firman puhelin ja meni siihen että että vaatii puk koodin. liittymän nro on XXXXXXX, en löydä koodia telian sivuilta koska työshuhdepuhelin, miten sen saan?
Edit Katjane: Liittymänumero piilotettu ja tarkennettu otsikkoa
firman puhelin ja meni siihen että että vaatii puk koodin. liittymän nro on XXXXXXX, en löydä koodia telian sivuilta koska työshuhdepuhelin, miten sen saan?
Edit Katjane: Liittymänumero piilotettu ja tarkennettu otsikkoa
Yrityksille on oma asiakaspalvelu: https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/ota-yhteytta/yritysportaali
Jollei itse pysty kirjautumaan, niin työpaikalla on yleensä joku, joka hoitaa puhelinasiat.
Hyvää huomenta @Kuksa2312 ja tervetuloa Yhteisöön! Telian yrityksien tukisivustolla kuvaillaan seuraavanlaisesti:
Voit tarkistaa PUK-koodisi itse kirjautumalla matkapuhelinumerollasi telia.fi-sivustolle. Lue lisää työsuhdeliittymän hallinnoinnista täältä.
Jos et ole yrityskäyttäjä vaan yksityisasiakas, saat PUK-koodin omistamaasi liittymään kirjautumalla sisään täällä.
Jos liittymäsi on lukittu ja et ole aiemmin luonut työsuhdeliittymällesi tunnuksia telia.fi-sivustolle, et voi tarkistaa PUK-koodia telia.fi-sivuston kautta.
Tässä tapauksessa voit
Lisätiedot: https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/liittymat-ja-laitteet/puhelinliittymat/puk-koodi
Toivottavasti saat puhelimesi näillä ohjeilla taas toimintakuntoon mahdollisimman pian! :smileyhappy:
@PasiS kirjoitti:
Yrityksille on oma asiakaspalvelu: https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/ota-yhteytta/yritysportaali
Jollei itse pysty kirjautumaan, niin työpaikalla on yleensä joku, joka hoitaa puhelinasiat.
Niin, jos et ole aiemmin tilannut salasanaa kyseiselle puhelinnumerolle (tai oikeuksiasi on rajattu) @Kuksa2312, niin vaihtoehdoiksi jää...
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.