peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52082 Jäsentä
150323 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Vanhat tilinumeromme poistuvat käytöstä 15.01.2019 mennessä

Moderaattori
Moderaattori

Vanhat tilinumeromme poistuvat käytöstä 15.01.2019 mennessä

 

Telia tilinumerot.jpg

 

 

Pankkikumppanimme vaihtui vuoden 2016 joulukuussa Osuuspankista Danske Bankiin. Siirtymäaikana olet voinut maksaa laskusi sekä uusille että vanhoille tileille. Nyt vanhat tilit lopetetaan ja vuoden 2019 alusta alkaen voit maksaa laskusi vain uudelle Danske Bankin tilillemme.

 

Uuden tilinumeron löydät laskultasi. Kaikki Telian käyttämät tilinumerot löydät myös täältä

Muistathan vaihtaa uuden numeron myös pankkitietoihisi. Jos olet tallentanut maksupohjan verkkopankkiisi, niin huomiothan, että teet muutoksen myös sinne. Näin maksut ohjautuvat jatkossakin oikein. Jos maksat laskusi eLaskuna, Suoramaksuna, telia.fi:n tai Minun Telia -sovelluksen kautta, maksu ohjautuu meille oikein.

 

Tilinumeron vaihto maksunsaajaluetteloon

 

Tilinumerot pääset vaihtamaan maksupohjille tai saajaluetteloa muokkaamaan oman pankkisi verkkopalvelun kautta. Alla muutamien pankkien ohjeistukset miten se tapahtuu. Tarvittaessa tarkemman tiedon saat oman pankkisi asiakaspalvelusta.

 

OmaSP: Verkkopankki - Maksut -> Maksupohjat -> valitse haluamasi maksupohja -> voit muokata tietoja tai tehdä halutessasi uuden

 

OP: Verkkopankki – Päivittäiset raha-asiat -> Näytä lisää -> Maksut -> Maksupohjat -> Kynä-kuvakkeesta päääset tietoja muokkaamaan

 

Nordea: Verkkopankki -> Päivittäiset raha-asiat -> Saajaluettelo / Maksupohjat -> Valitse ja Muuta

 

Ålandsbanken: Internetkonttori - > Maksunsaajalista -> Muokkaa

 

Handelsbanken: Verkkopankki – Maksut-välilehti -> oikeassa yläkulmassa ?-merkki, sieltä löydät ohjeet maksupohjien muokkaamiseen ja poistamiseen.

 

Aktia: Saajan tilinumeroa ei voi muokata vaan sinun on tehtävä uusi maksupohja

 

S-pankki: Maksut-välilehti ja Maksunsaajaluettelo. Voit myös poistaa olemassa olevan maksupohjan ja tehdä maksupohjan uudelleen maksunsaajaluettelo näkymässä.

 

Säästöpankki: Maksut -> Maksupohjat -> Klikkaat auki -> Muutat tiedot -> Tallenna

Hups! Olenko maksanut vanhalle tilille?

 

Ei hätää. Useimmiten jo maksaessasi verkkopankissa saat ilmoituksen, jos tilinumero ei ole voimassa ja näin ollen maksua ei voida hyväksyä. Jossain tapauksessa maksu kuitenkin voi tililtäsi lähteä, mutta palautuu takaisin maksutapahtumaa seuraavana päivänä. Jotta jatkossa maksusuoritukset ohjautuvat oikein, huolehdi tilinumeron päivityksestä omassa verkkopankissasi edellä olevien ohjeiden avulla.

Capture.PNGMinun Telia -sovelluksessa voit hallinnoida liittymiäsi ja palveluitasi milloin ja missä vain


Tiestithän, että Minun Telia -sovelluksella maksat laskusi yhdellä klikkauksella!

Tilinumeromuutoksen asiakastiedote

 

Näin otat e-laskun tai sähköpostilaskun käyttöösi