Skip to main content

firman puhelin ja meni siihen että että vaatii puk koodin. liittymän nro on XXXXXXX, en löydä koodia telian sivuilta koska työshuhdepuhelin, miten sen saan?



 



Edit Katjane: Liittymänumero piilotettu ja tarkennettu otsikkoa



 

Yrityksille on oma asiakaspalvelu: https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/ota-yhteytta/yritysportaali



 



Jollei itse pysty kirjautumaan, niin työpaikalla on yleensä joku, joka hoitaa puhelinasiat.


Hyvää huomenta @Kuksa2312 ja tervetuloa Yhteisöön! Telian yrityksien tukisivustolla kuvaillaan seuraavanlaisesti:



 



 



Voit tarkistaa PUK-koodisi itse kirjautumalla matkapuhelinumerollasi telia.fi-sivustolle. Lue lisää työsuhdeliittymän hallinnoinnista täältä.



 



Jos et ole yrityskäyttäjä vaan yksityisasiakas, saat PUK-koodin omistamaasi liittymään kirjautumalla sisään täällä.



 



Jos liittymäsi on lukittu ja et ole aiemmin luonut työsuhdeliittymällesi tunnuksia telia.fi-sivustolle, et voi tarkistaa PUK-koodia telia.fi-sivuston kautta.



 



Tässä tapauksessa voit



 





 



 



Lisätiedot: https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/liittymat-ja-laitteet/puhelinliittymat/puk-koodi



 



 



Toivottavasti saat puhelimesi näillä ohjeilla taas toimintakuntoon mahdollisimman pian! :smileyhappy:



 



 



@PasiS kirjoitti:


Yrityksille on oma asiakaspalvelu: https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/ota-yhteytta/yritysportaali



 



Jollei itse pysty kirjautumaan, niin työpaikalla on yleensä joku, joka hoitaa puhelinasiat.






Niin, jos et ole aiemmin tilannut salasanaa kyseiselle puhelinnumerolle (tai oikeuksiasi on rajattu) @Kuksa2312, niin vaihtoehdoiksi jää...





  1. Pyydät työpaikkasi vastaavaa henkilöä tarkistamaan PUK-koodisi Yritysportaalista kuten @PasiS mainitsi.


  2. Soitat Telian Yritysasiakaspalveluun 020693693 (mpm/pvm), joka aukeaa maanantaina klo 8.



Vastaa