä 🤔

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

Jos on päivittämässä liittymäänsä, niin tarkoittaako sopimuksen jatkaminen sitä, että uusi hinta lähtee käyntiin tästä hetkestä (tilaushetkestä) vai tuleeko tuo voimaan kun edellinen tarjousjakso on päättynyt?

 

Eli jos tarjous on voimassa 5/23 asti, niin jos nyt jatkan sopimusta, alkaako uusi sopimus ja hinta 11/22 vai 6/23 ?

Kyllä ne yleensä alkaa per heti ellei jotain toista sovi esim. asiakaspalvelun kanssa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Kysyin tuota Telian kaupassa, niin ei tosiaan voi saada liittymää ennakkoon "jatkumaan" tai ainakaan Telia kaupan myyjän "natsat" eivät riitä. Joskus tämä tarjousten ketjutus on onnistunut, mutta onko sitten valtiovalta kieltänyt. Mielelläni olisin ottanut tarjouksen jatkumaan helmikuussa jo ettei unohdu.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

Jos on päivittämässä liittymäänsä, niin tarkoittaako sopimuksen jatkaminen sitä, että uusi hinta lähtee käyntiin tästä hetkestä (tilaushetkestä) vai tuleeko tuo voimaan kun edellinen tarjousjakso on päättynyt?

 

Eli jos tarjous on voimassa 5/23 asti, niin jos nyt jatkan sopimusta, alkaako uusi sopimus ja hinta 11/22 vai 6/23 ?

Ensi alkuun pahoittelut, että ei olla vastattu aikaisemmin viestiisi. Mutta tosiaan, kuten @kiisseli67 ja @snow28 ovat sanoneet, niin uusi liittymäsopimus lähtee voimaan heti tilaushetkestä eli sitä ei ole mahdollista ajoittaa muuttumaan nykyisen sopimuksen päättymispäivään. Tämä johtuu useimmiten siitä, että tarjoukset ovat tietyn aikaa voimassa ja ne myös vaihtelevat. On hyvin paljon mahdollista, että esimerkiksi tänään tarjolla oleva liittymäsopimus ei ole saatavilla enää helmikuussa. 

Vastaa