Vanhat tilinumeromme poistuvat käytöstä 15.01.2019 mennessä

  • 28 November 2018
  • 0 kommenttia
  • 46 katselukertaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

 



 


 


Pankkikumppanimme vaihtui vuoden 2016 joulukuussa Osuuspankista Danske Bankiin. Siirtymäaikana olet voinut maksaa laskusi sekä uusille että vanhoille tileille. Nyt vanhat tilit lopetetaan ja vuoden 2019 alusta alkaen voit maksaa laskusi vain uudelle Danske Bankin tilillemme.


 


Uuden tilinumeron löydät laskultasi. Kaikki Telian käyttämät tilinumerot löydät myös täältä

Muistathan vaihtaa uuden numeron myös pankkitietoihisi. Jos olet tallentanut maksupohjan verkkopankkiisi, niin huomiothan, että teet muutoksen myös sinne. Näin maksut ohjautuvat jatkossakin oikein. Jos maksat laskusi eLaskuna, Suoramaksuna, telia.fi:n tai Minun Telia -sovelluksen kautta, maksu ohjautuu meille oikein.


 


Tilinumeron vaihto maksunsaajaluetteloon


 


Tilinumerot pääset vaihtamaan maksupohjille tai saajaluetteloa muokkaamaan oman pankkisi verkkopalvelun kautta. Alla muutamien pankkien ohjeistukset miten se tapahtuu. Tarvittaessa tarkemman tiedon saat oman pankkisi asiakaspalvelusta.


 


OmaSP: Verkkopankki - Maksut -> Maksupohjat -> valitse haluamasi maksupohja -> voit muokata tietoja tai tehdä halutessasi uuden


 


OP: Verkkopankki – Päivittäiset raha-asiat -> Näytä lisää -> Maksut -> Maksupohjat -> Kynä-kuvakkeesta päääset tietoja muokkaamaan


 


Nordea: Verkkopankki -> Päivittäiset raha-asiat -> Saajaluettelo / Maksupohjat -> Valitse ja Muuta


 


Ålandsbanken: Internetkonttori - > Maksunsaajalista -> Muokkaa


 


Handelsbanken: Verkkopankki – Maksut-välilehti -> oikeassa yläkulmassa ?-merkki, sieltä löydät ohjeet maksupohjien muokkaamiseen ja poistamiseen.


 


Aktia: Saajan tilinumeroa ei voi muokata vaan sinun on tehtävä uusi maksupohja


 


S-pankki: Maksut-välilehti ja Maksunsaajaluettelo. Voit myös poistaa olemassa olevan maksupohjan ja tehdä maksupohjan uudelleen maksunsaajaluettelo näkymässä.


 


Säästöpankki: Maksut -> Maksupohjat -> Klikkaat auki -> Muutat tiedot -> Tallenna


Hups! Olenko maksanut vanhalle tilille?


 


Ei hätää. Useimmiten jo maksaessasi verkkopankissa saat ilmoituksen, jos tilinumero ei ole voimassa ja näin ollen maksua ei voida hyväksyä. Jossain tapauksessa maksu kuitenkin voi tililtäsi lähteä, mutta palautuu takaisin maksutapahtumaa seuraavana päivänä. Jotta jatkossa maksusuoritukset ohjautuvat oikein, huolehdi tilinumeron päivityksestä omassa verkkopankissasi edellä olevien ohjeiden avulla.






Tiestithän, että Minun Telia -sovelluksella maksat laskusi yhdellä klikkauksella!

Tilinumeromuutoksen asiakastiedote


 


Näin otat e-laskun tai sähköpostilaskun käyttöösi


0 vastausta

Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa